*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   50 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Системний підхід до встановлення умов ефективності професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ   (ID роботи: 2802)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Педагогіка
Тип роботи: Наукова стаття
Кількість сторінок: 9
Рік захисту: 2010
Мова: Українськa
План
У статті автор розглядає особливості професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ. Намагається встановити засоби досягнення ефективності процесу професійного зростання та встановити фактори, що впливають на розвиток педагога.

Український освітній простір зазнає кардинальних змін, які були спричинені як внутрішніми потребами, так і зовнішніми обставинами. Водночас попри будь-які новації варто пам’ятати, що весь навчальний процес зорієнтований на побудову ефективного професійного розвитку, який покликаний навчити людину особливостям професії. Відповідно до цього необхідно враховувати, що питання відповідності професійного розвитку і особливостей навчального процесу гостро постає, коли у ВНЗ формуються основні вміння і навички. Першорядне значення проблема здобула у зв’язку зі значним впливом на освітній процес науково-технічного прогресу та запровадження в освітній простір Болонської системи, яка потребує докорінної перебудови підходів до організації навчального процесу та зміщення акцентів на самостійне навчання студентів. Аналіз кількісних та якісних показників сучасної вітчизняної педагогічної освіти свідчить, що в Україні зберігається, на жаль, тенденція зниження професіоналізму та професійної компетенції викладачів, нераціонально використовується їхня праця, зменшується мотивація до навчання, порушується принцип професійної підготовки на випередження.
Актуальність дослідження даної проблеми пов’язана з необхідністю підвищити рівень ефективності професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ. У теперішній час виникла необхідність формування та подальшого розвитку професіоналізму майбутнього викладача ВНЗ, з акцентом на підвищення рівня самосвідомості, здатного до концептуального мислення, цілісного бачення світу, втілення комплексних уявлень про нього у педагогічній діяльності.
Метою статті є спроба здійснити науково-теоретичний аналіз особливостей професійного розвитку студентів. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати низку завдань:
• визначити поняття професійний розвиток;
• встановити засоби досягнення ефективності процесу професійного зростання;
• проаналізувати процес самостійної роботи студента педагогічних ВНЗ; охарактеризувати фактори, що впливають на розвиток педагога.
Література
1. Добровольська Л. Проблема фахового відбору майбутніх педагогів // Формування творчої особистості в навчальному процесі: Зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції. – Кривий Ріг, 1998. – С. 1-7.
2. Ортинський В. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / В. Ортинський. – К. : Центр навчальної. літ., 2009. – 472 с.
Інші роботи цього напряму
Актуальні проблеми розвитку рідної мови та ознайомлення з навколишнім дітей раннього віку
Формування естетичного уявлення в молодших школярів про навколишнє середовище
Контрольна робота
Жіноча освіта у Франції у 18 столітті
Дидактичні способи стимулювання пізнавальної активності учнів початкових класів
Моральне виховання молодших школярів в процесі опрацювання казок
Інтерактивні методи навчання і їх застосування в початковій школі. (ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА)
Проблема ВІЛ-СНІДу та оцінка рівня обізнаності з нею студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Особливості оволодіння морфемним складом слова учнями із ТПМ
Сучасний підхід до організації проєктної діяльності учнів початкової школи на уроках "Я досліджую світ"
Особливості оволодіння морфемним складом слова учнями із ТПМ
Специфіка виховної роботи першокласника
Вищий навчальний заклад
Формування наукового світогляду молодших школярів на уроках природознавства
Культура і техніка мовлення вчителя
Формування пізнавальної активності в учнів на уроах ботаніки в 7-му класі
Еколого-патріотичне виховання молодших школярів
ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Природа як засіб естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку
Дидактична гра як засіб закріплення знань, умінь і навичок
Розвиток ідей К.Д. Ушинського про початкове навчання дітей рідної мови
Формування у дошкільників уявлень про форму предметів
ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ
Дидактичні способи стимулювання пізнавальної активності учнів початкових класів
Проблеми розвитку мовленневих умінь
Культура і техніка мовлення вчителя
Методика вивчення епічних творів у основній школі
Розвиток творчих здібностей у молодшому шкільному віці
1 розділ Розвиток творчої особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки
Формування комунікативних здібностей у старших дошкільників засобами народної іграшки
Громадське виховання молодших школярів засобами музейної педагогіки
Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі
Поняття профілактики, її принципи та види
Історія розвитку легкої атлетики в Миколаївській області
Вокально-хорова робота у початкових класах
Специфіка виховної роботи першокласника
Виховання гуманістичної спрямованості поведінки людини
формування екологічої культури молодших школярів у позаурочній діяьності
Виховання гуманістичної спрямованості поведінки людини
Використання педагогічних ідей Морії Монтесорі в роботі з дітьми 5-6 року життя
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості молодших школярів
Ігрова діяльність в умовах літнього відпочинку
Розвиток системи вищої освіти в Україні
Формування у дошкільників уявлень про форму предметів
Розвиток діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку
Гуманістична спрямованість педагогічної взаємодії
Народознавство в організації виховної роботи вчителя початкових класів
Моральне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки
Використання емпіричних методів для дослідження групи дошкільнят. Або використання теоретичних методів методів для дослідження групи дошкільнят