ЦЕНА:
35 грн.
|
||
ЦЕНА:
80 руб.
|
||
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Стан та основні напрямки поліпшення якості надаваємих послуг туристичного комплексу “Хрещатик” (ID работы: 4727) |
Направление: | Туризм |
Предмет: | Туризм и туристический бизнес |
Тип работы: | Курсовая работа |
Число страниц: | 71 |
Год защиты: | 2006 |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи управління якістю готельних послуг
1.1. Роль та значення управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства
1.2. Особливості системи управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства
1.3. Закордонний досвід управління якістю готельних послуг
Розділ 2. Аналіз функціонування системи управління якістю послуг в туристичному комплексі “Хрещатик”, м. Київ
2.1. Оцінка рівня якості готельних послуг на підприємстві
2.2. Комплексна оцінка роботи персоналу підприємства як передумова надання якісної готельної послуги 37
2.3. Дослідження впливу якості послуг на результати діяльності підприємства
Розділ 3. Удосконалення системи управління якістю послуг туристичного комплексу “Хрещатик”, м.Київ
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
Розділ 1. Теоретичні основи управління якістю готельних послуг
1.1. Роль та значення управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства
1.2. Особливості системи управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства
1.3. Закордонний досвід управління якістю готельних послуг
Розділ 2. Аналіз функціонування системи управління якістю послуг в туристичному комплексі “Хрещатик”, м. Київ
2.1. Оцінка рівня якості готельних послуг на підприємстві
2.2. Комплексна оцінка роботи персоналу підприємства як передумова надання якісної готельної послуги 37
2.3. Дослідження впливу якості послуг на результати діяльності підприємства
Розділ 3. Удосконалення системи управління якістю послуг туристичного комплексу “Хрещатик”, м.Київ
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
Другие работы этого направления