Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   400 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Підготовка викладача ЗВО (або вчителя) до застосування інноваційних технологій у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства   (ID роботи: 8975)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Педагогіка
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 95
Рік захисту: 2021
ВУЗ: Прикарпатский Національний Університет ім. В.Стефаника (ПНУ)
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІСТОРІЇ
1.1. Теоретичні засади дослідження інноваційних освітніх технологій навчання
1.2. Взаємов’язок інноваційних і традиційних технологій у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
1.3. Історія становлення та розвитку інноваційних технологій
1.4. Типи інноваційних підходів у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
РОЗДІЛ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ПЕДАГОГІЧНУ ПРАКТИКУ ЗВО
2.1. Лекційна система у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
2.2. Технологія побудови семінарських занять з циклу історії і суспільствознавства
2.3. Лабораторна система у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
2.4. Проблемно-пошуковий метод у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
2.5. Інтерактивні методи навчання у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Інші роботи цього напряму
Дидактичні способи стимулювання пізнавальної активності учнів початкових класів
Дидактична гра як засіб закріплення знань, умінь і навичок
Система роботи над засвоєнням молодшими школярами граматичного поняття «іменник»
1 розділ Взаємодія сім’ї і школи у формуванні здорового способу життя молодших школярів
Типи і структура уроків іноземної мови...англ...у сучасній методиці навчання іноземних мов у сер. навч. закладах
Естетичне виховання молодших школярів на засадах украхнських традицій та обрядів
Роль наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку
Інноваційні методи навчаннчя в процесі вивчення біології в школі
Сучасний підхід до організації проєктної діяльності учнів початкової школи на уроках "Я досліджую світ"
Техніка і культура мовлення вчителя
Еколого-патріотичне виховання молодших школярів
Моральне виховання молодших школярів в процесі опрацювання казок
Виховання культури праці на заняттях в дитячому садку
Системний підхід до встановлення умов ефективності професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ
Українська народна казка у роботі з дітьми дошкільного віку
Особливості розвитку зв'язного мовлення у дітей із ЗНМ молодшого шкільного віку
Організація творчої гри у старших дошкільників
Образ і нормативний статус дитини у традиційних культурах
ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Формування екологічої культури молодших школярів у позаурочній діяьності
Моральне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки
Особливості формування кольору у дітей дошкільного віку
Формування наукового світогляду молодших школярів на уроках природознавства
Організація творчої гри у старших дошкільників
Взаємини між хлопчиками та дівчатками початкової школи
Неуспішніст учнів та її причини і засоби її подолання
Методи й методики розв'язання професійно - педагогічних завдань
ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ
Розвиток інтелектуальних здібностей молодших школярів на уроках математики в процесі розв’язання задач
Інтерактивні методи навчання і їх застосування в початковій школі. (ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА)
Життя і педагогічна діяльність Ільїна Е.М.
Прийоми і засоби активізації навчання учнів при вивченні іноземної мови
Використання емпіричних методів для дослідження групи дошкільнят. Або використання теоретичних методів методів для дослідження групи дошкільнят
Формування старшокласників культури сімейних відносин
Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі
Особистісно-орієнтовний підхід щодо формування культури здоров'я в молодших школярів
формування екологічої культури молодших школярів у позаурочній діяьності
Особистісно-орієнтовний підхід щодо формування культури здоров'я в молодших школярів
Виховання гуманістичної спрямованості поведінки людини
Роль наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку
Організація дозвіллєвої діяльності в умовах НУШ в 2 класі
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Співвідношення недовільної і довільної пам'яті у старших дошкільників
Шляхи оптимізації процесу навчання
Жіноча освіта у Франції у 18 столітті
Специфіка виховної роботи першокласника
Вищий навчальний заклад
Естетичне виховання молодших школярів на засадах українських традицій та обрядів
Гуманістична педагогіка М. Монтесорі
Вокально-хорова робота у початкових класах