Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   160 грн.
ЦЕНА:   366 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Організація роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів ресторану "Женева"   (ID работы: 1700)

Направление: Туризм
Предмет: Туризм и туристический бизнес
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 40
Год защиты: 2010
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
Розділ 1 Теоретичні аспекти вибору постачальників
матеріально-технічних ресурсів підприємства
1.1 Поняття матеріально-технічного забезпечення підприємства
1.2 Структура і функції матеріально-технічного забезпечення
на підприємстві
1.3 Організація поставок матеріальних ресурсів на підприємстві
Розділ 2 Організація роботи з постачальниками матеріально-технічних
ресурсів ресторану «Женева»
2.1 Характеристика діяльності підприємства
2.2 Організація та аналіз основних показників роботи ресторану «Женева»
2.3 Оцінка роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів
ресторану
Розділ 3 Рекомендації щодо вдосконалення вибору постачальників
матеріально-технічних ресурсів ресторану та співпраці з ними
3.1. Формування критеріїв вибору постачальників
3.2. Удосконалення раціонального використання матеріально-технічних
ресурсів
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Введение
Актуальність теми. У своїй діяльності підприємство використовує різноманітні матеріально-технічні ресурси (сировину, матеріали, паливо, енергію, комплектуючі вироби тощо). Вони в процесі виробництва перетворюються на продукцію (послуги) і підлягають постійному поповненню.
Для цього організується матеріально-технічне забезпечення, яке включає: визначення потреби в матеріально-технічних ресурсах, пошук і купівлю ресурсів, організацію доставки, зберігання й видачі окремим споживачам на підприємстві.
Матеріально-технічне забезпечення є важливою передумовою виробничого процесу.
Постачання матеріально-технічних ресурсів має бути своєчасним, комплектним і з мінімальними витратами. Виконує цю роботу відділ матеріально-технічного постачання.
Матеріальні ресурси включають в себе сировину, комплектуючі, тару, паливо тощо. Сировина – це продукція, яка добувається, або закуповується підприємством. Матеріали – це продукція, що виготовлена із сировини і пройшла певну переробку в галузях переробної промисловості. Правильне групування товарно-матеріальних цінностей є важливою умовою для організації їх обліку, використання та управління ними.
З цією метою існують такі групи товарно-матеріальних цінностей основні та допоміжні матеріальні ресурси, тощо: енергія, матеріали-замінники, напівфабрикати, спецодяг, тара, запасні частини, інструменти тощо. Необхідною умовою виконання планів виробництва продукції, зниження її собівартості, зростання прибутку, рентабельності є повне і вчасне забезпечення підприємства сировиною та матеріалами необхідного асортименту і якості й економне використання їх. Зростання потреби підприємства в матеріальних ресурсах може бути задоволено екстенсивним шляхом (придбанням чи виготовленням більшої кількості матеріалів та енергії) або інтенсивним (економнішим використанням наявних запасів у процесі виробництва продукції).
Задачі управління матеріально-технічними ресурсами підприємства досліджувалися такими вітчизняними та зарубіжними вченими, як Р. Акофф, І. Ансофф, Б.О. Анікін, О.М. Гаджинський, М.О. Кизим, Є.В. Крикавський, М.Л. Діндерс, Б.Г. Плоткін, В.С. Пономаренко, О.І. Пушкар та ін.
Ресторани є провідним чинником і базою величезної індустрії туризму. У ресторанному господарстві зосереджена значна частина матеріально-технічної бази туристичної індустрії. Від якості будівництва, рівня устаткування й обладнання тощо залежить ступінь комплексного обслуговування та задоволення потреб туристів у різних туристичних районах країни.
Об’єктом дослідження в роботі є ресторан «Женева».
Предметом дослідження у роботі є матеріально-технічні ресурси підприємства.
Метою дослідження є вивчення теоретичних аспектів вибору постачальників матеріально-технічних ресурсів підприємства та організації роботи з постачальниками на конкретному підприємстві.
Для досягнення поставленої мети в роботі вирішуються наступні завдання:
- ознайомитись з теоретичними аспектами вибору постачальників матеріально-технічних ресурсів підприємства;
- дослідити організацію роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів на прикладі ресторану «Женева»;
- надати рекомендації щодо вдосконалення вибору постачальників матеріально-технічних ресурсів ресторану та співпраці з ними.
Методи дослідження – аналізу та синтезу, формальної логіки, групування, табличне та графічне викладення даних.
Заключение
В курсовій роботі було розглянуто теоретичні аспекти вибору постачальників матеріально-технічних ресурсів підприємства, досліджена організація роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів на прикладі ресторану «Женева», а також надані рекомендації щодо вдосконалення вибору постачальників матеріально-технічних ресурсів ресторану та співпраці з ними.
Матеріально-технічне забезпечення є однією з галузей сфери товарного обігу, що виконує функції обігу засобів виробництва, виконує велику роль у підвищенні ефективності виробництва. Воно виступає в якості опосередкованого зв’язку між виробництвом та виробничим споживанням продукції виробничо-технічного призначення та його діяльність з розширенням масштабів виробництва безпосередньо зростає.
Процес матеріально-технічного постачання є складним багатогранним механізмом, в якому важливу роль відіграють не лише економічні закони та принципи, а й добре налагоджені взаємини між сторонами, що беруть безпосередню участь у цьому процесі. За умов ринку кожне підприємство мусить адаптувати систему матеріально-технічного забезпечення до його вимог, а тому більш успішними будуть ті підприємства, що краще пристосувалися до ринкових реалій.
