*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Неуспішність учнів та її причини і засоби її подолання   (ID роботи: 3824)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Педагогіка
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 29
Рік захисту: 2011
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ПОНЯТТЯ ШКІЛЬНОЇ НЕУСПІШНОСТІ, ЇЇ ГОЛОВНІ ВИДИ
1.1. Поняття шкільної неуспішності
1.2. Види неуспішності
РОЗДІЛ ІІ. ПРИЧИНИ НЕУСПІШНОСТІ
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УСУНЕННЯ НЕУСПІШНОСТІ
3.1. Шляхи подолання неуспішності
3.2. Зарубіжна практика контролю успішності учнів – як один з можливих шляхів вирішення деяких причин неуспішності
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Додаткова iнформацiя
№0135
Інші роботи цього напряму
Види батьківських зборів та методика їх проведення
Сучасний підхід до організації проєктної діяльності учнів початкової школи на уроках "Я досліджую світ"
Проблема дитячої творчості: її природа, особливості виникнення та розвитку
Гуманістична педагогіка М. Монтесорі
Шкільний курс основи слова та методика його викладання
Виховання гуманістичної спрямованості поведінки людини
Організація творчої гри у старших дошкільників
Формування комунікативних здібностей у старших дошкільників засобами народної іграшки
Формування естетичного уявлення в молодших школярів про навколишнє середовище
Використання педагогічних ідей Морії Монтесорі в роботі з дітьми 5-6 року життя
Навчання говоріння  учнів закладів загальної середньої освіти на матеріалі англомовних  казок
Прийоми і засоби активізації навчання учнів при вивченні іноземної мови
Українська народна казка у роботі з дітьми дошкільного віку
Конфлікти в вихованні
ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Планування навчального процесу як фактор продуктивності кредитно-модульної системи
Навчання засобами відеоматеріалів
Ігрова діяльність в умовах літнього відпочинку
Формування у дошкільників уявлень про форму предметів
Використання метода дискусії для формування навичок говоріння у 8 класі
Громадське виховання молодших школярів засобами музейної педагогіки
Співвідношення недовільної і довільної пам'яті у старших дошкільників
Формування і розвиток загальнотрудових умінь учнів початкових класів на уроках освітньої технологічної галузі (трудового навчання)
Естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва
Особливості оволодіння морфемним складом слова учнями із ТПМ
Трудове виховання молодших школярів в сім'ї
Жіноча освіта у Франції у 18 столітті
Формування у батьків гуманістичної виховної позиції
Інноваційні методи навчаннчя в процесі вивчення біології в школі
Педагогічні технології на основі особистісної орієнтації педагогічного процесу
Розвиток діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку
Культура і техніка мовлення вчителя
Використання відеоматеріалів у процесі формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні дітей дошкільного віку
Естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ У МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ
Формування пізнавальної активності в учнів на уроах ботаніки в 7-му класі
Гуманістична спрямованість педагогічної взаємодії
Формирования и развитие межличностных отношений в коллективе младших школьников
Прийоми і засоби активізації навчання учнів при вивченні іноземної мови
Організація творчої гри у старших дошкільників
Народознавство в організації виховної роботи вчителя початкових класів
Методика розвитку мовлення дітей в різновіковій групи ДНЗ засобами казки
Актуальні проблеми розвитку рідної мови та ознайомлення з навколишнім дітей раннього віку
Вокально-хорова робота у початкових класах
Педагогічні основи формування самосвідомості учнів
Роль наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку
Розвиток критичного мислення учнів початкових класів через розв'язання нестандартних математичних задач
Особливості формування кольору у дітей дошкільного віку
ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості молодших школярів