Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   50 грн.
ЦЕНА:   114 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ   (ID работы: 596)

Направление: Туризм
Предмет: Туризм и туристический бизнес
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 44
Год защиты: 2006
ВУЗ: Институт Туризма ФПУ (ИТФПУ)
Язык: Украинский
Содержание
ЗМІСТ
ВСТУП
1. ФІЗИКО-ГЕОГРАФІЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
1.1. Фізико-географічне положення та кліматичні особливості Вінницької області
1.2. Соціально-економічні умови розвитку Вінницької області
1.3. Історія Вінничини
2. ПРИРОДНО-РЕКРЕАЦІЙНІ РЕСУРСИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇХ ЗАДІЯННЯ У СИСТЕМІ ТУРИСТСЬКО-ЕКСКУРСІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
2.1. Природно-ресурсний потенціал Вінницької області
2.2. Історико-культурний потенціал Вінницької області
3. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
3.1. Аналіз сучасного стану розвитку туризму у Вінницькій області
3.2. Перспективи та шляхи розвитку туризму у Вінницькій області
ВИСНОВКИ
СПИСОК ПОЗНАЧЕНЬ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Введение
ВСТУП

Актуальність теми. Україна на сьогоднішній день має всі ресурси для популяризації свого туристичного потенціалу, серед якого важливе місце займає Вінницька область.
Індустрія туризму в Україні розвивається в умовах жорсткої конкурентної боротьби як на внутрішньому, так і на зовнішньому туристичному ринку. У зв'язку з цим постає питання про якість обслуговування туристів, яка може бути забезпечена на основі об'ємних та глибоких знань щодо об'єктів туристичної діяльності, серед яких дуже важливе місце посідає Вінницька область.
В руслі маркетингової стратегії, курс на реалізацію якої взяла Державна туристична адміністрація України, відбувається створення нового іміджу вітчизняного туристичного продукту на внутрішньому і міжнародному рівнях. Це вимагає перш за все комплексної репрезентації регіонального туристичного потенціалу, що неможливе без знань про туристсько-рекреаційні ресурси.
Хронологічні рамки. Найдавніша письмова згадка про область датується другою половиною XIV ст., і курсова робота охоплює ті часи в динаміці до 2006 р.
Географічні рамки даної роботи передбачають той факт, що Вінницька область знаходиться в центральній частині Правобережної України й межує с 7-ма областями України, а саме: Київською, Житомирською, Черкаською, Кіровоградською, Одеською, Хмельницькою. У південно-західій частині Вінниччині, по річці Дністер, ділянкою в 202 км проходить державний кордон з Республікою Молдова.
Об'єктом дослідження є історико-культурні ресурси Вінницької області.
Джерельна база. У процесі написання курсової роботи автором було опрацьовано близько 30 джерел (див. список використаної літератури).
Найбільш у написанні даної роботи стали у нагоді праці таких авторів як Географічна енциклопедія України: У 3 Т.- Упор. Бабичев Ф. С.; Панкова Є. В.: Туристичне краєзнавство; Україна: Путівник. Упор. Зінькевич О., Гула В., Рутинський М.: Географія туризму в Україні; Лабскір В. М. та ін.: Туристичні об'єкти України.
Метою даної роботи є дослідження туристичного потенціалу Вінницької області.
Написання даної роботи передбачає виконання наступних завдань:
· дослідження історії виникнення Вінницької області;
· дослідження фізико-географічного положення та кліматогеографічних ресурсів Вінницької області;
· дослідження соціально-економічних умов розвитку Вінницької області;
· надання загальної характеристика природно-рекреаційних ресурсів Вінницької області
· дослідження об'єктів туризму Вінницької області;
· дослідження сучасного стану розвитку туризму у Вінницькій області;
· дослідження перспектив розвитку туризму у Вінницькій області
Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку, списку використаної літератури та додатків.
Заключение
ВСТУП

Актуальність теми. Україна на сьогоднішній день має всі ресурси для популяризації свого туристичного потенціалу, серед якого важливе місце займає Вінницька область.
Індустрія туризму в Україні розвивається в умовах жорсткої конкурентної боротьби як на внутрішньому, так і на зовнішньому туристичному ринку. У зв'язку з цим постає питання про якість обслуговування туристів, яка може бути забезпечена на основі об'ємних та глибоких знань щодо об'єктів туристичної діяльності, серед яких дуже важливе місце посідає Вінницька область.
В руслі маркетингової стратегії, курс на реалізацію якої взяла Державна туристична адміністрація України, відбувається створення нового іміджу вітчизняного туристичного продукту на внутрішньому і міжнародному рівнях. Це вимагає перш за все комплексної репрезентації регіонального туристичного потенціалу, що неможливе без знань про туристсько-рекреаційні ресурси.
Хронологічні рамки. Найдавніша письмова згадка про область датується другою половиною XIV ст., і курсова робота охоплює ті часи в динаміці до 2006 р.
Географічні рамки даної роботи передбачають той факт, що Вінницька область знаходиться в центральній частині Правобережної України й межує с 7-ма областями України, а саме: Київською, Житомирською, Черкаською, Кіровоградською, Одеською, Хмельницькою. У південно-західій частині Вінниччині, по річці Дністер, ділянкою в 202 км проходить державний кордон з Республікою Молдова.
Об'єктом дослідження є історико-культурні ресурси Вінницької області.
Джерельна база. У процесі написання курсової роботи автором було опрацьовано близько 30 джерел (див. список використаної літератури).
Найбільш у написанні даної роботи стали у нагоді праці таких авторів як Географічна енциклопедія України: У 3 Т.- Упор. Бабичев Ф. С.; Панкова Є. В.: Туристичне краєзнавство; Україна: Путівник. Упор. Зінькевич О., Гула В., Рутинський М.: Географія туризму в Україні; Лабскір В. М. та ін.: Туристичні об'єкти України.
Метою даної роботи є дослідження туристичного потенціалу Вінницької області.
Написання даної роботи передбачає виконання наступних завдань:
· дослідження історії виникнення Вінницької області;
· дослідження фізико-географічного положення та кліматогеографічних ресурсів Вінницької області;
· дослідження соціально-економічних умов розвитку Вінницької області;
· надання загальної характеристика природно-рекреаційних ресурсів Вінницької області
· дослідження об'єктів туризму Вінницької області;
· дослідження сучасного стану розвитку туризму у Вінницькій області;
· дослідження перспектив розвитку туризму у Вінницькій області
Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку, списку використаної літератури та додатків.
Литература
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ

