ЦІНА:
50 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Класифікація PR-технологій (ID роботи: 2791) |
Напрям: | Гуманітарні предмети |
Предмет: | Соціологія |
Тип роботи: | Наукова стаття |
Кількість сторінок: | 22 |
Рік захисту: | 2010 |
ВУЗ: | Київський Національний Університет Культури і Мистецтв (КНУКІМ) |
Мова: | Українськa |
План
Анотація
Статтю присвячено проблемі класифікації PR-технологій по об’єкту впливу на суспільство.
Ключові слова: PR, інформаційна технологія, психологічна технологія, соціальна технологія, зв’язки з громадськістю.
Анотация
Статья посвящена проблеме классификации PR-технологий по объекту воздействия на общество.
Ключевые слова: PR, информационная технология, психологическая технология, социальная технология, святи с общественностью.
Summary
The article is devoted to the problem of classification of PR-technologies for the object impact on society..
Keywords: public relations, information technology, social technologists information technologists, psychology technologists, social technologists, relationship, public.
АКТУАЛЬНІСТЬ:
Проблема розвитку і оптимального використання PR-технологій в соціо-культурній сферіі потребує ретельних досліджень. Необхідно вивчати, давати критичну оцінку, відбирати все корисне з досвіду інших країн, де процеси розробки та впровадження PR-технологій мають вже напрацьовані методики і певну історію. У більшості демократичних країн саме технології впливають на ефективність та розвиток соціо-культурних програм, для малозабезпеченого населення, що досить актуально для нашої держави.
У наш час у теорії PR здійснюються лише перші спроби дати визначення категорії «PR-технологія». Багато авторів, як вчених, так і практиків, широко застосовують дане словосполучення. Однак питання про сутність цього поняття, про характеристики PR-технологій, про критерії технологізації комунікативних процесів залишаються відкритими.
Особливо важливе в даний час питання класифікації PR-технологій за сферами та об’єктами при їх застосуванні, цілями, функціональним значенням, засобам впливу та механізмам здійснення.
Вивчення PR-технологій у соціо-культурній сфері дозволяє виявити тенденції розвитку та зміни поведінки населення залежно від впровадження різних методів впливу. Тому необхідність класифікації PR-технологій за методами впливу на суспільство є досить актуальним.
ОГЛЯД ПОПЕРЕДНІХ ДОСЛІДЖЕНЬ: Для визначення можливостей, природи та класифікації PR-технорлогій як комунікативної діяльності значну роль відіграють загальні теоретичні ідеї та практичні дослідження, що представлені в працях Бебик В.М. «Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз», Гавра Д.П. «Социально-коммуникативные технологии: сущность, структура, функции», Зінченко В.В. «Паблік рілейшнз (відносини із громадськістю) Форми, методи, стратегія», Кузнецов В.Ф. «Связи с общественностью: теория и технологи», Сурмин Ю.П. «Теория социальных технологи», Чумиков А.Н. «Связи с общественностью: теория и практика», Шишкина М.А. «Паблик рилейшнз в системе социального управления».
ВИДІЛЕННЯ НЕВИРІШЕНИХ ЧАСТИН ЗАГАЛЬНОЇ ПРОБЛЕМИ. Аналіз попередніх досліджень дає змогу зробити висновок про те, що питання розгляду PR-технологій як закінченого процесу впливу на громадсткість, досліджено не достатньо ґрунтовно, немає однозначної класифікації PR-технологій. Тому необхідно додатково розглянути проблему класифікації PR-технологій, проаналізувати розділення даних технологій на комунікаційні, інформаційні, психологічні, соціальні, адже грунтовні дослідження стосовно вищеописаної проблематики практично не проводилися.
МЕТА: Метою статті є аналіз існуючих класифікацій PR-технологій та розробка власної моделі класифікації, з урахуванням впливу на соціо-культурну сферу..
Статтю присвячено проблемі класифікації PR-технологій по об’єкту впливу на суспільство.
Ключові слова: PR, інформаційна технологія, психологічна технологія, соціальна технологія, зв’язки з громадськістю.
Анотация
Статья посвящена проблеме классификации PR-технологий по объекту воздействия на общество.
Ключевые слова: PR, информационная технология, психологическая технология, социальная технология, святи с общественностью.
Summary
The article is devoted to the problem of classification of PR-technologies for the object impact on society..
Keywords: public relations, information technology, social technologists information technologists, psychology technologists, social technologists, relationship, public.
