Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   50 грн.
ЦЕНА:   114 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Туристичні ресурси Сінгапуру   (ID работы: 2907)

Направление: Туризм
Предмет: Туризм и туристический бизнес
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 35
Год защиты: 2011
ВУЗ: Институт Туризма ФПУ (ИТФПУ)
Курс: 2
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
1. Загальна характеристика Сінгапуру
1.1 Фізико-географічна характеристика країни
1.2 Короткий нарис історії
1.3 Державно-адміністративний устрій
1.4 Соціально-економічний розвиток
2. Природно-рекркаційні та Історико-культурні ресурси кріїни:
2.1 Природний потенціал Сінгапуру
2.2 Історико-культурні пам’ятки країни
3. Характеристика туристичної галузі Сінгапуру: сучасний стан і перспективи розвитку
3.1 Туристичне районування країни
3.2 Аналіз туристичного ринку Сінгапуру
Висновки
Список літератури та джерел
Додатки
Введение
Актуальність дослідження. Туризм - багатогранне явище, що поєднує економічні, соціальні, культурні та екологічні аспекти, має практично невичерпний потенціал для постійного розвитку, тісно поєднується з багатьма галузями економіки, що зумовлює його провідне місце у соціально-економічному житті країн і народів. Разом з тим туризм – важлива складова економіки багатьох держав. Ця галузь забезпечує зайнятість місцевого населення, завантаження готелів, ресторанів, інших місць культурного відпочинку, надходження іноземної валюти до місцевих бюджетів тощо.
Протягом двох останніх десятиріч сфера послуг є одним з найбільш перспективних секторів світової економіки. Ринок послуг є важливою складовою економіки багатьох країн світу, і для цього є вагомі підстави. В умовах ринкової економіки виявляється одна з головних закономірностей суспільного розвитку – випереджаюче зростання сфери послуг у порівнянні з матеріальним виробництвом і розширення її господарських позицій. Можна навіть констатувати, що ринок послуг значною мірою є каталізатором світового виробництва, науково-технічного прогресу та всієї системи міжнародних економічних відносин.
Туризм відіграє значну роль у соціально-економічному розвитку багатьох країн світу. Сьогодні він є найбільш важливою статтею доходів, які надходять у державний бюджет. Однієї із країн, де туристична галузь посідає не останнє місце в економіці, є Сінгапур.
Сінгапур є однією з найбільш привабливих туристичних держав світу. Дивовижний ландшафт та історичні місця, чудова їжа, унікальна культура і модні товари приваблюють до Сінгапуру туристів з усього світу. Нині щороку її відвідують 56 млн. туристів, що дозволяє країні посідати за цим показником провідне місце.
Метою курсової роботи є дослідження туристсько-екскурсійних ресурсів Сінгапуру.
Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання:
- проаналізувати місце та роль Сінгапуру на світовому ринку туристичних послуг;
- охарактеризувати природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси Сінгапуру та їх вплив на розвиток туризму ;
- здійснити аналіз внутрішнього туристичного ринку Сінгапуру та туристичних потоків, що спрямовуються в Сінгапур та з країни;
- виявити та обґрунтувати проблеми та перспективи розвитку туристичної галузі Сінгапуру.
Об’єктом дослідження є Сінгапур.
Предметом роботи є туристсько-екскурсійні ресурси Сінгапуру.
Методи дослідження. Для досягнення поставленої в роботі мети було використано сучасні методи дослідження, зокрема на основі системно-аналітичного методу здійснено теоретичне узагальнення наукових концепцій, розробок, пропозицій провідних вітчизняних і зарубіжних вчених, присвячених проблемам туристичної галузі світу та Сінгапуру. Використання методів логічного узагальнення забезпечило послідовність проведення наукового дослідження. Для вирішення окремих завдань використовувались також наступні методи: статистичного аналізу – для дослідження динаміки, структури туристичних потоків; проблемно-орієнтовний – для наукового обґрунтування напрямів вирішення проблем розвитку туристичної галузі Франції; компаративний – для зіставлення розвитку туризму в різних регіонах та країнах. Застосовувались також методи комплексного системного аналізу економічних та управлінських явищ і процесів.
Інформаційна основа дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведеного дослідження слугували фундаментальні положення сучасної економічної теорії, міжнародні документи, а також наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених у сфері туристичних послуг і управління нею, що розкривають соціально-економічні функції туризму і його роль у розвитку економіки. Важливим джерелом інформації слугували дані всесвітньої туристичної організації та інші джерела.
Структура роботи. Структурно робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Заключение
Сінгапур є водночас назвою острова, річки, міста й держави.
