Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   224 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Формування асортименту столових приборів зі срібла   (ID роботи: 1699)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Товарознавство
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 60
Рік захисту: 2010
ВУЗ: Київський Національний Економічний Університет ім. Вадима Гетьмана (КНЕУ)
Мова: Українськa
План
Вступ
1 Характеристика столових приборів та столових приборів зі срібла
1.1 Види столових приборів
1.2 Технічні вимоги до столових приборів зі срібла
1.3 Історія столових приборів зі срібла
1.4 Догляд за столовими приборами зі срібла
1.5 Правила пакування, транспортування та зберігання столових
приборів зі срібла
2.Методи випробувань столових приборів зі срібла
3.Дослідження стану ринку столових приборів зі срібла України
4.Аналіз структури асортименту столових приборів зі срібла
ювелірного заводу "Агат"
4.1Загальна характеристика ювелірного заводу «Агат»
4.2Проведення аналізу структури асортименту столових приборів
зі срібла ювелірного заводу «Агат»
5. Порівняльна характеристика асортименту столових приборів
зі срібла різних виробників
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
Додаток А
Вступ
Столові прибори зі срібла з давніх часів вважаються гарним подарунком. Дарувати їх не тільки економічно вигідно, але й змістовно значимо. Отримати в подарунок столові прилади зі срібла – це особливий знак уваги, побажання багатства і достатку.
Кращим матеріалом для столових приборів у всьому світі визнано срібло. Вироби з нього виглядають чудово, естетично і сучасно, вони гігієнічні, міцні і непідвладні часу при відповідному догляді. Науковими дослідженнями доведено практична корисність від використання столового срібла для здоров’я людини. Як відомо, срібло вбиває більш ніж 700 видів хвороботворних мікроорганізмів і, тому, крім сімейної цінності, столові прилади зі срібла будуть прекрасним помічником у зміцненні і підтриманні здоров'я усіма членами сім'ї.
Столове срібло є відмінним подарунком на весілля, ювілей і будь-яке інше свято. Посуд зі срібла, виготовлений із застосуванням ручної роботи, є найбільш цінним та дорогим. Як правило, ручна робота застосовується при додатковій шліфовці, поліруванні та гравіруванні.
Сервіровка столу має велике значення, адже вона здатна задати тон торжества, чи то це буде важливий прийом, чи то дружній вечір. Сервіруючи стіл з використанням столового срібла, гості будуть скорені шикарним убранням столу.
Предметом дослідження курсової роботи є асортимент столових приборів зі срібла.
Об’єктом дослідження в роботі виступає ювелірний завод «Агат», який займається виробництвом столових приборів зі срібла.
Метою курсової роботи є дослідження організації асортименту столових приборів зі срібла.
Для досягнення даної мети в роботі вирішуються наступні завдання:
- надати характеристику столових приборів та їх видів;
- навести технічні вимоги до столових приборів зі срібла;
-розглянути історію столових приборів зі срібла;
- розглянути догляд за столовими приборами зі срібла;
- навести правила пакування, транспортування та зберігання столових приборів зі срібла;
- навести методи випробувань столових приборів зі срібла;
- дослідити стан ринку столових приборів зі срібла України;
- провести аналіз структури асортименту столових приборів зі срібла ювелірного заводу «Агат»;
- зробити порівняльну характеристику асортименту столових приборів зі срібла різних виробників.
Розширення асортименту столових приборів зі срібла та розширення прогресивної торгової мережі вимагає розгляду питання організації торгівлі та формування асортиментної політики більш досконально.
Висновок
В роботі проведена характеристика столових приборів та їх видів, проведене дослідження стану ринку столових приборів зі срібла України та проаналізована структура асортименту столових приборів зі срібла ювелірного заводу «Агат», а також проведена порівняльна характеристика асортименту столових приборів зі срібла різних виробників.
Мати на столі столове срібло завжди вважалася ознакою аристократичності і розкоші.
Обсяги виробництва столових приборів зі срібла України протягом 2005-2009 років постійно збільшувались. В 2008 році обсяги виробництва зменшувались у зв’язку з кризою. Проте в 2009 році істотно збільшились.
