ЦІНА:
50 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Системний підхід до встановлення умов ефективності професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ (ID роботи: 2802) |
Напрям: | Психологія/Педагогіка |
Предмет: | Педагогіка |
Тип роботи: | Наукова стаття |
Кількість сторінок: | 9 |
Рік захисту: | 2010 |
Мова: | Українськa |
План
У статті автор розглядає особливості професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ. Намагається встановити засоби досягнення ефективності процесу професійного зростання та встановити фактори, що впливають на розвиток педагога.
Український освітній простір зазнає кардинальних змін, які були спричинені як внутрішніми потребами, так і зовнішніми обставинами. Водночас попри будь-які новації варто пам’ятати, що весь навчальний процес зорієнтований на побудову ефективного професійного розвитку, який покликаний навчити людину особливостям професії. Відповідно до цього необхідно враховувати, що питання відповідності професійного розвитку і особливостей навчального процесу гостро постає, коли у ВНЗ формуються основні вміння і навички. Першорядне значення проблема здобула у зв’язку зі значним впливом на освітній процес науково-технічного прогресу та запровадження в освітній простір Болонської системи, яка потребує докорінної перебудови підходів до організації навчального процесу та зміщення акцентів на самостійне навчання студентів. Аналіз кількісних та якісних показників сучасної вітчизняної педагогічної освіти свідчить, що в Україні зберігається, на жаль, тенденція зниження професіоналізму та професійної компетенції викладачів, нераціонально використовується їхня праця, зменшується мотивація до навчання, порушується принцип професійної підготовки на випередження.
Актуальність дослідження даної проблеми пов’язана з необхідністю підвищити рівень ефективності професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ. У теперішній час виникла необхідність формування та подальшого розвитку професіоналізму майбутнього викладача ВНЗ, з акцентом на підвищення рівня самосвідомості, здатного до концептуального мислення, цілісного бачення світу, втілення комплексних уявлень про нього у педагогічній діяльності.
Метою статті є спроба здійснити науково-теоретичний аналіз особливостей професійного розвитку студентів. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати низку завдань:
• визначити поняття професійний розвиток;
• встановити засоби досягнення ефективності процесу професійного зростання;
• проаналізувати процес самостійної роботи студента педагогічних ВНЗ; охарактеризувати фактори, що впливають на розвиток педагога.
Український освітній простір зазнає кардинальних змін, які були спричинені як внутрішніми потребами, так і зовнішніми обставинами. Водночас попри будь-які новації варто пам’ятати, що весь навчальний процес зорієнтований на побудову ефективного професійного розвитку, який покликаний навчити людину особливостям професії. Відповідно до цього необхідно враховувати, що питання відповідності професійного розвитку і особливостей навчального процесу гостро постає, коли у ВНЗ формуються основні вміння і навички. Першорядне значення проблема здобула у зв’язку зі значним впливом на освітній процес науково-технічного прогресу та запровадження в освітній простір Болонської системи, яка потребує докорінної перебудови підходів до організації навчального процесу та зміщення акцентів на самостійне навчання студентів. Аналіз кількісних та якісних показників сучасної вітчизняної педагогічної освіти свідчить, що в Україні зберігається, на жаль, тенденція зниження професіоналізму та професійної компетенції викладачів, нераціонально використовується їхня праця, зменшується мотивація до навчання, порушується принцип професійної підготовки на випередження.
Актуальність дослідження даної проблеми пов’язана з необхідністю підвищити рівень ефективності професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ. У теперішній час виникла необхідність формування та подальшого розвитку професіоналізму майбутнього викладача ВНЗ, з акцентом на підвищення рівня самосвідомості, здатного до концептуального мислення, цілісного бачення світу, втілення комплексних уявлень про нього у педагогічній діяльності.
Метою статті є спроба здійснити науково-теоретичний аналіз особливостей професійного розвитку студентів. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати низку завдань:
• визначити поняття професійний розвиток;
• встановити засоби досягнення ефективності процесу професійного зростання;
• проаналізувати процес самостійної роботи студента педагогічних ВНЗ; охарактеризувати фактори, що впливають на розвиток педагога.
Література
1. Добровольська Л. Проблема фахового відбору майбутніх педагогів // Формування творчої особистості в навчальному процесі: Зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції. – Кривий Ріг, 1998. – С. 1-7.
2. Ортинський В. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / В. Ортинський. – К. : Центр навчальної. літ., 2009. – 472 с.
2. Ортинський В. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / В. Ортинський. – К. : Центр навчальної. літ., 2009. – 472 с.
Інші роботи цього напряму