Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Прийоми і засоби активізації навчання учнів при вивченні іноземної мови   (ID роботи: 3509)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Педагогіка
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 62
Рік захисту: 2010
Мова: Українськa
План
Вступ
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти активізації навчальної діяльності учнів при вивченні іноземної мови
1.1. Аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури з проблеми дослідження
1.2. Навчання англійської мови у старшій школі. Психолого-педагогічні особливості старшокласників
1.3. Традиційні методи навчання іноземній мові
1.4. Поняття активізації пізнавальної діяльності учнів
1.5. Методи активізації пізнавальної діяльності учнів
Розділ 2. Дослідження ефективності застосування мультимедійних технологій у активізації навчальної діяльності учнів на уроках англійської мови
2.1. Методологічна база експерименту
2.2. Констатуючий експеримент
2.3. Формувальний експеримент
Висновки
Список використаної літератури
Додаткова iнформацiя
0147
Інші роботи цього напряму
Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі
Управління процесом виховання в сучасних умовах
Еколого-патріотичне виховання молодших школярів
Формування комунікативних здібностей у старших дошкільників засобами народної іграшки
Особливості оволодіння морфемним складом слова учнями із ТПМ
Контрольна робота
Формування пізнавальної активності в учнів на уроах ботаніки в 7-му класі
Моральне виховання молодших школярів в процесі опрацювання казок
Формування пізнавальної активності в учнів на уроах ботаніки в 7-му класі
Особливості формування культури поведінки молодших школярів
Розвиток у старших дошкільників орієнтування на площині
Співвідношення недовільної і довільної пам'яті у старших дошкільників
Навчання засобами відеоматеріалів
Становлення екологічної педагогіки
Взаємини між хлопчиками та дівчатками початкової школи
Конфлікти в вихованні
Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості молодших школярів
Методика вивчення епічних творів у основній школі
Методи й методики розв'язання професійно - педагогічних завдань
Трудове виховання молодших школярів в сім\'ї
Розвиток ідей К.Д. Ушинського про початкове навчання дітей рідної мови
Ідея колективу А.Макаренка
Образ і нормативний статус дитини у традиційних культурах
Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості молодших школярів
Методи визначення спритності спортсменів
Гуманістична педагогіка М. Монтесорі
Особистісно-орієнтовний підхід щодо формування культури здоров'я в молодших школярів
Шляхи оптимізації процесу навчання
Естетичне виховання молодших школярів на засадах українських традицій та обрядів
Організація творчої гри у старших дошкільників
Вокально-хорова робота у початкових класах
Контрольна робота
Дидактичні способи стимулювання пізнавальної активності учнів початкових класів
Природа як засіб естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку
Патріотичне виховання молодшх школярів на традиціях народної педагогіки
Вищий навчальний заклад
Естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва
ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ
Патріотичне виховання молодшх школярів на традиціях народної педагогіки
Проблема дитячої творчості: її природа, особливості виникнення та розвитку
Жіноча освіта у Франції у 18 столітті
Роль наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку
Типи і структура уроків іноземної мови у сучасній методиці навчання іноземної мови у середніх навчальних закладах
Педагогічні умови спілкування школи і сім'ї в умовах НУШ на сьогоднішній день
Особистісно-орієнтовний підхід щодо формування культури здоров'я в молодших школярів
Развитие коммуникативных способностей у детей старшего школьного возраста
Вокально-хорова робота у початкових класах
Дидактична гра як засіб закріплення знань, умінь і навичок
формування естетичного уявлення в молодших школярів про навколишнє середовище
Особливості формування кольору у дітей дошкільного віку