Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   100 грн.
ЦЕНА:   229 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „T.REX”, готелю „Пролісок”, ресторану „Ярославів двір”   (ID работы: 554)

Направление: Туризм
Предмет: Туризм и туристический бизнес
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 70
Год защиты: 2009
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
РОЗДІЛ І. Технологія туристської діяльності в туристському підприємстві „T.REX”
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства „T.REX”
1.1.1. Назва, місце розташування фірми
1.1.2. Структура управління фірмою
1.2. Основні напрямки діяльності турфірми
1.2.1. Форми організації поїздок: індивідуальний і груповий туризм; класи туризму, географія подорожей
1.2.2. Розробка турів, програма перебування, прайс-листки; види транспорту; структура туристського потоку
1.2.3. Склад туристського продукту. Пакет туристських послуг. Види маршрутів ітурів
1.2.4. Договірні відношення з партнерами (із готелями, транспортними підприємствами, екскурсійними підприємствами, підприємствами харчування) і з клієнтом
1.2.5. Страхування туристів і забезпечення безпеки „T.REX”
1.2.6. Комп’ютеризація туристської діяльності. Рекламна діяльність
РОЗДІЛ ІІ. Технологія гостинності готелю „Пролісок”
2.1. Загальна характеристика підприємства
2.2. Технологія надання готельних послуг
2.3. Визначення рівня готельних послуг
РОЗДІЛ ІІІ. Технологія ресторанних послуг підприємства харчування „Ярославів двір”
3.1. Загальна характеристика підприємства
3.1.1. Тип підприємства, потужність, підпорядкованість
3.1.2. Концепція та профіль роботи ресторану
3.1.3. Атмосфера ресторану
3.1.4. Торгово-виробнича та просторова структура підприємства харчування, функціональна схема приміщень
3.2. Технологія надання ресторанних послуг
3.2.1. Технологічні процеси підприємств харчування (структура, види, функції, зміст)
3.2.2. Технологічний процес передзакупівельних процедур:
3.2.3. Технологічний процес обслуговування
Висновки
Перелік використаної літератури
Додатки
Введение
Індустрія гостинності представляє собою широкий спектр дрібних індивідуальних підприємств, такі як готелі, ресторани, туристичні фірми, об'єкти показу та ін. Всі ці підприємства мають між собою те загальне, що їх "продукт" – це комплекс фізичних, соціальних та емоційних компонентів. Ось таким чином можна визначити взаємозв'язок у роботі трьох підприємств туристської галузі: туристської фірми – готелю – ресторану.
Гостинність – одне з фундаментальних понять людської цивілізації – вже давно перетворилось в індустрію, в якій зайнято багато мільйонів професіоналів. Індустрія гостинності об'єднує туризм, готельний та ресторанний бізнес, громадське харчування, відпочинок та розваги, організацію конференцій та нарад.
Виникнення перших підприємств обслуговування, або, як ми зараз говоримо, індустрії гостинності, сягає своїми коріннями у глибину століть. Вже в Стародавній Греції та Римі (приблизно 50-ті роки до н.е.) таверні були важливим елементом соціального та релігіозного життя. Частими відвідувачами таверен були чоловіки. Хоча багато таверен у Давній Греції і мали приміщення для розміщення туристиів, історичний початок гостинної індустрії все ж в більшій степені пов'язано зі Стародавнім Римом.
Римська імперія була дуже велика, і велика кількість чиновників та купців часто виїзжало по справам. В результаті для їх розміщення стала складатися розвинута мережа постоялих дворів та таверен. В основі Римської держави була покладена сувора класова структура, яка і вплинула на підприємства розміщення.