Проаналізувавши структуру асортименту столових приборів зі срібла ювелірного заводу «Агат», можна зробити висновки, що асортиментна структура столових виробів зі срібла ювелірного заводу «Агат» складається з бокалів, посуду для дітей, столових приналежностей, підноси, тарілки та блюдця, чарки.
На ринку України працює близько 10 виробників столових виробів зі срібла. 15,6% ринку займають дрібні виробники, а інша частина розподілена між декількома основними виробниками даного ринку. Харківський ювелірний завод займає найбільшу частину ринку столових виробів зі срібла (33,6%), ювелірний завод «Агат» – 32,4%, а Львівський державний ювелірний завод – найменшу – 18,4%.
Для збільшення обсягів виробництва столових приборів зі срібла підприємствам-виробникам можна запропонувати проводити рекламну компанію продукції.
Реклама є найважливішою частиною цілеспрямованої роботи по збуту товарів і формування попиту покупців. Передусім реклама несе в собі інформацію, яка, як правило, представлена в стислій, художньо вираженій формі, що забезпечує доведення до свідомості і уваги потенційних покупців найбільш важливих фактів і відомостей про товари і послуги. При цьому потрібно зазначити, що якщо реклама – завжди інформація, то інформація не завжди може бути рекламою.
Основну інформацію про столові вироби зі срібла покупець дізнається з реклами.
Рекламування столових виробів зі срібла виробниками відбувається за допомогою наступних засобів:
- реклама в пресі;
- печатна реклама;
- радіо- і телереклама;
- виставки та ярмарки;
- зовнішня реклама тощо.
Оцінка ефективності реклами дозволяє:
- отримати інформацію про доцільність даної реклами;
- з’ясувати результативність окремих рекламних заходів;
- визначити умови оптимального впливу реклами на потенційних споживачів.
Наведені пропозиції призведуть до збільшення обсягів виробництва столових приборів зі срібла.
Література
1.Закон України «Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними» // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1998, № 9, ст. 34, зі змінами
2.Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з виготовлення виробів з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння, торгівлі виробами з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння, затверджені Наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва і Міністерства фінансів України від 26.12.2000 № 82/350
3.ГОСТ 24320-80 «Посуд та прибори столові з мельхіору, нейзильберу зі срібним або золотим покритям»
4.ГОСТ 3479-85 «Бумага папиросная. Технические условия»
5.ГОСТ 3479-85 «Бумага кондексаторная. Общие технические условия»
6.Болотников А.А. Товароведение: Курс лекций. – 2-е изд., перераб. и доп. – К.: МАУП, 2001. – 216 с.
7.Голубков Е.А. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Фин-пресс , 2006. – 416 с.
8.Моисеенко Н.С. Товароведение непродовольственных товаров: Учебное пособие. Часть 2. - Ростов Н/Д: Феникс, 2003. – 288 с.
9.Полторак В.А. Маркетингові дослідження. – К.: ЦНЛ, 2003. – 387 с.
10.Товароведение и организация торговли непродовольственными товарами: Учеб. для нач. проф. образования / Под ред. А.Н. Неверова, Т.И. Чалых. – М.: ПрофОбрИздат, 2002. – 464 с.
11.Товароведение непродовольственных товаров / Ходыкин А.П., Ляшко А.А., Волошко Н.И. и др. – М.: Дашков и К, 2006. – 540 с.
12.Гвоздик О. Ассортиментная и ценовая политика // Маркетинг и реклама. - № 5-6, 2002. – С. 60-61.
13.Данилова Л.Л. Оптимізація асортиментної політики вітчизняних торговельних підприємств. // Вісник ДонДУЕТ. №4, 2001. - С. 192-196.
14.Офіційний сайт Харківського ювелірного заводу: www.xuz.com.ua
15.Офіційний сайт ювелірного заводу «Агат»: agat.com.ua
16.Каталог ювелірних заводів України: http://jewelport.net
17.Офіційний сайт Львівського ювелірного заводу: zoloto.lviv.ua
18.http://www.znaytovar.ru
19.http://kgermes.narod.ru
Інші роботи цього напряму