Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   300 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Інформаційна система охоронної діяльності   (ID роботи: 4177)

Напрям: Інформатика
Предмет: Інформаційні технології
Тип роботи: Звіт
Кількість сторінок: 64
Рік захисту: 2014
ВУЗ: Хмельницький національний університет
Курс: 5
Мова: Українськa
План
ЗМІСТ
ЗМІСТ
ВСТУП
ЦІЛІ ТА ЗАДАЧІ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ВИДИ СТАЦІОНАРНИХ ОБ'ЄКТІВ
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАСОБІВ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ЕЛЕМЕНТИ ТЕХНІЧНОГО ЗАХИСТУ ОБ'ЄКТІВ
ДАТЧИКИ ОХОРОННИХ СИСТЕМ
ПУЛЬТИ ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ
СПЕЦЗАСОБИ, ДОЗВОЛЕНІ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ ОХОРОНЦЯМИ
ІНФОРМАЦІЙНА СКЛАДОВА ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТА НА ФІЗИЧНОМУ РІВНІ
ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТА В ІНФОРМАЦІЙНІЙ СФЕРІ
БЕЗПЕКА ІНТЕРНЕТ-БАНКІНГУ
ПРИКЛАДИ РОЗРОБКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ОХОРОННИХ СИСТЕМ
ПРИКЛАД ОХОРОННОЇ СИСТЕМИ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
ПРИКЛАД ОХОРОННОЇ СИСТЕМИ КВАРТИРИ
ПРИКЛАД ОХОРОННОЇ СИСТЕМИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ
ПРИКЛАД ОХОРОННОЇ СИСТЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО РЕСУРСУ ПІДПРИМСТВА
ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ОХОРОННИХ СИСТЕМ
ПІДГОТОВКА СПЕЦІАЛІСТІВ В ОБЛАСТІ БЕЗПЕКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ І КОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
Вступ
Кардинальні зміни у суспільному житті, політична, економічна нестабільність, виникнення нових форм власності, зростання числа нових суб'єктів господарської діяльності, стрімкий розвиток підприємництва та розширення приватного сектора економіки неминуче спричинили за собою зміну системи суб'єктів боротьби зі злочинністю в Україні. Зокрема, інтенсивно розвивався інститут приватної детективної і охоронної діяльності.
Відомо, що велика частина грошей платників податків йде на утримання державного апарату, в тому числі на утримання правоохоронних органів. Держава в тій чи іншій мірі створює гарантії безпеки своїх громадян і їх власності. Всі цивілізовані країни пройшли по шляху не тільки дозволу діяльності приватних охоронних і детективних структур, але і різними способами стимулюють їх розвиток.
Своєю діяльністю недержавні охоронні підприємства вносять істотний внесок в боротьбу зі злочинністю в Україні. Забезпечення охорони комерційних та окремих державних структур, перевірка торговельних і фінансових партнерів, перевірка благонадійності громадян при влаштуванні на роботу, все це сприяє скороченню темпів зростання правопорушень, зберігає від розкрадання значні матеріальні і фінансові кошти, а в цілому - сприяє стабілізації економіки і поліпшення криміногенної ситуації в країні.
У нинішній ситуації приватні охоронно-розшукові підприємства стали невід'ємною частиною системи внутрішньої безпеки держави. Вони вносять істотний внесок у справу стримування зростання злочинності та боротьби з нею.
В даний час основну частину керівництва приватних охоронних служб і служб безпеки складають колишні співробітники МВС, СБ і прокуратури. Вони зберегли свої зв'язки з колишнім місцем роботи, що може, при правильній постановці питання, сприяти координації діяльності державних і приватних правоохоронних структур.
Висновок
Отже, підсумовуючи вищевикладене, можна сказати що недержавна правоохоронна діяльність внаслідок об’єктивних та суб’єктивних причин історично була дієвою альтернативою державній. На сучасному етапі частка працівників недержавних правоохоронних структур у ряді країн світу, зайнятих в індустрії забезпечення безпеки, коливається від 50 % до 80 % від загальної кількості осіб, професійно зайнятих боротьбою зі злочинністю.
Проте, наразі, в Україні їх діяльність перебуває лише на стадії формування. Необхідність створення і законодавчого регулювання діяльності приватних детективів і охоронних служб випливає із логіки нового Кримінального процесуального кодексу для забезпечення рівності сторін процесу та змагальності. Закон України «Про охоронну діяльність» регулює лише діяльність суб’єктів господарювання, що створені спеціально для надання послуг охорони власності та громадян, але залишає поза своїм регулюванням діяльність внутрішніх служб безпеки юридичних осіб. Крім того, згаданий закон, надаючи право охоронних фірмам використовувати спецзасоби, не визначив точного їх переліку, що викликає необхідність створення окремого підзаконного акту.
В сфері інформаційних охоронних технологій ситуація ще більш заплутана та маємо надію, що з часом все буде формалізовано та розставлено по відповідних місцях. Прогрес в цьому напрямку неухильно відбувається, що з часом приведе до стабільної, прозорої ситуації на ниві інформаційної безпеки.
Література
1. Дайновський, Ю.А. Ефективні рішення в мікроекономіці: 505 прийомів бізнесу / Ю.А. Дайновський.- Львів: Ініціатива, 2007.-160 с.
2. Рудометов, Е.А.Электронные средства коммерческой разведки и защита информации / Е.А. Рудометов, В.Е. Рудометов. - СПб.: Полигон; М.: АСТ, 2000. - 218 с.
3. Алексеенко, В.Н. Система защиты коммерческих объектов. Технические средства защиты / В.Н. Алексеенко. - М., 1992. - 342 с.
4. Гуцалюк, М. Захист інформації у підприємницькій діяльності / М. Гуцалюк // Приватне право і підприємництво. - К., 2003. - Вип.3. - С.88–91.
5. Куроуз Дж., Розсік. Компьютерные сети: многоуровневая архітектура Iнтернета. 2-е изд.- СПб: Питер, 2004.-767 с.
6. КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ. ПОСТАНОВА. від 11 лютого 2013 р. № 97. Київ. «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»
7. відкриті джерела інтернету.
Інші роботи цього напряму