Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   30 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Методи вікової психології: спостереження, експеримент, психодіагностичні тести   (ID роботи: 159)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Вікова психологія
Тип роботи: Реферат
Кількість сторінок: 15
Рік захисту: 2008
Мова: Українськa
План
Вступ
1. Основні вимоги до методів психології
2. Основні методи психології. Спостереження, експеримент
3. Додаткові методи: тест, опитування, бесіда, аналіз продуктів діяльності, узагальнення незалежних характеристик, самооцінка
4. Кількісний та якісний аналізи дослідження психічних явищ
Висновок
Література
Вступ
Психологія (від грец. „психі” – душа, „логос” – вчення – наука про душу).
Психологія – наука про факти, закономірності та механізми функціонування психіки як особливої форми життєдіяльності.
Предметом психології є „душа” або психіка.
Психологія – древня наука. Виникала в VІ-V ст. до н.е. в стародавньому світі (Індія, Китай, Єгипет, древня Греція, Рим, Вавілон). Початкові відомості про психічне життя базувалося на здогадках, інтуїції, власному життєвому досвіді шляхом міркувань та узагальнень.
В період Античності (ІV ст. до н.е.) Аристотель написав трактат „Про душу” – вважається першим науково-психологічним твором, де Аристотель
Висновок
Отже, сучасна наукова психологія має в своєму розпорядженні широкий арсенал методів активного дослідження, пізнання та впливу на психіку людини, щоб допомогти їй у складних умовах нинішнього напруженого, динамічного життя.
Можна умовно виділити ряд етапів розвитку наукового розуміння природи психіки та предмета психології як науки.
На першому етапі психіка розглядалась як душа (цей етап починається приблизно п’ять тисячоліть тому і закінчується на початку нашої ери). Потім природа психіки пов’язується із свідомістю людини (з перших століть нашої ери і до кінця ХІХ ст.). У другій половині ХІХ ст. виникає уявлення про психіку як поведінку. Наприкінці ХІХ ст. психіка людини дедалі чіткіше пов’язується із свідомістю, пізніше – з особистістю.
Психологія як наука вивчає факти, закономірності, механізми психічного
Література
1. Дарвиш О.Б. Возрастная психология: Учеб. пособие для студ. вузов. – М.: ВЛАДОС-ПРЕСС, 2003. – 264 c.
2. Гиппенрейтер Ю.Б. Введение в общую психологию: Курс лекций. - М.: ИНФРА-М, 2001. - 336 с.
3. Загальна психологія. Під.ред. А.В. Богословського, А.Г. Ковальова, А.А. Степанова. - М.: Освіта, 1981. – 315 с.
4. Загальна психологія: Підруч. для студентів вищ. навч. закладів. / С. Д. Максименко, В. О. Зайчук, В. В. Клименко, В. О. Соловієнко. За загальною редакцією акад. С. Д. Максименка — К.: Форум, 2000. — 533 с.
5. Загальна психологія. / За загальною редакцією академіка С. Д. Мак-3 14 сименка. Підручник. - 2-ге вид., перероби, і доп. - Вінниця: Нова Книга, 2004. -704 с.
6. Мадди С. Р. Теории психологии: сравнительный анализ: Пер. с англ. - СПб.: Речь, 2002. - 539 с.
7. Мухина В.С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество. – М.: Academia, 2000. – 456 с.
8. Основи психології. / За ред. О.В.Киричука, В.А.Роменця. — К., 1997.
9. Основи загальної психології. / За ред. С.Д.Максименка. — К., 1998. — С. 4 – 20.
10. Психологія. /За ред. Ю.Л.Трофімова. — К., 1999. — С. 12 – 43.
11. Якобсон П.М. Психологія. - М.: Літератор, 1998. – 210 с.
12. Хрестоматия по психологии. Сост. В.В.Мироненко. — М., 1997.
Інші роботи цього напряму