ЦІНА:
200 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Ознайомлення дітей з множиною в різних вікових групах (ID роботи: 9625) |
Напрям: | Психологія/Педагогіка |
Предмет: | Педагогіка |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 39 |
Рік захисту: | 2022 |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З МНОЖИНОЮ
1.1. Програма ознайомлення дітей з множиною в різних вікових групах
1.2. Формування елементарних математичних понять у дітей дошкільного віку
1.3. Вітчизняний та зарубіжний досвід формування уявлень про множини в дітей дошкільного віку
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ПОНЯТТЯ ПРО МНОЖИНУ
2.1. Методика формування уявлень про множину в молодшому дошкільному віці
2.2. Методика формування уявлень про множину в старшому дошкільному віці
2.3. Використання дидактичних ігор у формуванні кількісних уявлень у дітей
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ УЯВЛЕНЬ ПРО МНОЖИНИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
3.1. Методики дослідження уявлень про множину дітей дошкільного віку
3.2. Діагностика знань дітей молодшої групи про множину
3.3. Діагностика знань дітей старшої групи про множину
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З МНОЖИНОЮ
1.1. Програма ознайомлення дітей з множиною в різних вікових групах
1.2. Формування елементарних математичних понять у дітей дошкільного віку
1.3. Вітчизняний та зарубіжний досвід формування уявлень про множини в дітей дошкільного віку
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ПОНЯТТЯ ПРО МНОЖИНУ
2.1. Методика формування уявлень про множину в молодшому дошкільному віці
2.2. Методика формування уявлень про множину в старшому дошкільному віці
2.3. Використання дидактичних ігор у формуванні кількісних уявлень у дітей
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ УЯВЛЕНЬ ПРО МНОЖИНИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
3.1. Методики дослідження уявлень про множину дітей дошкільного віку
3.2. Діагностика знань дітей молодшої групи про множину
3.3. Діагностика знань дітей старшої групи про множину
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Інші роботи цього напряму