Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   10 грн.
ЦЕНА:   23 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Реклама в туризмі   (ID работы: 4637)

Направление: Туризм
Предмет: Туризм и туристический бизнес
Тип работы: Реферат
Число страниц: 21
Год защиты: 2006
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
1. Поняття та структура маркетингових комунікацій
2. Етапи маркетингових комунікацій
3. Вибір каналів маркетингових комунікацій
Висновки
Список використаної літератури
Другие работы этого направления
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Моделі професійної підготовки та можливість менеджерів індустрії туризму
Організація роботи служб, що забезпечують замкнутий технологічний цикл обслуговування туристів
Туризм в Україні і його складові
Технологія надання туристичних послуг на прикладі ТОВ “Карабейніков”
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „Тур-експрес ЛТД”, готелю „Імпреса”, ресторану „Walter’s”
Формування збутової мережі міжнародного туристичного оператора в середовищі Інтернет
Технологія надання туристичних послуг на прикладі “Стопхай-Тур”
The impact of the game of football in Tourism
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнес
Туристично-рекреаційний потенціал Закарпатської області
Рекреаційне природокористування Вінницької області
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнесі
Вплив рекреаційної діяльності на екологічну ситуацію Рівненської області
Стан і перспективи розвитку готельного господарства України
Особливості організації турів вихідного на прикладі туристичного агентства “Медіаінфортур”
Звіт
Технологія створення туристичного продукту , розробка програми перебування туристів та дотримання туристичних формальностей
Технологія надання туристичних послуг на прикладі туристичної фірми "ГАМАЛІЯ"
Специфіка формування туристичної інфраструктури
Місце авіаційних перевезень у туристсько-рекреаційній діяльності. Теоретичний та практичний аспекти
Зелений туризм в Хмельницькій області
Стан та основні напрямки поліпшення якості надаваємих послуг туристичного комплексу “Хрещатик”
Туристичні ресурси Сінгапуру
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „T.REX”, готелю „Пролісок”, ресторану „Ярославів двір”
Організація роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів ресторану "Женева"
Виставковий маркетинг в діяльності туристичної фірми (на прикладі туристичної фірми)