Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   100 грн.
ЦЕНА:   229 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Особливості організації турів вихідного на прикладі туристичного агентства “Медіаінфортур”   (ID работы: 1038)

Направление: Туризм
Предмет: Туризм и туристический бизнес
Тип работы: Дипломная работа
Число страниц: 101
Год защиты: 2008
Язык: Украинский
Содержание
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ I
СУТНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА ТУРІВ «ВИХІДНОГО ДНЯ» В УКРАЇНІ
1.1. Поняття туру вихідного дня та його місце в загальній класифікації туризму
1.2. Стан розвитку турів вихідного дня в Україні
1.3. Специфіка обслуговування турів вихідного дня в
Україні
РОЗДІЛ ІІ
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «МЕДІАІНФОРТУР»
2.1. Маркетингове дослідження стану ринку турів «вихідного» дня в Україні
2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Медіаінфотур»
2.3. Організація турів вихідного дня на ТОВ «Медіаінфотур
РОЗДІЛ ІІІ
СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРІВ «ВИХІДНОГО ДНЯ» В УКРАЇНІ
3.1. Перспективи та проблеми розвитку турів «вихідного дня» в Україні
3.2 Шляхи удосконалення організацій турів «вихідного дня» на ТОВ «Медіаінфортур»
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Введение
ВСТУП
Формування ринкової економіки в Україні посилило інтерес до форм і методів туристичного обслуговування населення. Розвиток даної галузі прискореними темпами та зростання ролі конкуренції і ступеня комерціалізації туристської діяльності привели до розуміння необхідності державного регулювання туристського бізнесу. Протягом декількох поколінь значна частина населення України користувалася туристськими послугами, внаслідок чого потреба в них була масовою, тобто увійшла до норми життя, стала частиною національної культури.
Актуальність теми. Сучасна туристична індустрія у світовій господарській системі посідає провідні позиції: на неї припадає близько 10% від виробленого у світі валового продукту, близько 30% світової торгівлі послугами, 7% загального обсягу світових інвестицій, 11% світових споживчих витрат. За даними Всесвітньої Туристської Організації, за останні майже 20 років доходи від міжнародного туризму зростали в середньому на 9% в рік. Для більш ніж 40 країн світу туристична галузь є основним джерелом надходжень національного бюджету, а для 70 – однією з трьох його основних статей.
Сьогодні подорожі та відпочинок стають невід’ємною частиною життя населення всіх континентів і, як наслідок, у структурі витрат середньостатистичної сім’ї, витрати на туристичні послуги – це четверта стаття після витрат на харчування, одяг та обслуговування автомобіля. Особливого розвитку на даному етапі зазнають тури «вихідного дня».
Україна об’єктивно має всі передумови для інтенсивного розвитку внутрішнього та іноземного туризму: особливості географічного положення та рельєфу, сприятливий клімат, багатий природний, історико-культурний та туристично-рекреаційний потенціал. Однак сьогодні в Україні розвиток цієї важливої галузі економіки, яка, за розрахунками фахівців, лише у вигляді податків могла б щороку приносити в державну скарбницю до 4 млрд дол. США, недостатній. Причинами такого становища є складна соціально-економічна ситуація в державі, неврегульованість механізмів стимулювання туристичної індустрії, відсутність ефективної стратегії розвитку цієї галузі як на національному, так і на регіональному рівнях.
Сучасний розвиток туризму в Україні характеризується наявністю глибоких протиріч в його організаційній структурі, в спрямованості розвитку, в стані якісних і кількісних характеристик. З одного боку, сучасний стан туризму в Україні розцінюється як кризовий, пов'язаний з різким падінням досягнутих раніше об'ємів надання туристських послуг, скороченням матеріальної бази туристської галузі і значною невідповідністю потребам населення в туристичних послугах. З іншого боку, наголошуються високі темпи будівництва туристичних об'єктів, що відповідають найвищим світовим стандартам, значне зростання кількості числа туристичних організацій по всій території України. Тому туристичні підприємства для успішної роботи та зайняття своєї ніші на ринку послуг повинні використовувати маркетингову діяльність, для того щоб розпізнати, ідентифікувати і оцінити існуючий або прихований попит на послуги, які підприємство пропонує або може запропонувати, і спрямувати зусилля фірми на розробку, виробництво, розподіл, продаж і просування цих товарів і послуг.
