Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   35 грн.
ЦЕНА:   80 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Стан та основні напрямки поліпшення якості надаваємих послуг туристичного комплексу “Хрещатик”   (ID работы: 4727)

Направление: Туризм
Предмет: Туризм и туристический бизнес
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 71
Год защиты: 2006
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи управління якістю готельних послуг
1.1. Роль та значення управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства
1.2. Особливості системи управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства
1.3. Закордонний досвід управління якістю готельних послуг
Розділ 2. Аналіз функціонування системи управління якістю послуг в туристичному комплексі “Хрещатик”, м. Київ
2.1. Оцінка рівня якості готельних послуг на підприємстві
2.2. Комплексна оцінка роботи персоналу підприємства як передумова надання якісної готельної послуги 37
2.3. Дослідження впливу якості послуг на результати діяльності підприємства
Розділ 3. Удосконалення системи управління якістю послуг туристичного комплексу “Хрещатик”, м.Київ
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
Другие работы этого направления
Зелений туризм в Хмельницькій області
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнесі
Технологія надання туристичних послуг на прикладі ТОВ “Карабейніков”
Специфіка формування туристичної інфраструктури
Технологія створення туристичного продукту , розробка програми перебування туристів та дотримання туристичних формальностей
The impact of the game of football in Tourism
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „Тур-експрес ЛТД”, готелю „Імпреса”, ресторану „Walter’s”
Технологія надання туристичних послуг на прикладі туристичної фірми "ГАМАЛІЯ"
Технологія надання туристичних послуг на прикладі “Стопхай-Тур”
Організація роботи служб, що забезпечують замкнутий технологічний цикл обслуговування туристів
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнес
Організація роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів ресторану "Женева"
Туризм в Україні і його складові
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Рекреаційне природокористування Вінницької області
Формування збутової мережі міжнародного туристичного оператора в середовищі Інтернет
Особливості організації турів вихідного на прикладі туристичного агентства “Медіаінфортур”
Туристично-рекреаційний потенціал Закарпатської області
Стан і перспективи розвитку готельного господарства України
Туристичні ресурси Сінгапуру
Моделі професійної підготовки та можливість менеджерів індустрії туризму
Реклама в туризмі
Звіт
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „T.REX”, готелю „Пролісок”, ресторану „Ярославів двір”
Вплив рекреаційної діяльності на екологічну ситуацію Рівненської області
Місце авіаційних перевезень у туристсько-рекреаційній діяльності. Теоретичний та практичний аспекти
Виставковий маркетинг в діяльності туристичної фірми (на прикладі туристичної фірми)