Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   30 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Контрольна інноваційний менеджмент   (ID роботи: 4421)

Напрям: Менеджмент
Предмет: Інноваційний менеджмент
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 15
Рік захисту: 2011
ВУЗ: Університет менеджменту освіти (УМО)
Мова: Українськa
Завдання
ЗМІСТ
1. Дайте характеристику підприємства
2. Проаналізуйте діяльність вашого підприємства
Ситуація 1
1. Фірма, яка виробляла освітлювальні прилади почала втрачати позиції на ринку через появу більш досконалих та довговічних приладів для освітлення. Керівництво цієї фірми вирішило залучити команду менеджерів для вирішення проблеми. Менеджери запропонували компанії вкласти гроші у певний проект, який мав би вдосконалити Їхню продукцію. Але цей проект коштував дуже дорого. Тому керівництво фірми прийняло рішення не витрачати гроші на проект, який до того ж був ризикованим, а просто зробити кращу рекламу. Через 2 роки ця фірма стала банкрутом.
Чому на вашу думку фірма стала банкрутом? Та що їй потрібно було робити для продовження свого існування?

Ситуація 2
2. Фірма виробник генераторів вже більше 20 роківв виробляє генератори, які користуються стабільним попитом. Але недавно на ринку з'являється ще одна фірма яка теж планує виробляти генератори. Звичайно, нова фірма не може просто прийти і відібрати покупців у «ветерана». Тому менеджерам нової компанії було поставлене завдання знайти способи виходу на ринок та забезпечення конкурентоспроможності. Менеджери запропонували декілька інноваційних проектів, які б забезпечили достойний вихід на ринок.
Уявіть, що ви є одним із цих менеджерів. Які б інноваційні проекти запропонували Ви? Та які контрзаходи, на вашу думку, буде вживати фірма-«ветеран» .

Ситуація 3
3. Агрофірма «Колос», яка займається вирощуванням злакових культур має у своєму розпорядженні 1000га посівної площі. Своєї продукції на 13 млн.грн. Через відсутність нормальної системи зберігання урожаю вона втрачає близько 3 млн. грн.
На ринку діє ще одна фірма, яка являється конкурентом фірми «Колос». Вона має посівної площі 10 000 га. Маючи проблему з урожайністю керівництво прийняло рішення про кращу іригацію та контроль вирощування за прогнозами це збільшить к-ть реалізованої продукції на 3,5-4% .
Аналізуючи рішення конкурентів керівництво фірми «Колос» вирішило також витратити гроші на покращення вирощування та врожайності зернових.
Проаналізуйте дану ситуацію, та вкажіть вірне чи не вірне рішення прийняло, керівництво фірми «Колос». Відповідь обгрунтуйте. Запропонуйте свою інновацію в даній сфері, яка могла би забезпечити кращий прибуток.

Ситуація 4
Опис проблеми
Кол-центр, що спеціалізується на зборі боргів банків, замислився про підвищення ефективності роботи і посилення контролю над співробітниками.
Запис і аналіз розмов з клієнтами - це надійна практика, але в даному випадку недостатня, вирішило керівництво. Щоб підвищити якість роботи і конкурентоспроможність центру, було вирішено ввести нові вимоги до працівників і виставити нові плани:
- Робочий день - 8 годин, перерви на обід, перекур і особисту гігієну короткі, робляться за розкладом, час відсутності співробітника на місці фіксується.
- Кожен працівник повинен в день зробити по 500 дзвінків представити у кінці дня звіт, в якому має бути вказано не менше 150 контактів і короткий опис підсумків переговорів.
- Перший дзвінок має бути здійснений не пізніше чим через три хвилини після того, як співробітник включив комп'ютер.
- Система штрафів - кожна зайва хвилина відсутності на робочому місці карається, хвилини простою впродовж дня теж.
Крім того, нові заходи призводили до зміни вимог до співробітників: в подібний кол-центр треба брати людей, що мають досвід аналогічної роботи з підвищеною стресостійкістю. Цього висновку зроблено не було, в кол-центр продовжували набирати по об'явах усіх охочих.
У результаті молодь не витримувала подібного тиску і випробувальний термін закінчувався максимум за два тижні. А старші кадри в силу віку і життєвого досвіду не могли чітко дотримуватись таких жорстких регламентів і процедур в спілкуванні. Плинність персоналу швидко виросла до 90% в місяць. Компанія замість очікуваного прибутку стала зазнавати серйозні збитки. Клієнти (банки, постраждалі від іпотечних позичальників) стали відмовлятися від співпраці з кол-центром, оскільки він постійно порушував терміни і не забезпечував заявлене число контактів.
Які, на вашу думку, організаційні інновації сілід запровадити в регламенті роботи кол-центру?
Яких людей слід набирати і чому навчати?

Список використаної літератури
Інші роботи цього напряму