ЦІНА:
400 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Підготовка викладача ЗВО (або вчителя) до застосування інноваційних технологій у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства (ID роботи: 8975) |
Напрям: | Психологія/Педагогіка |
Предмет: | Педагогіка |
Тип роботи: | Дипломна робота |
Кількість сторінок: | 95 |
Рік захисту: | 2021 |
ВУЗ: | Прикарпатский Національний Університет ім. В.Стефаника (ПНУ) |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІСТОРІЇ
1.1. Теоретичні засади дослідження інноваційних освітніх технологій навчання
1.2. Взаємов’язок інноваційних і традиційних технологій у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
1.3. Історія становлення та розвитку інноваційних технологій
1.4. Типи інноваційних підходів у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
РОЗДІЛ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ПЕДАГОГІЧНУ ПРАКТИКУ ЗВО
2.1. Лекційна система у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
2.2. Технологія побудови семінарських занять з циклу історії і суспільствознавства
2.3. Лабораторна система у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
2.4. Проблемно-пошуковий метод у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
2.5. Інтерактивні методи навчання у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІСТОРІЇ
1.1. Теоретичні засади дослідження інноваційних освітніх технологій навчання
1.2. Взаємов’язок інноваційних і традиційних технологій у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
1.3. Історія становлення та розвитку інноваційних технологій
1.4. Типи інноваційних підходів у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
РОЗДІЛ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ПЕДАГОГІЧНУ ПРАКТИКУ ЗВО
2.1. Лекційна система у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
2.2. Технологія побудови семінарських занять з циклу історії і суспільствознавства
2.3. Лабораторна система у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
2.4. Проблемно-пошуковий метод у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
2.5. Інтерактивні методи навчання у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Інші роботи цього напряму