ЦІНА:
100 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Формування наукового світогляду молодших школярів на уроках природознавства (ID роботи: 3855) |
Напрям: | Психологія/Педагогіка |
Предмет: | Педагогіка |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 70 |
Рік захисту: | 2011 |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
Розділ 1.Теоретичні аспекти формування наукового світогляду молодших школярів
1.1.Погляди філософів, педагогів, психологів Стародавнього світу на проблему формування наукового світогляду
1.2.Погляди філософів, педагогів, психологів Доби Відродження на проблему формування наукового світогляду
1.3.Проблеми наукового світогляду у дореволюційний період в Росії
Висновок до 1 розділу
Розділ 2. Формування наукового світогляду молодших школярів у процесі вивчення природознавства
2.1. Роль уроків природознавства у формуванні наукового світогляду
2.2. Форми роботи у початковій школі з формування та розвитку наукового світогляду
2.2.1. Уроки
2.2.2. Позаурочна робота
2.2.3.Позакласна робота (гуртки, екскурсії, ранки)
Висновок до 2 розділу
Розділ 3. Методи та засоби формування наукового світогляду у процесі вивчення природознавства
3.1. Спостереження
3.2. Дослідно-практична робота
3.3. Робота з роздатковим матеріалом та з технічними засобами навчання
3.4. Робота з підручником
Висновок до 3 розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Розділ 1.Теоретичні аспекти формування наукового світогляду молодших школярів
1.1.Погляди філософів, педагогів, психологів Стародавнього світу на проблему формування наукового світогляду
1.2.Погляди філософів, педагогів, психологів Доби Відродження на проблему формування наукового світогляду
1.3.Проблеми наукового світогляду у дореволюційний період в Росії
Висновок до 1 розділу
Розділ 2. Формування наукового світогляду молодших школярів у процесі вивчення природознавства
2.1. Роль уроків природознавства у формуванні наукового світогляду
2.2. Форми роботи у початковій школі з формування та розвитку наукового світогляду
2.2.1. Уроки
2.2.2. Позаурочна робота
2.2.3.Позакласна робота (гуртки, екскурсії, ранки)
Висновок до 2 розділу
Розділ 3. Методи та засоби формування наукового світогляду у процесі вивчення природознавства
3.1. Спостереження
3.2. Дослідно-практична робота
3.3. Робота з роздатковим матеріалом та з технічними засобами навчання
3.4. Робота з підручником
Висновок до 3 розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Додаткова iнформацiя
№0169
Інші роботи цього напряму