ЦІНА:
100 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Особливості оволодіння морфемним складом слова учнями із ТПМ (ID роботи: 3501) |
Напрям: | Психологія/Педагогіка |
Предмет: | Педагогіка |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 37 |
Рік захисту: | 2010 |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ РІДНОЇ МОВИ В ШКОЛІ ДІТЕЙ ІЗ ТПМ
1.1. Особливості навчання мовної компетенції дітей з ТПМ
1.2. Програмні вимоги до початкового вивчення рідної мови в школі для дітей із ТПМ
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОВОЛОДІННЯ МОРФЕМНИМ СКЛАДОМ СЛОВА УЧНЯМИ ІЗ ТПМ
2.1. Проблеми особливостей формування знань про будову слова на уроках української мови у учнів 2–4 класів школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
2.2. Психолінгвістичний підхід до вивчення будови слова молодшими школярами з ТПМ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ РІДНОЇ МОВИ В ШКОЛІ ДІТЕЙ ІЗ ТПМ
1.1. Особливості навчання мовної компетенції дітей з ТПМ
1.2. Програмні вимоги до початкового вивчення рідної мови в школі для дітей із ТПМ
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОВОЛОДІННЯ МОРФЕМНИМ СКЛАДОМ СЛОВА УЧНЯМИ ІЗ ТПМ
2.1. Проблеми особливостей формування знань про будову слова на уроках української мови у учнів 2–4 класів школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
2.2. Психолінгвістичний підхід до вивчення будови слова молодшими школярами з ТПМ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Додаткова iнформацiя
0139
Інші роботи цього напряму