Рімляни вважаються першими в історії туристами або екскурсантами. Їх поїздки було звичайно обмежені межами Римської Імперії, але, оскільки сама Імперія займала велику територію, вони могли відвідувати достатньо місць, що, безперечно, сприяло розвитку та процвітанню постоялих дворів та таверен в усій
Заключение
Отже, при реалізації стратегії і тактики подальшого розвитку готельно туристичного бізнесу в Україні доцільно:
- створити сприятливі умови для стимулювання іноземних інвестицій в готельне господарсвто, а також можливості застосування лізингу;
- прискорити процес приватизації об'єктів індустрії гостинності і створити сприятливі умови для організації приватних комфортабельних готелів, підприємств з іноземними інвестиціями, спроможних на належному рівні обслуговувати клієнтів, у тому числі багатих іноземних громадян;
- потрібно розробити сучасні, перспективні в умовах ринкових відносин регіональні програми розвитку індустрії гостинності;
- забезпечити відповідність цін на готельні послуги рівню якості при належному сервісі з метою стимулювання споживчого попиту;
- раціонально використовувати наявний номерний фонд готелів;
- доцільно провести Всеукраїнський конкурс бізнес-проектів стосовно розвитку готельного господарства;
- сприяти створенню розвинутого сервісного середовища індустрії гостинності;
- належним чином органузвати широкомасштабну дійову рекламу національної готельної мережі і туризму як на території України, так і за
Литература
1. Федцов В.Г. Профессиональная этика и культура бытового обслуживания. - М.: Легкая и пищевая промышленность, 1984
2. Безносюк В.Д. Індустрія туризму // Трибуна. – 1998. – №11-12. – С.32-34.
3. Биржаков М.Б. Введение в туризм.- М.: С-Петербург,1999
4. Богушева В.И. Бары и рестораны. - Ростов-на-Дону: Феникс, 1999
5. Борисова Ю.Н. и др. Менеджмент гостинничного и ресторанного обслуживания (перевод с англ.). - М., 1997
6. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства. - М., 1995
7. Виноградская А.Н. Индустрия гостеприимства// Бизнес-Информ. – 1999. - №7-8. – С.70-76.
8. Герасименко В.Г. Основы туристической деятельности. - М.: Нолидж, 1996
9. Гуляев В.Г. Организация туристической деятельности. - М.: Нолидж, 1996
10. Державна економічна програма "Україна-2010"// Стратегія економічного розвитку України до 2010 року. – К.:1999
11. Ефремова М.В. Основы технологии туристического бизнеса: Учебное пособие. - М.: Ось-89, 1999
12. Закон Украины "О туризме": Принятый 15 сентября 1995 г. //Яновская Н. Туризм: организация и учет. – Х.: Фактор, 2000. – С.52-70.
13. Ильина Е.И. и др. Основы туристической деятельности. - М.: РМАТ, 1992
14. Кияниця А.В. Сучасний стан і перспективи розвитку підприємств готельного господарства в Україні// Експрес-новини:наука, техніка,
Другие работы этого направления
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Технологія надання туристичних послуг на прикладі “Стопхай-Тур”
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „Тур-експрес ЛТД”, готелю „Імпреса”, ресторану „Walter’s”
Туристичні ресурси Сінгапуру
Особливості організації турів вихідного на прикладі туристичного агентства “Медіаінфортур”
Стан та основні напрямки поліпшення якості надаваємих послуг туристичного комплексу “Хрещатик”
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнесі
Стан і перспективи розвитку готельного господарства України
Зелений туризм в Хмельницькій області
Туризм в Україні і його складові
Рекреаційне природокористування Вінницької області
Реклама в туризмі
Специфіка формування туристичної інфраструктури
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнес
Моделі професійної підготовки та можливість менеджерів індустрії туризму
Виставковий маркетинг в діяльності туристичної фірми (на прикладі туристичної фірми)
Формування збутової мережі міжнародного туристичного оператора в середовищі Інтернет
Звіт
Технологія надання туристичних послуг на прикладі ТОВ “Карабейніков”
Вплив рекреаційної діяльності на екологічну ситуацію Рівненської області
Організація роботи служб, що забезпечують замкнутий технологічний цикл обслуговування туристів
Місце авіаційних перевезень у туристсько-рекреаційній діяльності. Теоретичний та практичний аспекти
Технологія створення туристичного продукту , розробка програми перебування туристів та дотримання туристичних формальностей
Туристично-рекреаційний потенціал Закарпатської області
Організація роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів ресторану "Женева"
Технологія надання туристичних послуг на прикладі туристичної фірми "ГАМАЛІЯ"
The impact of the game of football in Tourism