Аналіз наукової літератури дає змогу виділити такі напрями дослідження туризму, як соціальний, історичний, економічний, правовий, міжнародний та ін. Теоретико-методологічні аспекти туризму, історію його розвитку як в Україні, так і за рубежем, окремі питання управління галуззю вивчали відомі вітчизняні вчені: В.К.Федорченко, В.І.Цибух, А.Т.Матвієнко, М.П.Крачило, С.І.Попович, Г.П.Науменко, С.В.Хлоп’як, І.М.Школа, В.С.Ковєшніков, М.І.Долішній та ін.
Питанням менеджменту і маркетингу туризму присвячені роботи зарубіжних науковців В.А. Квартального, М.І. Кабушкіна, В.Г. Гуляєва, В. Мідлтона, Г.Ф. Шаповал. Вітчизняні дослідники В.К. Євдокименко, В.І. Мацола, М.Б. Онисько, О.М. Савченко особливого значення надавали регіональним аспектам розвитку туристичної галузі. Вагомим внеском у розробку питань економіки організації та управління рекреаційно-туристичним комплексом є роботи вчених одеської наукової школи, зокрема О.Г.Топчієва, С.К.Харічкова, О.С.Шаптали та ін.
Різноманітність досліджень питань туристичної галузі підтверджує складність, актуальність та неоднозначність цієї теми. Однак слід зазначити, що ціла низка аспектів розвитку турів «вихідного дня» в Україні ще не має адекватного й всебічного відображення в науковій літературі. Зокрема, одним з найбільш перспективних напрямків розвитку як внутрішнього, так і в’їзного туризму є якнайповніше використання історико-культурного потенціалу нашої країни. Те, що це величезний ресурс для розвитку туристичної галузі країни, свідчать хоча б наступні цифри.
Об’єктом дослідження дипломної роботи є туристичне агентство “Медіаінфортур” та особливості організації турів вихідного дня..
Мета даної дипломної роботи – визначити сучасні умови та перспективи розвитку турів «вихідного дня» в Україні та на конкретному підприємстві.
Для досягнення поставленої мети при виконанні дипломної роботи необхідно було розв’язати низку завдань:
Висвітлити сутність та специфіку турів «вихідного дня» в Україні
· розкрити суть організації турів «вихідного дня»;
· проаналізувати діяльність туристичної фірми «Медіаінфотур
· дослідити сучасний ринок турів «вихідного дня»»;
Інформаційною базою під час написання дипломної роботи слугували Закони України щодо туристичної діяльності на території нашої держави, вітчизняні та закордонні видання, міжнародні угоди та конвенції учасницею яких є Україна, матеріали преси та фактичні дані щодо діяльності агентства “Медіаінфотур”.
Найбільше значення для висвітлення теми дипломної роботи мали праці провідних вчених-економістів України та зарубіжжя, таких як: Маскон М. Х., Бланка І. А., Панкратова Ф.Г., Козика В.В., Кредісова А.І., Стровського Л.Є., Савицької Г.В., Войнаш Л.Г., Дроздової Г.М. тощо.
Дипломна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, розроблених по окремим питанням, містить перелік використаних джерел та літератури.
Заключение
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

Проведене теоретичне та практичне дослідження особливостей організації та проведення турів „вихідного дня” в Україні, зупинимось коротко на найважливіших аспектах.
1. Тур «вихідного дня» – це процес діяльності, суть якого обумовлена конкретними закономірностями: систематичністю, цілеспрямованістю, наочністю, емоційністю. Сьогодні тур «вихідного дня» являє собою щось цілісне, що має свої специфічні функції й ознаки, своєрідну методику. Збагатилися зміст, форми, методика подання матеріалу.
2. Актуальність проблеми створення інфраструктури турів «вихідного дня» в Україні випливає з того, що вона буде значно сприяти всебічному розвитку міст зокрема і держави загалом. Говорячи про сучасний стан розвитку туристичної ринку в Україні відзначимо, що розвиток туристичної та курортної галузей впродовж останніх трьох років характеризується позитивною та сталою динамікою. Створення нового іміджу українського турпродукту, конкурентоспроможного в нашій державі та за кордоном, комплексний підхід до розвитку туризму та курортів на регіональному рівні, підтримка розвитку малого та середнього бізнесу у туристичній сфері, зокрема сільського зеленого туризму, зумовили неухильне зростання кількості туристів та обсягів наданих їм послуг. Внаслідок поступального розвитку міжнародного співробітництва в сфері туризму кількість іноземних туристів, які відвідують Україну, щороку зростає. За рахунок підвищення ефективності роботи підприємств галузі та інтенсифікації праці збільшується кількість обслугованих ними осіб та обсяги наданих послуг.
