Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   300 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Організація і управління процесами перевезень на напрямку святошин тетерів з урахуванням динаміки пасажиропотоку   (ID роботи: 3619)

Напрям: Логістика
Предмет: Транспортна логістіка
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 150
Рік захисту: 2013
ВУЗ: Державний Економіко-Технологічний Університет Транспорту ( ДЕТУТ)
Курс: 6
Мова: Українськa
План
Вступ

1. Досвід залізниць в організації приміських пасажирських перевезеннях
1.1 Характеристика приміських пасажирських перевезень
1.2 Роль залізничного транспорту в перевезенні пасажирів із міста та передмістя
1.3 Світовий досвід в організації приміських пасажирських перевезеннях
2. Інформатизація і моніторинг приміського пасажиропотоку
2.1 Характеристика Київського залізничного вузла і прилеглих приміських ділянок
2.2 Аналіз населеності приміських поїздів
2.3 Вдосконалення системи збору і обробки інформації по приміських пасажиропотоках
2.4 Варіанти організації руху приміських поїздів
3. Дослідження приміських пасажиропотоків на напрямку С-Т
3.1 Оцінка нерівномірності розподілу пасажиропотоків
3.2 Аналіз існуючих пасажиропотоків
3.3 Прогнозування пасажиропотоків на напрямку С-Т на 2013-2017 роки
4. Організація приміських пасажирських перевезень за рахунок створення приміської компанії
4.1 Основні принципи побудови графіка руху приміських поїздів
4.2 Варіанти організації руху приміських поїздів
4.3 Прокладка ниток графіка руху в пікові години доби
5. Оцінка ефективності комплексної моделі організації приміських перевезень на напрямку С-Т
6. Організація приміських перевезень щодо забезпечення охорони праці
6.1 Система інструктажів та навчань з питань охорони праці
6.2 Аналіз та попередження можливих загроз для життя та здоров’я працівників
6.3 Вимоги безпеки праці до персоналу
7. Охорона навколишнього середовища
7.1 Загальні дані про екологію на залізничному транспорті.
7.2 Природоохоронні заходи на напрямку С-Т
7.3 Вплив залізничного транспорту на природне середовище

Висновок
Список використаної літератури
Додатки
Вступ
Актуальним у розвитку економічної науки постало питання щодо надання послуг транспортними підприємствами. Все більшого значення набуває сфера послуг і стає предметом уваги з боку провідних вчених та спеціалістів усього світу. У багатьох країнах торгівля послугами займає значне місце в обсязі торгівлі як внутрішньої, так і міжнародної. Це викликано науково-технічним прогресом у сфері матеріального виробництва, поглибленням міжнародного розподілу праці і ростом соціально-економічних потреб багатьох країн. У переліку послуг, які є предметом торгівлі, переважають такі види діяльності: транспортні послуги, банківські і страхові операції, поштовий і телеграфний зв'язок, туризм тощо. Кожна держава визначилася щодо порядку функціонування сфери послуг у межах своїх кордонів, а зовнішньоекономічні відносини регламентуються спеціальними міжнародними правилами і конвенціями.
Складні процеси розвитку національних господарств у контексті глобалізації та регіоналізації посилюють увагу до ринків транспортних послуг, особливо зовнішньоекономічних. На таких ринках транспортних послуг превалює дотримання логістичної організації процесу перевезення та виконання супутніх операцій. При цьому особливе місце займають інтермодальні або змішані перевезення, в тому числі наземними видами транспорту.
Сучасна організація приміських пасажирських перевезень на залізницях України потребує такої системи, яка б змогла адаптувати існуючу технологію до перетворень на транспортному ринку з урахуванням особливостей приміських перевезень. Приміські пасажиропотоки характеризуються значною сезонною та добовою нерівномірністю, а також притаманною лише їм значною погодинною нерівномірністю у межах доби. Планування приміського руху відбувається наближеними емпіричними способами без урахування існуючого коливання попиту на перевезення, визначення кількості, схем обертання та составності поїздів, а здійснюється, виходячи із обсягів перевезень відповідного періоду минулого року і не враховує поточних умов, які можуть змінюватися. Тому ефективнішим буде здійснювати коригування організації приміського руху залежно від величини пасажиропотоку, з урахуванням раціонального використання рухомого складу в умовах його дефіциту, що визначає актуальність обраного напрямку дослідження.
