Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   50 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Класифікація PR-технологій   (ID роботи: 2791)

Напрям: Гуманітарні предмети
Предмет: Соціологія
Тип роботи: Наукова стаття
Кількість сторінок: 22
Рік захисту: 2010
ВУЗ: Київський Національний Університет Культури і Мистецтв (КНУКІМ)
Мова: Українськa
План
Анотація
Статтю присвячено проблемі класифікації PR-технологій по об’єкту впливу на суспільство.
Ключові слова: PR, інформаційна технологія, психологічна технологія, соціальна технологія, зв’язки з громадськістю.

Анотация
Статья посвящена проблеме классификации PR-технологий по объекту воздействия на общество.
Ключевые слова: PR, информационная технология, психологическая технология, социальная технология, святи с общественностью.

Summary
The article is devoted to the problem of classification of PR-technologies for the object impact on society..
Keywords: public relations, information technology, social technologists information technologists, psychology technologists, social technologists, relationship, public.

АКТУАЛЬНІСТЬ:
Проблема розвитку і оптимального використання PR-технологій в соціо-культурній сферіі потребує ретельних досліджень. Необхідно вивчати, давати критичну оцінку, відбирати все корисне з досвіду інших країн, де процеси розробки та впровадження PR-технологій мають вже напрацьовані методики і певну історію. У більшості демократичних країн саме технології впливають на ефективність та розвиток соціо-культурних програм, для малозабезпеченого населення, що досить актуально для нашої держави.
У наш час у теорії PR здійснюються лише перші спроби дати визначення категорії «PR-технологія». Багато авторів, як вчених, так і практиків, широко застосовують дане словосполучення. Однак питання про сутність цього поняття, про характеристики PR-технологій, про критерії технологізації комунікативних процесів залишаються відкритими.
Особливо важливе в даний час питання класифікації PR-технологій за сферами та об’єктами при їх застосуванні, цілями, функціональним значенням, засобам впливу та механізмам здійснення.
Вивчення PR-технологій у соціо-культурній сфері дозволяє виявити тенденції розвитку та зміни поведінки населення залежно від впровадження різних методів впливу. Тому необхідність класифікації PR-технологій за методами впливу на суспільство є досить актуальним.

ОГЛЯД ПОПЕРЕДНІХ ДОСЛІДЖЕНЬ: Для визначення можливостей, природи та класифікації PR-технорлогій як комунікативної діяльності значну роль відіграють загальні теоретичні ідеї та практичні дослідження, що представлені в працях Бебик В.М. «Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз», Гавра Д.П. «Социально-коммуникативные технологии: сущность, структура, функции», Зінченко В.В. «Паблік рілейшнз (відносини із громадськістю) Форми, методи, стратегія», Кузнецов В.Ф. «Связи с общественностью: теория и технологи», Сурмин Ю.П. «Теория социальных технологи», Чумиков А.Н. «Связи с общественностью: теория и практика», Шишкина М.А. «Паблик рилейшнз в системе социального управления».


ВИДІЛЕННЯ НЕВИРІШЕНИХ ЧАСТИН ЗАГАЛЬНОЇ ПРОБЛЕМИ. Аналіз попередніх досліджень дає змогу зробити висновок про те, що питання розгляду PR-технологій як закінченого процесу впливу на громадсткість, досліджено не достатньо ґрунтовно, немає однозначної класифікації PR-технологій. Тому необхідно додатково розглянути проблему класифікації PR-технологій, проаналізувати розділення даних технологій на комунікаційні, інформаційні, психологічні, соціальні, адже грунтовні дослідження стосовно вищеописаної проблематики практично не проводилися.