До ресурсів проведення турів „вихідного дня” належать:
- історико-культурні ресурси, що складаються з містобудівних ансамблів, окремих будівель – пам'яток архітектури і історії, монастирів, храмів, музеїв і історико-художніх заповідників, пам'яток археології і історії, міських і заміських садибних комплексів;
- природні ресурси, що складаються з привабливих ландшафтних зон, лісопарків, акваторій річок, окремих пам'яток природи;
- лікувально-оздоровчі ресурси;
- театри, концертні зали, художні галереї;
- традиційні народні ремесла і промисли;
- фестивалі, що регулярно проводяться, спортивні змагання, конгреси і виставки;
- наукові і промислові об'єкти.
Проблемними питаннями у сфері туризму та організації турів „вихідного дня” залишаються:
— недостатній рівень популяризації та рекламування туристичного потенціалу української держави;
— недостатня розвиненість інфраструктури туризму (забезпеченість готельними номерами майже в 10 разів менше норм за європейськими стандартами; відсутність об’єктів для надання послуг автотуристам та ін.).
3. Туристичне агентство ТОВ “Медіаінфотур” існує досить недавно, але вже за ці роки відбулося значне збільшення його прибутковості. Рентабельність, фірма, ще не набула. Також туристичне агентство “Медіаінфотур” ефективно працює над своїм розвитком, а також іміджем. І хоча, сьогодні багато підприємців скаржаться на те, що держава поставила малий та середній бізнес у дуже невигідні умови для існування та розвитку, такі фірми своїми результатами доказують, що вдале застосування технологій планування, контролю та інших функцій менеджменту не тільки дозволяють бізнесу „виживати” в складних умовах, а й приводять до позитивних фінансових результатів.
4. Поліпшення обслуговування туристів в турах вихідного дня багато в чому залежить від вирішення питань, які лежать поза межами туристсько-рекреаційної сфери. Сьогодні, коли немає обмежень у тематиці турів «вихідного дня», ідеологічного тиску, перед туристичною справою відкриваються нові горизонти.
Основні можливі тут види рекреаційної діяльності:
· туризм і спорт (масовий пішохідний, водний, автомобільний і кінний туризм, спортивний пішохідний туризм, масовий лижний туризм і спорт);
· загальнооздоровчий відпочинок (пішохідні прогулянки, спортивні ігри, екскурсії, лижні прогулянки)
· любительські промисли (збір грибів і ягід, рибальство, мисливство);
· кліматичне і бальнеологічне лікування;
· пізнавально-культурний (екскурсії та інше).
ТОВ «Медіаінфортур» може організувати різні маршрути турів „вихідного дня” такі як автобусні, автомобільні, пішохідні, кінні, водні, велосипедні тури.
Державне регулювання діяльності ТОВ «Медіаінфортур» здійснюється Законом України „Про туризм” № 1282-IV від 14.10.2006.
Для забезпечення охорони туристичних ресурсів України, їх збереження та відновлення, раціонального використання, забезпечення безпеки туризму, конституційних прав громадян на відпочинок та інших прав громадян, патріотичного виховання органами державної влади та органами місцевого самоврядування в межах їх повноважень затверджуються державні цільові, регіональні та інші програми розвитку туризму.
Литература
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Законодавча література:

1. Закон України про туризм /Верховна Рада України, Ін-т законодав-ства / Редкол.: В.Ф.Опришко (голова) та ін. – К.: Ін-т законодавства Верховної Ради України, 2006.
2. Про Основні напрями розвитку туризму в Україні до 2010 р.: Указ Президента України, від 10 серп. 1999 р. // Урядовий кур’єр, 1999. – № 41. – С. 2.
3. Про затвердження Державної програми розвитку туризму на 2002-2010 роки: Постанова Кабінету Міністрів України від 29 квіт. 2002 р. № 583 // Офіц. вісн. України. – 2002. – № 18. – ст. 935.
4. Про затвердження заходів щодо розвитку іноземного і внутрішнього туризму: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 черв. 2003 р. № 390-р // Офіц. вісн. України. – 2003. – № 27.- ст. 1339.