У розвиток досліджень організації приміських пасажирських перевезень, розроблення систем регулювання розмірів руху поїздів, прогнозування пасажиропотоків внесли великий вклад такі вчені: Ейтутіс Г.Д., Цвєтов Ю.М., Бараш Ю.С., Кулаєв Ю.Ф., Мукмінова Т.А., Позднякова Л.О., Кочнєв Ф.П., Шубко В.Г., Правдін Н.В., Власюк Т.А., Бутько Т.В., Яновський П.О., Христофор О.В. та ін.. Але в сучасних умовах з’являється ряд вимог, які змінюють підходи до розв’язання цієї задачі.
Основні причини зменшення частки залізничного транспорту на ринку транспортних послуг такі:
 невідповідність організаційно-правової системи управління залізничним транспортом вимогам ринкової економіки;
 невідповідність якості послуг залізничного транспорту зростаючим споживчим вимогам та міжнародним стандартам;
 недостатнє оновлення основних фондів, невідповідність їх технічного рівня перспективним вимогам;
 відсутність державної підтримки інноваційного розвитку галузі;
 слабкий ступінь використання геополітичного положення України та можливостей її транспортних комунікацій для міжнародного транзиту вантажів територією України;
 повільне вдосконалення транспортних технологій та недостатній їх зв’язок з виробничими, торговельними, складськими та митними технологіями;
 недостатній рівень мотивації працівників через відсутність чіткого зв’язку між оплатою і результатами праці, низька заробітна плата;
недостатній рівень інформатизації та співробітництва з міжнародними системами та перевізниками для створення більш зручних умов доставки пасажирів та вантажів;
 недостатня ефективність фінансово-економічних механізмів, що не стимулює надання інвестицій на розвиток транспорту.
Ефективне функціонування залізничного транспорту пов’язане з удосконаленням його організаційної структури, оновленням основних фондів і рухомого складу, впровадженням новітніх технологій, наданням нових видів послуг і захопленням нових секторів транспортного ринку, збільшенням прибутковості перевезень пасажирів та інтегруванням до європейської транспортної системи. Для цього необхідно впровадження на залізничному транспорті корпоративної реструктуризації (структурної реформи) за умови економічно обґрунтованої моделі реформування.
Метою даної магістерської роботи є аналіз існуючих та розробка теоретичних і методологічних підходів до удосконалення обслуговування пасажирів на пасажирських станціях та вокзалах в умовах підготовки та першого етапу реформування.
Висновок
На основі проведеної роботи у даній роботі було визначено:
1) Дослідження підходів до реформування залізничного транспорту;
2) Організація роботи приміської залізничної компанії на маршруті Святошино-Тетерів;
3) Основні заходи реформування пасажирського комплексу залізничного транспорту;
4) Доцільність впровадження автоматів з продажу проїзних документів на вокзалах;
5) Розвиток пасажирських перевезень на залізничному транспорті.
Ефективність пасажирських перевезень та рівень організації мають важливе значення для створення іміджу залізничного транспорту.
Одним із найважливіших факторів підвищення конкурентоспроможності залізничних пасажирських перевезень на транспортному ринку є сервіс. Конкурентоспроможність у цій сфері діяльності безпосередньо пов’язана з поняттям його ефективності. В даний час неможливо забезпечити сервіс без впровадження сучасних інформаційних систем та технологій.
У роботі запропоновано варіант впровадження на вокзалі таких сучасних технологій, як автоматизований інформаційний кіоск.
Враховуючи значення сервісу у підвищенні конкурентоспроможності, на залізницях України при організації пасажирських перевезень його вдосконаленню приділяють підвищену увагу. Перед залізницями України стоїть завдання – зберегти положення на ринку перевезень та покращити його за рахунок постійного вдосконалення технологій обслуговування пасажирів, покращення інфраструктури і якості послуг, що надаються.
Грамотна організація обслуговування пасажирів передбачає надання сервісу в тому пункті, в такий час і в такій формі, яка задовольняє пасажирів. Забезпечення оптимальних умов для придбання квитків, відправлення багажу та вантажобагажу, необхідні зручності на вокзалах та у поїздах – головна складова сервісу у пасажирському комплексі.