МЕТА: Метою статті є аналіз існуючих класифікацій PR-технологій та розробка власної моделі класифікації, з урахуванням впливу на соціо-культурну сферу..
Література
1. Алдер Г. НЛП: современные психотехнологии / Гарри Алдер. – 2-е изд. – СПб. : Питер, 2003. – 159 с. – (Сам себе психолог).
2. Бебик В.М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз / В. М. Бебик; Міжрегіональна академія управління персоналом. -К.: МАУП, 2005. - 440 с.
3. Гавра Д.П. Социально-коммуникативные технологии: сущность, структура, функции //Перербургская школа PR: от теории к практике. Вып.1: Сб.статей. – СПб.: Изд-во «Роза мира», 2003. – с.28–47.
4. Зінченко В.В. Паблік рілейшнз (відносини із громадськістю) Форми, методи, стратегія: навч. посіб. / В. В. Зінченко. - К.: МАУП, 2006. - 168 с.
5. Караулова А. Выстраивать сложные ителлектуальные стратегии нужно параллельно установке урн для мусора [Электронный ресурс] / А. Караулова. – Режим доступа: http://www.prclub.kz/articles/ article008.htm.
6. Кузнецов В.Ф. Связи с общественностью: теория и технологии. М.: Аспект Пресс, 2005. – 311 с.
7. Пірне М. Чи є “вибрана верства” України символом української політичної нації? / М. Пірне // Соціальна психологія. – 2004. – № 5 (7). – С. 3
8. Поплавський М.М. Азбука паблік рілейшнз: навч. посібник для студ. вищих навч. закл. / М. М. Поплавський; Київський національний ун-т культури і мистецтв. - 2-ге вид., доп. і переробл.. - К.: Дельта, 2007. - 288 с
9. Прохоренко К.М. Паблік Рілейшнз: навч. посібник / К. М. Прохоренко; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л.: Видавництво Львівської комерційної академії, 2005. - 93 с.
10. Слісаренко І.Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління: навч. посіб. для студ. вищих навч. закладів / І. Ю. Слісаренко; Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП). - К.: МАУП, 2001. - 104 с..
11. Солдатенко І.О. Паблік рилейшнз у бізнесі: навч. посіб. для студ. БФ ф-ту спеціалізації "Зв'язки з громадськістю" / І. О. Солдатенко, Т. М. Нетецька; Національний технічний ун-т "Харківський політехнічний ін-т". - Х.: ХПІ, 2009. - 111 с.
12. Сурмин Ю.П. Теория социальных технологий : учеб. пособ. / Ю.П. Сурмин, Н.В. Туленков. – К. : МАУП, 2004. – 608 с.
13. Тихомирова Є.Б. Рольова участь паблік рилейшнз у процесах політичної глобалізації: автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.03 / Тихомирова Євгенія Борисівна; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005. - 28 с.
14. Чумиков А.Н. Связи с общественностью: теория и практика: учеб. пособие для студентов, обучающихся по специальности "Связи с общественностью"/ А.Н. Чумиков, М.П. Бочаров. -2-е изд., испр. и доп. -М.: Дело, 2004 (Калининград). - 495 с.
15. Шарков Ф.И. Реклама и связи с общественностью: коммуниктивная и интегративная сущность кампаний: учеб. пособие/ Ф.И. Шарков, А.А. Родионов; Акад. труда и социал. отношений, Каф. связей с общественностью. -М.: Акад. Проект: Трикста, 2005. – 298 с.
16. Шишкина М.А. Паблик рилейшнз в системе социального управления. – СПб.: Паллада-медиа, 2002. – 442 с.
Інші роботи цього напряму
Соціально-культурне середовище як фактор розвитку особистості
Соціологія соціальних змін
Виникнення і розвиток основних понятій в галузі паблік рілейшнз
Соціальна структура суспільства
Соціальна структура суспільства
Соціальне життя – компонент суспільного життя
Соціальна робота з людьми похилого віку
Соціальні та психологічні проблеми сучасних сімей
Соціальна підтримка молодих сімей в Україні
Соціальна підтримка молодих сімей
Cоціальна робота в громаді
Організаційні заходи соціальної роботи
Співвідношення і взаємодія соціології та інших наук
Проблема людини у творчості Н.Макіавеллі
Підходи до вивчення сім'ї
Поняття гіпотези
Поняття суспільства як соціальної системи
Релігія як соціальне явище
Основні методи збирання соціальної інформації
Методи збирання соціологічної інформації
Сучасні проблеми охорони психічного здоров'я в Україні та за кордоном