ЦЕНА:
50 грн.
|
||
ЦЕНА:
114 руб.
|
||
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Технологія надання туристичних послуг на прикладі “Стопхай-Тур” (ID работы: 4736) |
Направление: | Туризм |
Предмет: | Туризм и туристический бизнес |
Тип работы: | Дипломная работа |
Число страниц: | 106 |
Год защиты: | 2006 |
Язык: | Украинский |
Содержание
ВСТУП
РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „СТОПХАЙ-ТУР”
1.1. Загальна характеристика фірми СПД “Стопхай-Тур”
1.1.1 Базова характеристика туристського підприємства
1.1.2 Структура управління СПД “Стопхай-Тур”
1.2. Основні напрямки діяльності тур фірми „Стопхай-Тур”
1.3 Аналіз технологічних процесів діяльності туристичного підприємства при організації нового туристичного маршруту
1.3.2 Аналіз технологій в процесі виробництва туристських послуг
1.3.3 Аналіз технології в процесі споживання туристських послуг
РОЗДІЛ. ТЕХНОЛОГІЯ ГОСТИННОСТІ ГОТЕЛЮ „САНКТ-ПЕТЕРБУРГ”
2.1 Загальна характеристика готелю “Санкт-Петербург”
2.1.1 Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту
2.1.2 Склад основних функціональних приміщень
2.1.3 Функціональна схема готелю „Санкт-Петербург”
2.1.4 Планувальна організація технологічного процесу приміщень вестибюльної служби готелю "Санки-Петербург"
2.1.5 Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху
2.2 Технологія готельних послуг готельного комплексу “Санкт-Петербург”
2.2.1 Структура та зміст технологічного процесу прийому та розміщення в готельному підприємстві 29
2.2.2 Структура технологічного процесу експлуатації приміщень житлового поверху готельного підприємства
2.2.3 Автоматизація технологічних процесів готельних послуг в готелі „Санк-Петербург”
2.3 Визначення рівня готельних послуг “Санкт-Петербург”
2.3.1 Аналіз потреби у готельних послугах
2.3.2 Розрахунок об’єму наданих послуг
2.3.3 Визначення і аналіз рівня готельних послуг
РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ НАДАННЯ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ „САНК-ПЕТЕРБУРГ”
3.1. Загальна характеристика підприємства
3.1.1 Тип і клас підприємства, потужність, підпорядкованість
3.1.2 Концепція та профіль роботи ресторану
3.1.3 Атмосфера ресторану
3.1.4 Планувальна організація технологічного процесу, функціональна схема приміщень, схема технологічних потоків
3.2. Технологія надання ресторанних послуг
3.2.1 Технологічні процеси підприємств харчування
3.2.2 Тенхнологічний процес перед закупівельних процедур
3.2.3 Технологічний процес приготування кулінарної продукції
3.2.4 Технологічний процес сервісного обслуговування
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг
3.3.1 Основні умови підприємства, що забезпечують якість ресторанних послуг
3.3.2 Використання методів, що визначають показники якості
3.3.3 Оцінка рівня якості послуг
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „СТОПХАЙ-ТУР”
1.1. Загальна характеристика фірми СПД “Стопхай-Тур”
1.1.1 Базова характеристика туристського підприємства
1.1.2 Структура управління СПД “Стопхай-Тур”
1.2. Основні напрямки діяльності тур фірми „Стопхай-Тур”
1.3 Аналіз технологічних процесів діяльності туристичного підприємства при організації нового туристичного маршруту
1.3.2 Аналіз технологій в процесі виробництва туристських послуг
1.3.3 Аналіз технології в процесі споживання туристських послуг
РОЗДІЛ. ТЕХНОЛОГІЯ ГОСТИННОСТІ ГОТЕЛЮ „САНКТ-ПЕТЕРБУРГ”
2.1 Загальна характеристика готелю “Санкт-Петербург”
2.1.1 Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту
2.1.2 Склад основних функціональних приміщень
2.1.3 Функціональна схема готелю „Санкт-Петербург”
2.1.4 Планувальна організація технологічного процесу приміщень вестибюльної служби готелю "Санки-Петербург"
2.1.5 Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху
2.2 Технологія готельних послуг готельного комплексу “Санкт-Петербург”
2.2.1 Структура та зміст технологічного процесу прийому та розміщення в готельному підприємстві 29
2.2.2 Структура технологічного процесу експлуатації приміщень житлового поверху готельного підприємства
2.2.3 Автоматизація технологічних процесів готельних послуг в готелі „Санк-Петербург”
2.3 Визначення рівня готельних послуг “Санкт-Петербург”
2.3.1 Аналіз потреби у готельних послугах
2.3.2 Розрахунок об’єму наданих послуг
2.3.3 Визначення і аналіз рівня готельних послуг
РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ НАДАННЯ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ „САНК-ПЕТЕРБУРГ”
3.1. Загальна характеристика підприємства
3.1.1 Тип і клас підприємства, потужність, підпорядкованість
3.1.2 Концепція та профіль роботи ресторану
3.1.3 Атмосфера ресторану
3.1.4 Планувальна організація технологічного процесу, функціональна схема приміщень, схема технологічних потоків
3.2. Технологія надання ресторанних послуг
3.2.1 Технологічні процеси підприємств харчування
3.2.2 Тенхнологічний процес перед закупівельних процедур
3.2.3 Технологічний процес приготування кулінарної продукції
3.2.4 Технологічний процес сервісного обслуговування
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг
3.3.1 Основні умови підприємства, що забезпечують якість ресторанних послуг
3.3.2 Використання методів, що визначають показники якості
3.3.3 Оцінка рівня якості послуг
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Другие работы этого направления