Він знаходиться біля південного краю півострова Малакка, майже на екваторі; розміри острова: довжина з півночі на південь — 22 км, ширина — 40 км. Навколо великого острова — 64 дрібні. Острів Сінгапур відділяє від згаданого півострова вузька Джохорська протока, через яку прокладено греблю завдовжки 1056 м. Між Сінгапуром та Індонезією — Сінгапурська протока, що з'єднує Південнокитайське море з Індійським океаном. Найвища точка острова — горб Букіттімах (177 м). Річка Селетар несе свої води з півночі на схід. Найбільшим багатством країни вважається зручна глибоководна гавань, що знаходиться в південно-східній частині острова.
Клімат – екваторіальний. Відсутні чітко визначені пори року. Температуpa повітря протягом року коливається від +21 до +34 °С. У середньому річно випадає 2438 мм дощів. Сезон дощів триває протягом листопада-січня.
Промисловість. Промислові підприємства працюють на імпортованій до країни сировині. Часто імпортують сировину для того, щоб експортувати вироблені з неї товари. Найбільшого розвитку досягли електротехнічна, радіоелектронна, оптико-механічна, судноремонтна, суднобудівна, авіаційна, нафтопереробна, сталеплавильна, деревообробна галузі промисловості. Сінгапур посідає друге місце у світі (після США) за випуском пересувного свердловинного устаткування для розроблення родовищ нафти на морському шельфі. Сінгапур — третій у світі центр нафтопереробки (після Х'юстона та Роттердама). Річно переробляється понад 20 млн. т сирої нафти. Він є другим у світі (після Сянгана) морським портом з обробки морських контейнерів. Країна має високорозвинену воєнну промисловість. Є також підприємства будівельної, хімічної, харчової та легкої галузей промисловості. Зокрема, виконується первинна обробка чаю, кави, натурального каучуку. Іноземний капітал має сильні позиції у промисловості країни.
Сільське господарство. Вирощують кокосову пальму, Гевею, прянощі, ана¬наси, тютюн, овочі, фрукти. Розвивають птахівництво, свинарство, рибальство і морський промисел.
Транспорт. Довжина залізниць — 26 км, автошляхів — понад 3 тис. км. Сінгапур є одним із найбільших портів світу. Країна має великий міжнародний аеропорт Чангі, що належить до найкращих аеропортів світу за показниками ефективності та якості обслуго¬вування. Пропускна спроможність аеропорту — 24 млн. пасажирів річно.
Зовнішня торгівля. Основні експортні товари — телерадіоапаратура, оргтехніка, нафтопродукти. Значні надходження країна одержує від експорту орхідей та екзотичних риб (орхідею оголошено національною квіткою). Основа економіки — здійснення зовнішньоторговельних операцій (передусім реекспорт). Близько 30% обсягу зовнішньої торгівлі припадає на реекспортні операції. Сінгапур відомий як фінансовий центр світового масштабу, значний міжнародний інвестор. Наприклад, наприкінці 1995 р. сумарні закордонні інвестиції країни складали понад 10 млрд. $ США. Сінгапур є центром великих торгово-промислових виставок.
Імпортують понад 90% необхідних країні продуктів харчування. Питна вода надходить водопроводом із сусідньої Малайзії. У 1995 р. завершено будівництво запасного водопроводу з Індонезії.
Головні зовнішньоторговельні партнери — США, Японія, Малайзія, країни Європейського Союзу, Китай.
Міжнародний туризм — важливе джерело надходжень іноземної валюти. Наприклад, 1997 р. Сінгапур відвідали 7,2 млн іноземних туристів, що принесло країні 7 млрд $ США.
Туристичні об'єкти
Національний заповідник Букіттімах (джунглі), Національний заповідник СунГей-Було (птахи), пташиний парк Гуронг, резервати Кранджі, Вотер-Качмент-Еріа та ін
У палаці імператриці (1860 р.) міститься культурний центр із художньою галереєю та іншими закладами.
Національний музей, Художній музей, музей Філателії, музей цивілізації Азії, Національна бібліотека (1823 p., одна з найстаріших у Південно-Східній Азії), концертний зал «Вікторія», Зоологічний сад, нічне Сафарі, Ботанічний сад (у Національному саду Орхідей — найбільша в світі колекція цих рослин — 60 000); тематичний парк «місто Династії Танґ» (аналогія китайського міста Чанґ-Ан), тематичний парк «Хо Пар Вілла» (китайська міфологія).
Щоденно проводяться концерти, відбуваються міжнародні змагання, маса різноманітних свят, фестивалів, аукціонів тощо.
Острів Сентоса — справжній рай для відпочинку: Вежа Мерліон із чудовим краєвидом, Палата Капітуляції, виставка Піонерів Сінгапуру, виставка «Підводний світ», парк Метеликів, музикальний фонтан, острів Фантазії (водні атракціони).
Литература
1. Александрова А.Ю. Международный туризм Учебник. — М.: Аспект Пресс, 2002. – 470 с.