1. Розпорядження від 29 липня 2005 р. № 300 Про Тимчасове положення про управління культури і туризму обласної державної адміністрації Вінницької області // Експерт-юрист (диск із законодавчою базою).
2. Бейдик О. О. Рекреаційне районування // ГЕУ: У 3 Т. -
К: УРЕ ім. М. П.Бажана, 1990. - Т. З. — С. 120.
3. Географічна енциклопедія України: У 3 Т.- Упор. Бабичев Ф. С. та ін. – К.: Українська Радянська Енциклопедія ім. М.П. Бажана, 1989. — 416 с.
4. Данилюк А. Г. Поклонися народному зодчому: Етнографічні нариси про народну архітектуру України. - Львів: Свічадо, 1995. —325 с.
5. Жук М. В., Круль В. П. Розміщення продуктивних сил і економіка регіонів України: Підручник. – К.: Кондор, 2002. —296 с.
6. Кифяк В. Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. - Чернівці: Книги-ХХІ, 2003. —300 с.
7. Калитюк В. А. Рекреаційно-туристичний комплекс в умовах ринку. - Львів, 1999. —162 с.
8. Крачило М. П. Географія туризму. – К.: Вища школа, 1987. —216 с.
9. Лабскір В. М. та ін. Туристичні об'єкти України. – Харків: ХПІ, 2002. —176 с.
10. Новицький В. Є. Міжнародна економічна діяльність України: Підручник. – К.: Друкарня МВС України, 2003. — 948 с.
11. Панкова Є. В. Туристичне краєзнавство: Навчальний посібник. - К.: Альтарес, 2003. —352 с.
12. Рутинський М. Географія туризму в Україні: Навч-метод. посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. —160 с.
13. Україна: Путівник. Упор. Зінькевич О., Гула В.- – К.: Смолоскип, 1993. —450 с.
14. Федорченко В. К. та ін. Правове регулювання туристичної діяльності в Україні. Збірник нормативно-правових актів. – К.: Університет туризму, економіки і права, Юрінком-Інтер, 2002. —640 с.
15. Хвесик М. А., Горбач Л. М.. Пастушенко П.П., Розміщення продуктивних сил та регіональна економіка: Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2004. —344 с.
16. Шаблій О. І. Суспільна географія: теорія, історія, українознавчі студії. -Львів: ЛНУ імені І.Франка, 2001. —744 с.
17. Школа І. М. та ін. Менеджмент туристичної індустрії. - Чернівці: Книги – ХХІ, 2003. — 596 с.
18. http://ukraineinfo.gov.ua/
19. (http: // www.pan-tengry.mk.ua//child-ru.shtml).
20. ” (http: // www.tour/com.ua//tour wwwhtm).
21. http://www.vous.vin.ua/ - Головне управління статистики Вінницької області.
22. http://www.kmu.gov.ua/control/publish/article?art_id=94485 – урядовий портал Вінницької області.
Другие работы этого направления
Реклама в туризмі
Організація роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів ресторану "Женева"
Моделі професійної підготовки та можливість менеджерів індустрії туризму
Організація роботи служб, що забезпечують замкнутий технологічний цикл обслуговування туристів
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнесі
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „Тур-експрес ЛТД”, готелю „Імпреса”, ресторану „Walter’s”
Туристично-рекреаційний потенціал Закарпатської області
Туристичні ресурси Сінгапуру
Технологія надання туристичних послуг на прикладі ТОВ “Карабейніков”
Місце авіаційних перевезень у туристсько-рекреаційній діяльності. Теоретичний та практичний аспекти
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнес
Специфіка формування туристичної інфраструктури
Вплив рекреаційної діяльності на екологічну ситуацію Рівненської області
Формування збутової мережі міжнародного туристичного оператора в середовищі Інтернет
Технологія надання туристичних послуг на прикладі туристичної фірми "ГАМАЛІЯ"
Стан та основні напрямки поліпшення якості надаваємих послуг туристичного комплексу “Хрещатик”
Виставковий маркетинг в діяльності туристичної фірми (на прикладі туристичної фірми)
Особливості організації турів вихідного на прикладі туристичного агентства “Медіаінфортур”
The impact of the game of football in Tourism
Технологія створення туристичного продукту , розробка програми перебування туристів та дотримання туристичних формальностей
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „T.REX”, готелю „Пролісок”, ресторану „Ярославів двір”
Стан і перспективи розвитку готельного господарства України
Туризм в Україні і його складові
Рекреаційне природокористування Вінницької області
Технологія надання туристичних послуг на прикладі “Стопхай-Тур”
Звіт
Зелений туризм в Хмельницькій області