Основна література:

1. Алексеева М.М. Планирование деятельности фирмы: Учебно-методическое пособие. –М.: Финансы и статистика, 1997. – 369 с.
2. Андрушків Б.М., Кузьмин О.Е. «Основи менеджменту».- Львів: «світ», 2002. -296 с.
3. Ансофф И. Стратегическое управление / И.Ансофф; Пер. с англ.Л.И Евенко.- М.: Экономика, 1989. – 519с.
4. Багиев Г.Л. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии. - М., 1990. – 257с.
5. Баранников М.М. Основы предпринимательства. Ростов-на-Дону: Феникс, 1999 – 512 с.
6. Белокопытов Ю.Н. История и культура менеджмента:Учебник для учащихся средних школ, учебно-производственных центров, лицеев, школ менеджеров / Ю.Н. Белокопытов, Г.В. Панасенко. - Красноярск: Кн. изд-во, 1994.- 352 с.
7. Боумэн К. Основы стратегического менеджмента / К. Боумэн; Пер. с англ. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. – 175с.
8. Бреддик У. Менеджмент в организации / Бреддик У. - М., 1997.
9. Введение в менеджмент: социология организаций и управления. - Воронеж, гос. арх-строит. акад. Воронеж. Высшая школа предпринимателей, 1995.-263с.
10. Виханский О.С. Менеджмент: Учебник / О.С. Виханский, А.И. Наумов. -3-е изд. - М.: Гардарика, 1998.-528с.
11. Вільям Р.,Дункан "Керівництво з основ проектного менеджменту".-К.: Інститут менеджменту і бізнесу, 1999.-197с.
12. Гаврилишин Т.П., Дмитрусенко О.В. Розвиток туризму в Україні. Проблеми і перспективи: Зб. наук. ст. – К.: ІВЦ Слов’ян. діалог”, 1995. – 355 с.
13. Гайдук А. Б. Туризм як соціально-економічна категорія (менеджмент та підприємство в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку// Проблеми економіки та управління: Зб. наук. пр. – Л.: Вид-во Держ. ун-ту “Львів. політехніка”, 1998. – С. 76-82.
14. Гайдук А.Б. Особливості попиту на туристичні послуги у вивченні туристичної активності// Проблеми економіки та управління: Зб. наук. пр. – Л.: Вид-во Держ. ун-ту “Львів. політехніка”, 1998. – С. 151-154.
15. Герасименко В.Г. Основы туристического бизнеса: Учеб. пособие. – О.: Черноморье, 1997. – 160 с.
16. Герасименко В.Г. Створення привабливого іміджу України як важливий фактор її інтеграції до світової туристичної спільності // Туризм на порозі XXI століття: освіта, культура, екологія: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. 18 жовт. 1999 р., Київ. – К.: КУТЕП, 1999. – C. 22-24.
17. Герчикова И.Н. “Менеджмент”: Уч.пособие для економ.спец.вузов. М.: Банки и биржы. ЮНИТИ 2004 -501с.
18. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учебник / И.Н. Герчикова – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. – 501с.
19. Голубничая С.Н. Основы экскурсионного дела: Учеб. пособие / Дон. ин-т турист. бизнеса. – Донецк, 2003. – 213 с.
20. Гуляев В.Г. Организация туристской деятельности: (Учеб. пособие) / Моск. акад. экономики и права. – М.: Нолидж, 1996. – 311 с.
21. Дёмина И.Н. Теоретические основы рекламного дела. Учеб. пособие. – Иркутск: Иркут. Ун-т, 1996 – 92с.;
22. Денисон Д., Тоби Л. Учебник по рекламе. – Минск, 1996. – 235 с.;
23. Державне регулювання розвитку соціальної інфраструктури населених пунктів України: Навч. посіб./ Кол. авт.: В.М. Вакуленко, О.С. Ігнатенко, О.Ю. Лебединська та ін. – К.: Вид-во УАДУ, 2002. – 112 с.
24. Дива печер лаврських / Жиленко І.В., Кабанець Є.П., Решетникова Т. та ін.; Відп. ред. Колпакова В.М.; Упоряд. Жиленко І.В.. – К.: КМ Academia, 1997. – 155 с.
25. Евенко Л.И. Стратегическое управление / Л.И. Евенко – М., 1989.-445с.
