Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   200 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Відповіді на білети балетмейстерство   (ID роботи: 1082)

Напрям: Гуманітарні предмети
Предмет: Хореографія
Тип роботи: Шпори
Кількість сторінок: 46
Рік захисту: 2009
ВУЗ: Київський Національний Університет Культури і Мистецтв (КНУКІМ)
Спеціальність (факультет): Кафедра хореографічного мистецтва
Мова: Українськa
План
1.Організація та планування хореографічної роботи в дитячому танцювальному колективі.
2.Кордебалет та його функції.
3.Виховна робота в дитячому хореографічному колективі.
4.Класичний танець як виразний засіб сучасних класичних балетів.
5.Музичне виховання учасників хореографічного колективу.
6.Дисципліна “Історико – побутовий танець” – як складова частина загального процесу навчання балетмейстера педагога.
7.Види хореографічних уроків в початкових мистецьких навчальних закладах.
8.Витоки та шляхи розвитку афро-американського джазового танцю.
9.Організація процесу набору учнів до хореографічних спеціалізованих закладів.
10.Дивертисмент як музично-хореографічна форма (визначення)
11.Методи хореографічного навчання.
12.Визначення та характеристика основних етапів вивчення рухів.
13.Специфіка побудови уроку класичного танцю в дитячому хореографічному колективі.
14.Основні етапи розвитку сучасної музично-танцювальної культури.
15.Побудова уроку класичного танцю в професійному хореографічному колективі.
16.Етапи еволюції побутового танцю та їх хронологія
17.Сюїта – як музично-хорегорафічна форма.
18.Послідовність вправ уроку з імпровізації та контактноі імпровізації.
19.Репертуар хореографічного колективу. Формування репертуару дитячого хореографічного колективу.
20.Координація як неодмінна умова оволодіння школою класичного танцю.
21.Принципи музичного оформлення уроку музичного танцю.
22.Міманс та мімічний ансамбль. Його використання у балетній виставі.
23.Постановча робота в дитячому хорегорафічному колективі.
24.Па де де (Pas de deux) як музично-хореографічна форма. Складові частини.
25.Особливості тренувального уроку класичного танцю в дитячому хореографічному колективі.
26.Дзеркальне відображення руху як спосіб імітаційної взаємодії партнерів у танцювальній імпровізації.
27.Методика побудови уроку модерн-джаз танцю.
28.Розвиток характерного танцю на професійній балетній сцені.
29.Творчо-постановча робота в аматорському колективі сучасного танцю.
30.Принципи техніки виконання рухів джаз-модерн танцю.
31.Музичне оформлення уроку. Робота викладача с концертмейстером.
32.Унісон як засіб імітаційної взаємодії партнерів у танцювальній імпровізації.
33.Адажіо як складова частина па-де-де.
34.Неімітаційні засоби взаємодії партнерів у танцювальній імпровізації.
35.З’єднуючі та допоміжні рухи у класичному танці.
36.Антре як складова частина Pas de deux.
37.Побудова уроку з дисциплини “Сучасний танець” в дитячих хореографічних колективах.
38.Класичний екзерсис – як система рухів.
39.Організація набору дітей до хорегррафічного колективу.
40.Методика побудови уроку характерного танцю в спеціалізованому навчальному закладі.
41.Виконавська майстерність та культура уваги вихованців хореографічного колективу.
42.Характеристика популярних музично-танцювальних напрямів 2 половини XX ст.
43.Методи та принципи хореографічного навчання.
44.Загальні риси музично-танцювального напряму “диско”
45.Основні принципи рухів модерн-джаз танцю.
46.Temps lie як самостійна форма в хореографічному навчальному процесі.
47.Методика проведення хореографічних занять з дітьми молодого шкільного віку.
48.Ансамблеві хореографічні форми у класичному балеті (Па де сис, кордебалет)
49.Варіація як музично-хореографічно форма (тератера, стрибкові)
50.Роль рук у класичному танці та їх функції.
51.Захист лібрето та розробка сценарного плану майбутньої постановки.
52.Хорегорафічна мініатюра.
53.Основи хореографічної драматургії.
54.Етюд та першооснова балетмейстерської діяльності.
55.Функції балетмейстерської діяльності.
56.Жести, поза в хореографічному мистецтві.
57.Виразні засоби у хореографічному мистецтві.
58.Структурні частини балетної вистави.
59.Жанри в хореографічному мистецтві.
60.Творчість українських балетмейстерів сьогодення.
61.Особливості розвитку сучасного вітчизняного балетного театру.
62.Творчі портрети В.Василь’єва та М.Лієпи
Інші роботи цього напряму