2. Алєксєєва Ю. Регіональний та локальний розвиток туризму: досвід Франції // Актуальні проблеми державного управління. — Одеса, 2004. — Вип.1 (17). — С.131–141
3. Бабарицька В. Розвиток міжнародного туризму в умовах глобалізації суспільно—економічних процесів // Україна та глобальні процеси: географічний вимір. — К.; Луцьк, 2000. — Т.1. — С.347–351
4. Безуглий В.В. Економічна і соціальна географія зарубіжних країни. Навчальний посібник: Видавничий центр „Академія”, К.: 2005 – с. 67—80
5. Білоус О.Г., Мацейко Ю.М. Глобальна перспектива і сталий розвиток. К.: МАУП, 2005. 492 с.
6. Грушко О. Перспективи розвитку міжнародного туризму та місце України в ньому // Україна в глобальному середовищі: нові алгоритми управління економікою. — Чернівці, 2002. — С.37–41.
7. Данильчук В.Ф. Мировой рынок услуг турбизнеса. – Донецк: ДИТБ, 2005. — 146 с.
8. Дорогунцов С.І. та ін. Розміщення продуктивних сил (навчально—методичний посібник для самостійного вивчення дисцимпліни). — К.: Знання, 1999.
9. Дощенкова А.П. Туристичні ресурси Європи // Зб. наук. пр. — К., 2000. — Вип.13. — С.13–16
10. Ковалев Д. Национальная специфика теории организации во Франции. Взгляд со стороны // Міжнародне співробітництво в галузі освіти. — К., 2003. — Ч.1. — с. 232–236
11. Козак Ю.Г., Ковалевський В.В., Макогон Ю.В. Економіка зарубіжних країн: Навч. посіб. для студ. екон. вузів і ф—тів; Одес. держ. екон. ун—т. — Одеса: Астропринт, 2002. — 351 с.
12. Ліманський A., Ружковський Я. Міжнародний туризм в епоху глобалізації // Журнал Європейської економіки. — Вересень 2005. — Том 4 (№ 3). — С. 295—303
13. Ломановська Г.С. Ринок туристичних послуг на сучасному етапі — Виклик глобазізації. — К., 2007. — с. 24—31
14. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). – К.: Альтапрес, 2002. – 436 с.
15. Міжнародний туризм // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. — Хмельницький, 2006. — С.103–108
16. Філіпенко А.С., Вергун В.А., Бураківський І.В. Економіка зарубіжних країн: Підруч. для студентів екон. спец. вузів. — К.: Либідь, 2003. – 412 с.
17. Шевчук Л. Розміщення продуктивних сил: Навчальний посібник/ Л. Шевчук. — Львів: ЛНУ , 2001.
18. Экономика современного туризма. / Под ред. Г.А. Карповой. – СПб : Питер, 2004. – 415 с.
19. Юрківський В.М. Країни світу: Довідник. – К.: Либідь, 1999.- с. 184.
20. WTO World Tourism Barometer. – Madrid: WTO Publications. – Vol.3. — №2, June, 2006. – 30 p.
21. http://www.tour—defrance.ru/Osnovnye_turistskie_4.html — туризм в Франції
22. http://www.unwto.org – Всесвітня туристична організація
23. http://www.tourism.gov.ua – Державна служба туризму і курортів України
24. http://portal.unesco.org - Офіційний сайт ЮНЕСКО (англ.)
25. http://svit.ukrinform.ua/Singapur/singapur.php?menu=geography
26. http://geosite.com.ua/index/0-265
Другие работы этого направления
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „T.REX”, готелю „Пролісок”, ресторану „Ярославів двір”
Виставковий маркетинг в діяльності туристичної фірми (на прикладі туристичної фірми)
Місце авіаційних перевезень у туристсько-рекреаційній діяльності. Теоретичний та практичний аспекти
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнес
Технологія надання туристичних послуг на прикладі туристичної фірми "ГАМАЛІЯ"
Організація роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів ресторану "Женева"
Моделі професійної підготовки та можливість менеджерів індустрії туризму
Реклама в туризмі
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнесі
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „Тур-експрес ЛТД”, готелю „Імпреса”, ресторану „Walter’s”
Технологія надання туристичних послуг на прикладі “Стопхай-Тур”
Формування збутової мережі міжнародного туристичного оператора в середовищі Інтернет
The impact of the game of football in Tourism
Стан і перспективи розвитку готельного господарства України
Туризм в Україні і його складові
Звіт
Особливості організації турів вихідного на прикладі туристичного агентства “Медіаінфортур”
Вплив рекреаційної діяльності на екологічну ситуацію Рівненської області
Туристично-рекреаційний потенціал Закарпатської області
Технологія створення туристичного продукту , розробка програми перебування туристів та дотримання туристичних формальностей
Специфіка формування туристичної інфраструктури
Організація роботи служб, що забезпечують замкнутий технологічний цикл обслуговування туристів
Рекреаційне природокористування Вінницької області
Технологія надання туристичних послуг на прикладі ТОВ “Карабейніков”
Стан та основні напрямки поліпшення якості надаваємих послуг туристичного комплексу “Хрещатик”
Зелений туризм в Хмельницькій області