26. Економіка підприємств: Підручник / За заг.ред. С.Ф. Покропивного.-Вид. 2-ге, перероб.та доп. – К.: КНЕУ, 2001 – 528 с., іл.
27. Емельянов Б.В. Экскурсоведение: Учеб. для студентов, обучающихся по спец. 521500 «Менеджмент» / Науч. ред. И.В. Зорин, Л.В. Курило; Рос. междунар. акад. туризма. – 3-е изд., перераб. и доп.. – М.: Сов. спорт, 2000. – 215 с.
28. Євдокименко В.К. Регіональна політика розвитку туризму: Методологія формування, механізм реалізації / Ін-т регіон. дослідж. НАН України. – Чернівці, Прут, 1995. – 118 с.
29. Жиленко І.В. Літописні джерела до історії Києво-Печерської лаври XI-XIII ст.. – К.: Києво-Печер. Лавра, 1995. – 83 с.
30. Жукова М.А. Индустрия туризма: менеджмент организации. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 197 с.
31. Заповідники і національні природні парки України. – К.: Вища шк., 1999. – 232 с.
32. Історія екскурсійної діяльності в Україні: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В.К.Федорченко, О.М.Костюкова, Т.А.Дьорова, М.М.Олексійко; Київ. ун-т туризму, економіки і права. – К.: Кондор, 2004. – 163 с.
33. Кабушкин Н.И. Менеджмент туризма. – 4-е издание. – М.: Новое Знание, 2004. – 432 с.
34. Каурова А.Д. Организация сферы туризма: Учеб. пособие. – СПб.: Изд. Дом Герда, 2004. – 317 с.
35. Квартальнов В.А. Иностранный туризм / Рос. междунар. акад. туризма. – М.: Финансы и статистика, 2003. – 227 с.
36. Квартальнов В.А. Теория и практика туризма: Учеб. для вузов турист. профиля / Рос. междунар. акад. туризма. – М.: Финансы и статистика, 2003. – 670 с.
37. Кифяк В. Розвиток міжнародного туризму як один з факторів становлення економіки України // Економіка України. – 1995. – № 7. – С. 41- 47.
38. Кифяк В., Кифяк О. Розвиток туризму та його вплив на економічну систему регіону// Регіон. економіка. – 2001. – № 2.- С. 167-171.
39. Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.. – Чернівці: Зелена Буковина, 2003. – 311 с.
40. Кілессо С.К. Києво-Печерська Лавра. – К.: Техніка, 2003. – 197 с.
41. Козюра І.В. Над чим змушує задуматися російський рейтинг (туристична привабливість українських міст і регіонів) // Упр. сучас. містом. – 2003. – № 2/4-6 (10). – С. 102-107.
42. Коротков Э.М. “Концепция менеджмента”: Уч.пособие-М.:ДЕКА,2004-304с.
43. Коротков Э.М. Концепция менеджмента / Э.М. Коротков.-М.:Инжиниринговая- Консалтинговая Компания “Дека”, 1996.-304 с.
44. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/ Пер. С англ. под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ, 1998. – 787с.;
45. Крайній К.К. Історики Києво-Печерської лаври XIX – початку XX століть / Під ред. В.М. Колпакової. – К.: Пульсари, 2000. – 238 с.
46. Крачило М.П. Основы туризмоведения. – К.: Вища шк., 1980. – 118 с.
47. Кузьмін О. Є., Мельник О. Г. Основи менеджменту: Підручник. – К.: «Академвидав», 2004. – 416 с. (Альмаматер)
48. Мацола В.І. Рекреаційно-туристичний комплекс України / Ін-т регіон. дослідж. ПАН України. – Л., 1997. – 259 с.
49. Менеджмент организации. Учебное пособие. Под ред. д. е. н. проф. З.П. Румянцевой и д. э. н. проф. Н.А. Саламатина.— М.: ИНФРА-М, 1999.- 432 с.
50. Менеджмент организации: Учебное пособие / З.П. Румянцева, Н.А. Соломанин, Р.З. Акбердин.-М.: Инфра-М, 1996-432 с.
51. Менеджмент туристичної індустрії: Навч. посіб./ За ред. І.М.Школа., – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2003. – 662 с.
52. Мескон М.Х. Основы менеджмента. Пер. с англ. / М.Х. Мескон, М.Альберт,Ф. Хедоури - М.: “Дело”, 1992.-954с
53. Методичні рекомендації щодо створення туристсько- екскурсійних маршрутів "Чумацькими шляхами" / С.В. Грибанова (упоряд.) . – К., 1998. – 19с.
