Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   40 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

1. Недержавне регулювання ЗЕД України: сутність і основні форми недержавного регулювання ЗЕД України. 2. Механізм регулювання ЗЕД України: схема механізму регулювання ЗЕД України. 3. основні фактори, які стимулюють розвиток міжнародного маркетингу; принципи здійснення міжнародного маркетингу. 4. Конкурентоспроможність товару на світовому ринку: види, основні показники конкурентоспроможності товару; етапи аналізу конкурентоспроможно¬сті товарів суб'єктами ЗЕД.   (ID роботи: 277)

Напрям: Економіка
Предмет: Основи зовнішньоекономічної діяльності
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 42
Рік захисту: 2008
Мова: Українськa
План
1. Недержавне регулювання ЗЕД України: сутність і основні форми недержавного регулювання ЗЕД України.
2. Механізм регулювання ЗЕД України: схема механізму регулювання ЗЕД України.
3. основні фактори, які стимулюють розвиток міжнародного маркетингу; принципи здійснення міжнародного маркетингу.
4. Конкурентоспроможність товару на світовому ринку: види, основні показники конкурентоспроможності товару; етапи аналізу конкурентоспроможно¬сті товарів суб'єктами ЗЕД.
Література
Література
1. Багиев Г. Л. і ін. Маркетинг: Підручник для Вузов / Г. Л. Багиев, В.М. Тарасевич., Х. Анн; Під общ. ред. Г. Л. Багиева. – М.: ОАО “Видавництво “Економіка”, 1999.
2. Балабанов И.Т., Балабанов А.И. Внешнеэкономические связи. — М., 2001.
3. Боровиков В.И. Основы мировой экономики. — М., 2002.
4. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика. - К.: КНЕУ, 2001.
5. Комерційне товарознавство й експертиза: Уч. посібник для Вузов / Г. А. Васильєв, Л. И. Ибрагимов, Н. М. Нагапетьянц і ін.; Під ред. Г. А. Васильєва і Н. А. Нагапетьянца. – М.: Банки і біржі, ЮНИТИ, 1997.
6. Миколаєва М. А. Товарознавство споживчих товарів. Теоретичні основи. Підручник для Вузов. – М.: Норма, 2000.
7. Основы внешнеэкономических знаний / Под ред. И.П. Фаминского и др. - М.: Международные отношения, 1990, с. 154-400, 427-431, 473-489, 505-516.
8. Портер М. Міжнародна конкуренція. – М.: МО, 1993.
9. Соколенко С.И. Глобальные рынки XXI столетия: Перспективы Украины. – К.: Логос,1998, с. 384-431.
10. Соловйов Б. А. Керування маркетингом: 17-ти модульна програма для
Інші роботи цього напряму