*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   50 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Системний підхід до встановлення умов ефективності професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ   (ID роботи: 2802)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Педагогіка
Тип роботи: Наукова стаття
Кількість сторінок: 9
Рік захисту: 2010
Мова: Українськa
План
У статті автор розглядає особливості професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ. Намагається встановити засоби досягнення ефективності процесу професійного зростання та встановити фактори, що впливають на розвиток педагога.

Український освітній простір зазнає кардинальних змін, які були спричинені як внутрішніми потребами, так і зовнішніми обставинами. Водночас попри будь-які новації варто пам’ятати, що весь навчальний процес зорієнтований на побудову ефективного професійного розвитку, який покликаний навчити людину особливостям професії. Відповідно до цього необхідно враховувати, що питання відповідності професійного розвитку і особливостей навчального процесу гостро постає, коли у ВНЗ формуються основні вміння і навички. Першорядне значення проблема здобула у зв’язку зі значним впливом на освітній процес науково-технічного прогресу та запровадження в освітній простір Болонської системи, яка потребує докорінної перебудови підходів до організації навчального процесу та зміщення акцентів на самостійне навчання студентів. Аналіз кількісних та якісних показників сучасної вітчизняної педагогічної освіти свідчить, що в Україні зберігається, на жаль, тенденція зниження професіоналізму та професійної компетенції викладачів, нераціонально використовується їхня праця, зменшується мотивація до навчання, порушується принцип професійної підготовки на випередження.
Актуальність дослідження даної проблеми пов’язана з необхідністю підвищити рівень ефективності професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ. У теперішній час виникла необхідність формування та подальшого розвитку професіоналізму майбутнього викладача ВНЗ, з акцентом на підвищення рівня самосвідомості, здатного до концептуального мислення, цілісного бачення світу, втілення комплексних уявлень про нього у педагогічній діяльності.
Метою статті є спроба здійснити науково-теоретичний аналіз особливостей професійного розвитку студентів. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати низку завдань:
• визначити поняття професійний розвиток;
• встановити засоби досягнення ефективності процесу професійного зростання;
• проаналізувати процес самостійної роботи студента педагогічних ВНЗ; охарактеризувати фактори, що впливають на розвиток педагога.
Література
1. Добровольська Л. Проблема фахового відбору майбутніх педагогів // Формування творчої особистості в навчальному процесі: Зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції. – Кривий Ріг, 1998. – С. 1-7.
2. Ортинський В. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / В. Ортинський. – К. : Центр навчальної. літ., 2009. – 472 с.
Інші роботи цього напряму
Методика вивчення епічних творів у основній школі
Розвиток у старших дошкільників орієнтування на площині
Проблеми розвитку мовленневих умінь
Дидактична гра як засіб закріплення знань, умінь і навичок
Формування у дошкільників уявлень про форму предметів
Формування у батьків гуманістичної виховної позиції
ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Дидактичні способи стимулювання пізнавальної активності учнів початкових класів
Моральне виховання молодших школярів в процесі опрацювання казок
Образ і нормативний статус дитини у традиційних культурах
Взаємини між хлопчиками та дівчатками початкової школи
Шляхи підвищення ефективності виховного процесу по сучасній школі
Формування пізнавальної активності в учнів на уроах ботаніки в 7-му класі
Особливості формування культури поведінки молодших школярів
Вокально-хорова робота у початкових класах
Формування комунікативних здібностей у старших дошкільників засобами народної іграшки
Формування наукового світогляду молодших школярів на уроках природознавства
Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості молодших школярів
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ У МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ
Патріотичне виховання молодшх школярів на традиціях народної педагогіки
Трудове виховання молодших школярів в сім\'ї
Жіноча освіта у Франції у 18 столітті
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Особливості оволодіння морфемним складом слова учнями із ТПМ
Становлення екологічної педагогіки
Гуманістична спрямованість педагогічної взаємодії
Інтерактивні методи навчання і їх застосування в початковій школі. (ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА)
Використання емпіричних методів для дослідження групи дошкільнят. Або використання теоретичних методів методів для дослідження групи дошкільнят
1 розділ Взаємодія сім’ї і школи у формуванні здорового способу життя молодших школярів
Особливості формування культури поведінки молодших школярів
Співвідношення недовільної і довільної пам'яті у старших дошкільників
Підготовка викладача ЗВО (або вчителя) до застосування інноваційних технологій у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
Формування екологічої культури молодших школярів у позаурочній діяьності
Гуманістична педагогіка М. Монтесорі
Формування комунікативних здібностей у старших дошкільників засобами народної іграшки
Взаємини між хлопчиками та дівчатками початкової школи
Особливості розвитку зв'язного мовлення у дітей із ЗНМ молодшого шкільного віку
Вивчення рівнів вихованості дитини
Дидактичні способи стимулювання пізнавальної активності учнів початкових класів
Моральне виховання молодших школярів в процесі опрацювання казок
Природа як засіб естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку
Система роботи над засвоєнням молодшими школярами граматичного поняття «іменник»
Розвиток інтелектуальних здібностей молодших школярів на уроках математики в процесі розв’язання задач
Естетичне виховання молодших школярів на засадах украхнських традицій та обрядів
Використання педагогічних ідей Морії Монтесорі в роботі з дітьми 5-6 року життя
Педагогічні технології на основі особистісної орієнтації педагогічного процесу
Специфіка виховної роботи першокласника
Інноваційні методи навчаннчя в процесі вивчення біології в школі
Естетичне виховання молодших школярів на засадах українських традицій та обрядів
Моральне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки