ЦІНА:
100 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Формування у дошкільників уявлень про форму предметів (ID роботи: 3857) |
Напрям: | Психологія/Педагогіка |
Предмет: | Педагогіка |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 41 |
Рік захисту: | 2011 |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ УЯВЛЕНЬ ПРО ФОРМУ ПРЕДМЕТІВ У ДОШКІЛЬНИКІВ
1.1 Психологічні особливості сприйняття форми предметів дітьми дошкільного віку
1.2 Методика формування уявлень про форму предметів у дошкільників
1.3 Навчання рішенню задач-головоломок дітей дошкільного віку
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА ІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ УЯВЛЕНЬ ПРО ФОРМУ ПРЕДМЕТІВ
2.1 Характеристика рівня розвитку уявлень про форму предметів у дітей підготовчої до школи групи на етапі констатуючого експерименту
2.2 Використання задач-головоломок у розвитку уявлення про форму предметів у дітей експериментальної групи
2.3 Визначення рівня розвитку уявлення про форму предметів у дітей контрольної й експериментальної груп на контрольному етапі експерименту
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ УЯВЛЕНЬ ПРО ФОРМУ ПРЕДМЕТІВ У ДОШКІЛЬНИКІВ
1.1 Психологічні особливості сприйняття форми предметів дітьми дошкільного віку
1.2 Методика формування уявлень про форму предметів у дошкільників
1.3 Навчання рішенню задач-головоломок дітей дошкільного віку
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА ІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ УЯВЛЕНЬ ПРО ФОРМУ ПРЕДМЕТІВ
2.1 Характеристика рівня розвитку уявлень про форму предметів у дітей підготовчої до школи групи на етапі констатуючого експерименту
2.2 Використання задач-головоломок у розвитку уявлення про форму предметів у дітей експериментальної групи
2.3 Визначення рівня розвитку уявлення про форму предметів у дітей контрольної й експериментальної груп на контрольному етапі експерименту
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Додаткова iнформацiя
№0171
Інші роботи цього напряму