*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   200 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Використання метода дискусії для формування навичок говоріння у 8 класі   (ID роботи: 10146)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Педагогіка
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 33
Рік захисту: 2023
ВУЗ: Вінницький Державний Педагогічний Університет
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДА ДИСКУСІЇ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ У 8 КЛАСІ
1.1. Інтерактивні методи та особливості їх використання на уроках англійської мови у старших класах
1.2. Формування навичок говоріння у 8 класі
РОЗДІЛ 2. ОСВІТНЬО-НОРМАТИВНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ У 8 КЛАСІ
2.1. Освітньо-нормативні вимоги та труднощі навчання навичок говоріння на старшому етапі ЗЗСО
2.2. Психологічні, вікові та дидактичні передумови навчання навичок говоріння 15
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДА ДИСКУСІЇ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ У 8 КЛАСІ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Інші роботи цього напряму
Формування старшокласників культури сімейних відносин
Системний підхід до встановлення умов ефективності професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ
Історія розвитку легкої атлетики в Миколаївській області
Вокально-хорова робота у початкових класах
Моральне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки
Особистісно-орієнтовний підхід щодо формування культури здоров'я в молодших школярів
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Використання народних обрядів в екологічному виховання молодших школярів
Неуспішність учнів та її причини і засоби її подолання
Культура і техніка мовлення вчителя
Взаємини між хлопчиками та дівчатками початкової школи
Формування наукового світогляду молодших школярів на уроках природознавства
Використання відеоматеріалів у процесі формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні дітей дошкільного віку
Історія розвитку легкої атлетики в Миколаївській області
Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі
Актуальні проблеми розвитку рідної мови та ознайомлення з навколишнім дітей раннього віку
Гуманістична педагогіка М. Монтесорі
Поняття профілактики, її принципи та види
Взаємини між хлопчиками та дівчатками початкової школи
Ідея колективу А.Макаренка
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ У ВНЗ З ВИКОРИСТАННЯМ НОВІТНІХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Природа як засіб естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку
Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості молодших школярів
Народознавство в організації виховної роботи вчителя початкових класів
Розвиток діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку
Розвиток у старших дошкільників орієнтування на площині
Дидактична гра як засіб закріплення знань, умінь і навичок
Теоретико-методологічні засади краєзнавчої роботи в початковій школі
Естетичне виховання молодших школярів на засадах українських традицій та обрядів
Розвиток ідей К.Д. Ушинського про початкове навчання дітей рідної мови
Організація творчої гри у старших дошкільників
Розвиток ідей К.Д. Ушинського про початкове навчання дітей рідної мови
Трудове виховання молодших школярів в сім\'ї
Специфіка виховної роботи першокласника
Специфіка виховної роботи першокласника
Методика математики
Конфлікти в вихованні
Вокально-хорова робота у початкових класах
Моральне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки
Дидактична гра як засіб закріплення знань, умінь і навичок
1 розділ Взаємодія сім’ї і школи у формуванні здорового способу життя молодших школярів
Планування навчального процесу як фактор продуктивності кредитно-модульної системи
Формування пізнавальної активності в учнів на уроах ботаніки в 7-му класі
Образ і нормативний статус дитини у традиційних культурах
Сучасний підхід до організації проєктної діяльності учнів початкової школи на уроках "Я досліджую світ"
Конфлікти в вихованні
Формування у дошкільників уявлень про форму предметів
Типи і структура уроків іноземної мови у сучасній методиці навчання іноземної мови у середніх навчальних закладах
Естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва
Індивідуальне завдання педагогіка