*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   400 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Підготовка викладача ЗВО (або вчителя) до застосування інноваційних технологій у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства   (ID роботи: 8975)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Педагогіка
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 95
Рік захисту: 2021
ВУЗ: Прикарпатский Національний Університет ім. В.Стефаника (ПНУ)
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІСТОРІЇ
1.1. Теоретичні засади дослідження інноваційних освітніх технологій навчання
1.2. Взаємов’язок інноваційних і традиційних технологій у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
1.3. Історія становлення та розвитку інноваційних технологій
1.4. Типи інноваційних підходів у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
РОЗДІЛ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ПЕДАГОГІЧНУ ПРАКТИКУ ЗВО
2.1. Лекційна система у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
2.2. Технологія побудови семінарських занять з циклу історії і суспільствознавства
2.3. Лабораторна система у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
2.4. Проблемно-пошуковий метод у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
2.5. Інтерактивні методи навчання у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Інші роботи цього напряму
Розвиток у старших дошкільників орієнтування на площині
1 розділ Взаємодія сім’ї і школи у формуванні здорового способу життя молодших школярів
Методика вивчення епічних творів у основній школі
Шкільний курс основи слова та методика його викладання
Історія розвитку легкої атлетики в Миколаївській області
Патріотичне виховання молодшх школярів на традиціях народної педагогіки
Гуманістична педагогіка М. Монтесорі
Естетичне виховання молодших школярів на засадах украхнських традицій та обрядів
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Особливості розвитку зв'язного мовлення у дітей із ЗНМ молодшого шкільного віку
Моральне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки
Формування комунікативних здібностей у старших дошкільників засобами народної іграшки
Особистісно-орієнтовний підхід щодо формування культури здоров'я в молодших школярів
Організація творчої гри у старших дошкільників
Народознавство в організації виховної роботи вчителя початкових класів
ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Моральне виховання молодших школярів в процесі опрацювання казок
Шляхи підвищення ефективності виховного процесу по сучасній школі
Техніка і культура мовлення вчителя
Природа як засіб естетичного виховання дітей старшого дош. віку
Розвиток медійної грамотності в учнів старших класів
Дидактична гра як засіб закріплення знань, умінь і навичок
Ідея колективу А.Макаренка
Навчання засобами відеоматеріалів
Особливості оволодіння морфемним складом слова учнями із ТПМ
Системний підхід до встановлення умов ефективності професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ
Особливості формування культури поведінки молодших школярів
Специфіка виховної роботи першокласника
Методи визначення спритності спортсменів
Проблеми розвитку мовленневих умінь
РОЗВИТОК ЕКОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Розвиток творчих здібностей у молодшому шкільному віці
Вокально-хорова робота у початкових класах
Функції педагогіки
Життя і педагогічна діяльність Ільїна Е.М.
Особливості формування кольору у дітей дошкільного віку
Індивідуальне завдання педагогіка
Контрольна робота
Культура і техніка мовлення вчителя
Види батьківських зборів та методика їх проведення
Шляхи оптимізації процесу навчання
Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі
Педагогічні основи формування самосвідомості учнів
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ У ВНЗ З ВИКОРИСТАННЯМ НОВІТНІХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі
Проблема ВІЛ-СНІДу та оцінка рівня обізнаності з нею студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Прийоми і засоби активізації навчання учнів при вивченні іноземної мови
Формування естетичного уявлення в молодших школярів про навколишнє середовище
Види батьківських зборів та методика їх проведення
Взаємини між хлопчиками та дівчатками початкової школи