АКТУАЛЬНІСТЬ:
Проблема розвитку і оптимального використання PR-технологій в соціо-культурній сферіі потребує ретельних досліджень. Необхідно вивчати, давати критичну оцінку, відбирати все корисне з досвіду інших країн, де процеси розробки та впровадження PR-технологій мають вже напрацьовані методики і певну історію. У більшості демократичних країн саме технології впливають на ефективність та розвиток соціо-культурних програм, для малозабезпеченого населення, що досить актуально для нашої держави.
У наш час у теорії PR здійснюються лише перші спроби дати визначення категорії «PR-технологія». Багато авторів, як вчених, так і практиків, широко застосовують дане словосполучення. Однак питання про сутність цього поняття, про характеристики PR-технологій, про критерії технологізації комунікативних процесів залишаються відкритими.
Особливо важливе в даний час питання класифікації PR-технологій за сферами та об’єктами при їх застосуванні, цілями, функціональним значенням, засобам впливу та механізмам здійснення.
Вивчення PR-технологій у соціо-культурній сфері дозволяє виявити тенденції розвитку та зміни поведінки населення залежно від впровадження різних методів впливу. Тому необхідність класифікації PR-технологій за методами впливу на суспільство є досить актуальним.
ОГЛЯД ПОПЕРЕДНІХ ДОСЛІДЖЕНЬ: Для визначення можливостей, природи та класифікації PR-технорлогій як комунікативної діяльності значну роль відіграють загальні теоретичні ідеї та практичні дослідження, що представлені в працях Бебик В.М. «Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз», Гавра Д.П. «Социально-коммуникативные технологии: сущность, структура, функции», Зінченко В.В. «Паблік рілейшнз (відносини із громадськістю) Форми, методи, стратегія», Кузнецов В.Ф. «Связи с общественностью: теория и технологи», Сурмин Ю.П. «Теория социальных технологи», Чумиков А.Н. «Связи с общественностью: теория и практика», Шишкина М.А. «Паблик рилейшнз в системе социального управления».
ВИДІЛЕННЯ НЕВИРІШЕНИХ ЧАСТИН ЗАГАЛЬНОЇ ПРОБЛЕМИ. Аналіз попередніх досліджень дає змогу зробити висновок про те, що питання розгляду PR-технологій як закінченого процесу впливу на громадсткість, досліджено не достатньо ґрунтовно, немає однозначної класифікації PR-технологій. Тому необхідно додатково розглянути проблему класифікації PR-технологій, проаналізувати розділення даних технологій на комунікаційні, інформаційні, психологічні, соціальні, адже грунтовні дослідження стосовно вищеописаної проблематики практично не проводилися.
МЕТА: Метою статті є аналіз існуючих класифікацій PR-технологій та розробка власної моделі класифікації, з урахуванням впливу на соціо-культурну сферу..
Література
1. Алдер Г. НЛП: современные психотехнологии / Гарри Алдер. – 2-е изд. – СПб. : Питер, 2003. – 159 с. – (Сам себе психолог).
2. Бебик В.М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз / В. М. Бебик; Міжрегіональна академія управління персоналом. -К.: МАУП, 2005. - 440 с.
3. Гавра Д.П. Социально-коммуникативные технологии: сущность, структура, функции //Перербургская школа PR: от теории к практике. Вып.1: Сб.статей. – СПб.: Изд-во «Роза мира», 2003. – с.28–47.
4. Зінченко В.В. Паблік рілейшнз (відносини із громадськістю) Форми, методи, стратегія: навч. посіб. / В. В. Зінченко. - К.: МАУП, 2006. - 168 с.
5. Караулова А. Выстраивать сложные ителлектуальные стратегии нужно параллельно установке урн для мусора [Электронный ресурс] / А. Караулова. – Режим доступа: http://www.prclub.kz/articles/ article008.htm.
6. Кузнецов В.Ф. Связи с общественностью: теория и технологии. М.: Аспект Пресс, 2005. – 311 с.
7. Пірне М. Чи є “вибрана верства” України символом української політичної нації? / М. Пірне // Соціальна психологія. – 2004. – № 5 (7). – С. 3
8. Поплавський М.М. Азбука паблік рілейшнз: навч. посібник для студ. вищих навч. закл. / М. М. Поплавський; Київський національний ун-т культури і мистецтв. - 2-ге вид., доп. і переробл.. - К.: Дельта, 2007. - 288 с
9. Прохоренко К.М. Паблік Рілейшнз: навч. посібник / К. М. Прохоренко; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л.: Видавництво Львівської комерційної академії, 2005. - 93 с.
10. Слісаренко І.Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління: навч. посіб. для студ. вищих навч. закладів / І. Ю. Слісаренко; Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП). - К.: МАУП, 2001. - 104 с..