В умовах розвитку транспортного ринку і конкуренції між видами транспорту важливе значення для формування доходів мають конкурентоспроможні тарифи на перевезення і ціни транспортних послуг. При призначенні цін на транспортні послуги необхідно враховувати, що сервісне обслуговування – не тільки джерело додаткового прибутку, а і стимул, який сприяє залученню потенційних пасажирів на залізничний транспорт.
Основним направленням підвищення конкурентоспроможності повинно стати впровадження нових послуг, які пропонуються на вокзалах та в поїздах. Це один з засобів демонстрації творчих здібностей, глибокого розуміння потреб пасажирів робітниками пасажирського комплексу. Це також дозволить особам, що мають відношення до обслуговування пасажирів, на вокзалах та поїздах, підвищувати свій професійний рівень.
У сфері пасажирських перевезень країни залізниці займають ведуче положення. Для збереження позицій на ринку транспортних послуг з одночасним зниженням витрат і залученням додаткових доходів необхідно постійно удосконалювати управління пасажирським комплексом.
Література
1 Закон України ”Про залізничний транспорт”
2 Концепція Державної Програми реформування залізничного транспорту: Затверджена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2006 р. за № 651-р // Офіц. Вісник України.– 2007. - № 1. – с. 250
3 Концепція державної Програми реформування залізничного транспорту на 2009-2015 роки: Затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2009 р.
4 Аксенов И.М. Реформирование экономики пассажирского комплекса / И.М. Аксенов //Залізничний транспорт України. – 2005. - № 4. – С. 24-27.
5 Ейтутіс Г.Д. Міжнародний досвід і практика реформування залізничного транспорту / Ейтутіс Г.Д., Кривопішин О.М., Мукмінова Т.А. // Залізничний транспорт України. – 2007. – №2. – С. 31-35.
6 Железные дороги мира в ХХI веке/ Под общ. ред. Г.Н. Кирпы. Днепропетровск, ДИИТ, 2004.
7 Кулаев Ю.Ф. Концептуальные аспекты оптимального управления пассажирскими перевозками / Ю.Ф. Кулаев, И.М. Аксенов // Железнодорожный транспорт Украины. – 2000. - №4. – С. 2-7.
8 Матеріали Конференції «Международный опыт реформирования железнодорожной отрасли» 14-15 травня 2009р. м. Львів.
9 Матеріали Круглого столу «Реформування залізничного транспорту України – питання виживання галузі» 22 липня 2008р. м. Київ.
10 Пути и методы реструктуризации железных дорог //Железные дороги мира. – 2001. – №4. – С.9-11.
11 Чебанова Н.В. Реструктуризація залізничної галузі – теоретичні аспекти і методичні підходи / Н.В. Чабанова, Т.І. Єфіменко //Залізничний транспорт України. – 2002. –№1. С.31.
12 www.uz.gov.ua
13 Інструкція провідника пасажирських поїздів, 2003.
14 В.А. Жуков, Р.Р. Петросян, М.А. Турлянский Возможности снижения убыточности пригородных перевозок //Железнодорожный транспорт /Москва 2007.-с.29-30
15 О.М.Кривопішин Підвищення ефективності приміських пассажир-ських перевезень\\Залізничний транспорт України \ Київ -№ 6, 2007.-с.6-8
16 В.М.Самсонкін, О.М.Гудков Про підвищення ефективності паса-жирських перевезень на залізничному транспорті \\Залізничний транспорт України \ Київ -№1, 2004.-с.43-45
17 Охрана труда на железнодорожном транспорте. Учебник для вузов железнодорожного транспорта / Ю.Г.Сиборов, В.О.Дегтяров, Т.К.Ефремова.
18 И.М. Аксёнов Концепция сервиса в сфере пассажирских перевозок \\Залізничний транспорт України \ Київ -№1, 2002.-с.11-16
19 Аксенов И.М. Влияние качества услуг на конкурентоспособность пассажирских перевозок / И.М. Аксенов //Залізничний транспорт України.-2001.-№2.-С. 45-52.
20 С.М.Резер Логистика пассажирских перевозок на железнодорожном транспорте\\ВИНИТИ РАН\Москва, 2007.-с.4-25.
21 Комплексна програма оновлення залізничного рухомого складу України на 2008-2020 роки\\Київ, 2009.-с.5-45.
22.Н.І.Норіцина Маркетингова політика комунікацій:курс лекцій\\Київ, МАУП, 2003.