Забезпечуючи міжгалузеві зв’язки по поставках продукції, структури матеріально-технічного забезпечення сприяють скороченню часу виробництва, підвищенню його ефективності та якості продукції за рахунок ритмічного, своєчасного забезпечення підприємств, економічними партіями різних видів сировини, матеріалів та обладнання.
Економічне значення матеріально-технічного забезпечення підприємства полягає в тому, щоб забезпечити:
- безперебійне забезпечення підприємства необхідними засобами виробництва;
- оптимізацію господарських зв’язків між підприємством та постачальником;
- створення економічно обґрунтованих матеріальних запасів та маневрування матеріальними ресурсами;
- застосування прогресивних шляхів та засобів транспортування вантажів з метою прискорення та здешевлення процесу обміну;
- раціональне та економічне використання засобів виробництва;
- зменшення витрат щодо матеріально-технічного забезпечення підприємства.
Ресторан «Женева» відноситься до ресторанів «вищого» класу. Зал розрахований на 150 місць. До складу будівлі входять: торговий зал, більярдна, бар, виробничі приміщення, адміністративні та складські приміщення, побутові приміщення для персоналу, технічні.
Ресторан «Женева» є загальнодоступним підприємством громадського харчування, що надає споживачам широкий асортимент блюд складного приготування, в основному по індивідуальних замовленнях, а також вино-горілчані, тютюнові і кондитерські вироби. Високий рівень обслуговування поєднується із організацією відпочинку відвідувачів.
До заходів раціонального використання матеріально-технічних і трудових ресурсів ресторану «Женева» можна запропонувати замінити фізично та морально застаріле обладнання та механізацію трудомістких процесів. Ці заходи тісно пов’язані між собою, тому що заміна фізично і морально застарілого обладнання на нові і сучасні зразки, які забезпечують виконання водночас кількох операцій, зумовлює зростання механізації праці й підвищення її продуктивності.
Литература
1.Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання. – К.: Знання України, 2002. – 351 с.
2.Барановський В.А. Ресторанний бізнес: Навчальний посібник. – РнД.: Фенікс, 2005. – 220 с.
3.Богушева В.І. Бари й ресторани. Мистецтво обслуговування. – РнД.: Фенікс, 2004. – 352 с.
4.Браун Г., Хернер К. Настільна книга офіціанта: Довідник.: пер. з англ. – РнД.: Фенікс, 2005. – 320 с.
5.Василенко В.О. Операційний (виробничий) менеджмент: Навч. посібник. – К.: Просвіта, 2003. – 532 с.
6.Волков Ю. Ф. Интерьер и оборудование гостиниц и ресторанов. – М.: Феникс, 2003. – 352 с.
7.Волкова І.В., Миропольський Я.І., Мумрікова Г.М. Ресторанний бізнес. – М: Флінта, 2002. – 184 с.
8.Єфімова О., Єфімова Н. Економіка готелів і ресторанів. – М.: Нове знання, 2004. – 279 с.
9.Ефимова О.П., Ефимова Н. А. Экономика гостиниц и ресторанов. – М.: Новое знание, 2004. – 391 с.
10.Железнєв В.П. Організація свят. – РнД.: Фенікс, 2004. – 476 с.
11.Захарченко М.Н., Русакова Н.В., Кучерь Л.С. Обслуговування на підприємствах громадського харчування. – М.: Економіка, 2005. – 57 с.
12.Кабушкін Н.І., Бондаренко Г.А. Менеджмент готелів і ресторанів. – М.: Нове знання, 2002. – 163 с.
13.Тарасенко Н. В. Економічний аналіз діяльності промислового підприємства. – 2-ге вид., стер. - К.: Алерта, 2003. – 485 с.
14.Евсеев А.С. Эффективное управление материальными ресурсами в современных условиях // Вісник Харківського університету. Серія «Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих вчених м. Харкова». – Харків: ХНУ ім. В.Н. Карабіна, 2005. - № 45. – с. 137
15.Жиганов К.А. Послуги ресторанів // Готель і ресторан, 2002, № 4. – С. 19-20.
Другие работы этого направления
The impact of the game of football in Tourism
Зелений туризм в Хмельницькій області
Реклама в туризмі
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Вплив рекреаційної діяльності на екологічну ситуацію Рівненської області
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „Тур-експрес ЛТД”, готелю „Імпреса”, ресторану „Walter’s”
Формування збутової мережі міжнародного туристичного оператора в середовищі Інтернет
Виставковий маркетинг в діяльності туристичної фірми (на прикладі туристичної фірми)
Технологія створення туристичного продукту , розробка програми перебування туристів та дотримання туристичних формальностей
Особливості організації турів вихідного на прикладі туристичного агентства “Медіаінфортур”
Місце авіаційних перевезень у туристсько-рекреаційній діяльності. Теоретичний та практичний аспекти
Технологія надання туристичних послуг на прикладі туристичної фірми "ГАМАЛІЯ"
Моделі професійної підготовки та можливість менеджерів індустрії туризму
Стан та основні напрямки поліпшення якості надаваємих послуг туристичного комплексу “Хрещатик”
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „T.REX”, готелю „Пролісок”, ресторану „Ярославів двір”
Звіт
Туризм в Україні і його складові
Технологія надання туристичних послуг на прикладі “Стопхай-Тур”
Рекреаційне природокористування Вінницької області
Специфіка формування туристичної інфраструктури
Туристичні ресурси Сінгапуру
Туристично-рекреаційний потенціал Закарпатської області
Технологія надання туристичних послуг на прикладі ТОВ “Карабейніков”
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнес
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнесі
Організація роботи служб, що забезпечують замкнутий технологічний цикл обслуговування туристів
Стан і перспективи розвитку готельного господарства України