11. Солдатенко І.О. Паблік рилейшнз у бізнесі: навч. посіб. для студ. БФ ф-ту спеціалізації "Зв'язки з громадськістю" / І. О. Солдатенко, Т. М. Нетецька; Національний технічний ун-т "Харківський політехнічний ін-т". - Х.: ХПІ, 2009. - 111 с.
12. Сурмин Ю.П. Теория социальных технологий : учеб. пособ. / Ю.П. Сурмин, Н.В. Туленков. – К. : МАУП, 2004. – 608 с.
13. Тихомирова Є.Б. Рольова участь паблік рилейшнз у процесах політичної глобалізації: автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.03 / Тихомирова Євгенія Борисівна; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005. - 28 с.
14. Чумиков А.Н. Связи с общественностью: теория и практика: учеб. пособие для студентов, обучающихся по специальности "Связи с общественностью"/ А.Н. Чумиков, М.П. Бочаров. -2-е изд., испр. и доп. -М.: Дело, 2004 (Калининград). - 495 с.
15. Шарков Ф.И. Реклама и связи с общественностью: коммуниктивная и интегративная сущность кампаний: учеб. пособие/ Ф.И. Шарков, А.А. Родионов; Акад. труда и социал. отношений, Каф. связей с общественностью. -М.: Акад. Проект: Трикста, 2005. – 298 с.
16. Шишкина М.А. Паблик рилейшнз в системе социального управления. – СПб.: Паллада-медиа, 2002. – 442 с.
2. Бебик В.М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз / В. М. Бебик; Міжрегіональна академія управління персоналом. -К.: МАУП, 2005. - 440 с.
3. Гавра Д.П. Социально-коммуникативные технологии: сущность, структура, функции //Перербургская школа PR: от теории к практике. Вып.1: Сб.статей. – СПб.: Изд-во «Роза мира», 2003. – с.28–47.
4. Зінченко В.В. Паблік рілейшнз (відносини із громадськістю) Форми, методи, стратегія: навч. посіб. / В. В. Зінченко. - К.: МАУП, 2006. - 168 с.
5. Караулова А. Выстраивать сложные ителлектуальные стратегии нужно параллельно установке урн для мусора [Электронный ресурс] / А. Караулова. – Режим доступа: http://www.prclub.kz/articles/ article008.htm.
6. Кузнецов В.Ф. Связи с общественностью: теория и технологии. М.: Аспект Пресс, 2005. – 311 с.
7. Пірне М. Чи є “вибрана верства” України символом української політичної нації? / М. Пірне // Соціальна психологія. – 2004. – № 5 (7). – С. 3
8. Поплавський М.М. Азбука паблік рілейшнз: навч. посібник для студ. вищих навч. закл. / М. М. Поплавський; Київський національний ун-т культури і мистецтв. - 2-ге вид., доп. і переробл.. - К.: Дельта, 2007. - 288 с
9. Прохоренко К.М. Паблік Рілейшнз: навч. посібник / К. М. Прохоренко; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л.: Видавництво Львівської комерційної академії, 2005. - 93 с.
10. Слісаренко І.Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління: навч. посіб. для студ. вищих навч. закладів / І. Ю. Слісаренко; Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП). - К.: МАУП, 2001. - 104 с..
11. Солдатенко І.О. Паблік рилейшнз у бізнесі: навч. посіб. для студ. БФ ф-ту спеціалізації "Зв'язки з громадськістю" / І. О. Солдатенко, Т. М. Нетецька; Національний технічний ун-т "Харківський політехнічний ін-т". - Х.: ХПІ, 2009. - 111 с.
12. Сурмин Ю.П. Теория социальных технологий : учеб. пособ. / Ю.П. Сурмин, Н.В. Туленков. – К. : МАУП, 2004. – 608 с.
13. Тихомирова Є.Б. Рольова участь паблік рилейшнз у процесах політичної глобалізації: автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.03 / Тихомирова Євгенія Борисівна; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005. - 28 с.
14. Чумиков А.Н. Связи с общественностью: теория и практика: учеб. пособие для студентов, обучающихся по специальности "Связи с общественностью"/ А.Н. Чумиков, М.П. Бочаров. -2-е изд., испр. и доп. -М.: Дело, 2004 (Калининград). - 495 с.
15. Шарков Ф.И. Реклама и связи с общественностью: коммуниктивная и интегративная сущность кампаний: учеб. пособие/ Ф.И. Шарков, А.А. Родионов; Акад. труда и социал. отношений, Каф. связей с общественностью. -М.: Акад. Проект: Трикста, 2005. – 298 с.
16. Шишкина М.А. Паблик рилейшнз в системе социального управления. – СПб.: Паллада-медиа, 2002. – 442 с.
Інші роботи цього напряму