*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Види батьківських зборів та методика їх проведення   (ID роботи: 3788)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Педагогіка
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 51
Рік захисту: 2011
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ І. МЕТОДИКА ТА ФОРМИ РОБОТИ З БАТЬКАМИ УЧНІВ
1.1.Форми роботи з батьками учнів
1.2.Основні напрями організації співпраці класного керівника з батьками учнів
РОЗДІЛ ІІ. ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА Й РОДИНИ
2.1.Батьківські збори
2.2.Форми проведення зборів
2.3.Алгоритм проведення зборів ВИСНОВОК
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Додаткова iнформацiя
№0113
Інші роботи цього напряму
1 розділ Розвиток творчої особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки
Конфлікти в вихованні
Історія розвитку легкої атлетики в Миколаївській області
Розвиток інтелектуальних здібностей молодших школярів на уроках математики в процесі розв’язання задач
Прийоми і засоби активізації навчання учнів при вивченні іноземної мови
Гуманістична спрямованість педагогічної взаємодії
Естетичне виховання молодших школярів на засадах українських традицій та обрядів
Контрольна робота
Методика вивчення програмних пакетів на заняттях з дисципліни комп'ютерного циклу в закладах професійної підготовки
Вивчення рівнів вихованості дитини
Типи і структура уроків іноземної мови...англ...у сучасній методиці навчання іноземних мов у сер. навч. закладах
Ознайомлення дітей з множиною в різних вікових групах
Громадське виховання молодших школярів засобами музейної педагогіки
Образ і нормативний статус дитини у традиційних культурах
Організація творчої гри у старших дошкільників
Особливості формування кольору у дітей дошкільного віку
Взаємини між хлопчиками та дівчатками початкової школи
РОЗВИТОК ЕКОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Розвиток ідей К.Д. Ушинського про початкове навчання дітей рідної мови
Розвиток медійної грамотності в учнів старших класів
ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Співвідношення недовільної і довільної пам'яті у старших дошкільників
Природа як засіб естетичного виховання дітей старшого дош. віку
Народознавство в організації виховної роботи вчителя початкових класів
Неуспішність учнів та її причини і засоби її подолання
Контрольна робота
Використання метода дискусії для формування навичок говоріння у 8 класі
Формування культури мовлення як спосіб саморозвиток особистості у світі педагогічного осмислення
Техніка і культура мовлення вчителя
Функції педагогіки
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ У ВНЗ З ВИКОРИСТАННЯМ НОВІТНІХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Ігрова діяльність в умовах літнього відпочинку
Системний підхід до встановлення умов ефективності професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ
Використання народних обрядів в екологічному виховання молодших школярів
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ У МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ
Використання педагогічних ідей Морії Монтесорі в роботі з дітьми 5-6 року життя
Гуманістична спрямованість педагогічної взаємодії
Життя і педагогічна діяльність Ільїна Е.М.
Формування елементарної світоглядної позиції у дітей старшого дошкільного віку
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Розвиток творчої особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки
Типи і структура уроків іноземної мови у сучасній методиці навчання іноземної мови у середніх навчальних закладах
формування екологічої культури молодших школярів у позаурочній діяьності
Неуспішніст учнів та її причини і засоби її подолання
Сучасний підхід до організації проєктної діяльності учнів початкової школи на уроках "Я досліджую світ"
Особливості оволодіння морфемним складом слова учнями із ТПМ
Ідея колективу А.Макаренка
Прийоми і засоби активізації навчання учнів при вивченні іноземної мови
Особистісно-орієнтовний підхід щодо формування культури здоров'я в молодших школярів
Педагогічні основи формування самосвідомості учнів