ЦІНА:
100 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Роль наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку (ID роботи: 3638) |
Напрям: | Психологія/Педагогіка |
Предмет: | Педагогіка |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 46 |
Рік захисту: | 2010 |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Психолого-педагогічні основи математичного розвитку дітей дошкільного віку
1.2. Поняття “наочність” та умови її ефективного використання
РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ТА АНАЛІЗ МЕТОДУ НАОЧНОСТІ У ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1. Роль наочного методу формування елементарних математичних уявлень дітей старшого дошкільного віку
2.2. Аналіз ролі наочності у формуванні логіко-математичних навичок старших дошкільників в практиці дошкільних навчальних закладів
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Психолого-педагогічні основи математичного розвитку дітей дошкільного віку
1.2. Поняття “наочність” та умови її ефективного використання
РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ТА АНАЛІЗ МЕТОДУ НАОЧНОСТІ У ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1. Роль наочного методу формування елементарних математичних уявлень дітей старшого дошкільного віку
2.2. Аналіз ролі наочності у формуванні логіко-математичних навичок старших дошкільників в практиці дошкільних навчальних закладів
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Додаткова iнформацiя
0154
Інші роботи цього напряму