54. Монументальний живопис Троїцької надбрамної церкви Києво-Печерської лаври: Каталог / Нац. Києво-Печер. іст.-культ. заповідник; Авт.-упоряд. А.Кондратюк; Відп. ред. В.Колпакова. – К.: КВІЦ, 2005. – 251 с.
55. Н.Н Скворцов. Как разработать бизнес-план предприятия, К., 1994. – 127с.
56. Наймушин А., Белолипцев В. Социальний туризм. – М.: Финансы и статистика, 2001.- 245 с.
57. Науменко Г.П. Розвиток туризму в Україні. Проблеми і перспективи: Зб. наук. стат. – К.: ІВЦ “Слав’ян. діалог”, 1995. – 365 с.
58. Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник = The Kyiv-Pechersk national histori-cultural preserve: Фотопутівник = Photo-guide / Авт.-упоряд. О.Коваль, В.Колпакова; Відпов. ред. С.Кролевець; Фото В.Жидченка та ін.. – К.: Спалах, 2004. – 47 с.
59. Организация туризма/ Под ред. Н.И. Кабушкина, А.П. Дуровича. – М.: Новое Знание, 2004. – 632 с.
60. Організація дозвілля в туристичній індустрії: Опор. конспект лекцій для студ. спец. «Менедж. орг.» спеціалізації «Менедж. турист. індустрії» / Київ. нац. торг.-екон. ун-т; Уклад.: Ткаченко Т.І., Ведмідь Н.І.. – К., 2002. – 43 с.
61. Організація екскурсійної діяльності: Опор. конспект лекцій для студ. з фаху 7.050201 спеціалізації 02 / Київ. нац. торг.-екон. ун-т; Уклад. О.О.Каролоп. – К., 2002. – 45 c.
62. Організація підготовки фахівців туристичної галузі: Навч.-метод. посіб. / Н.І.Гриценок, В.А.Бурдейний, Г.П.Степурко та ін.; Укр. аналіт. центр проф. освіти «Нац. Обсерваторія». – К.: Наук. світ, 2003. – 86 с.
63. Організація туризму в Україні: Конспект лекцій / Київ. держ. торг.-екон. ун-т; Уклад.: О.О.Любіцева та ін.; Ред. С.В.Яценко. – К., 1995. – 25 с.
64. Основні тематичні напрями національної системи туристсько-екскурсійних маршрутів «Намисто Славутича»: Навч.-метод. посіб. / Науменко Г.П., Грибанова С.В., Дорошко О.П. та ін.; Ін-т туризму Федерації профспілок України та ін.. – К., 1999. – 99 с.
65. Осовська Г. В. Основи менеджменту: Курс лекцій. Житомир: Жіті, 1998, - 600 с.
66. Пазенок В.С. Феномен туризма: “Человеческое измерение” // Гостинич. бизнес. – 2000. – № 2. – С. 20-22.
67. Панкратов Ф.Г., Баженов Ю.К., Серегина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламная деятельность: Учебник для студентов высших учебных заведений. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Информационно-внедренческий центр «Маркетинг», 2001.-364с.;
68. Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламная деятельность: Учебник. М., 1998. – 325 с.;
69. Пелих А.С.. Бизнес-план или как организовать собственный бизнес, М,1997. – 368 с.
70. Пилипенко С. Туристична галузь України: інвестиційний аспект// Командор. Вісн. держ. службовця. – № 1. – 2002. – С. 38-41.
71. Питерс М., Хизрич Р. Предпринимательство. - М: «Прогресс-Универс», 2002. – 158 с.
72. Плетенецька Р.В. Культурно–історичний потенціал України і можливості його залучення до потреб туризму. // Туризм на порозі XXI століття: освіта, культура, екологія: Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. 18-20 жовт. 1999 р., Київ. – К.: Вид-во КІТЕП, 1999. – С. 50-54.
73. Полюшко Г.В. Втрачені скарби Лаврського музею: Пошуки і знахідки / Нац. Києво-Печер. іст.-культ. заповідник. – К.: Абрис, 2001. – 174 с.
74. Правила торговли. Товарный справочник. М., Экономика, 1996. – 289 с.
75. Правове регулювання туристської діяльності в Україні: станом на 1 січ. 2002 р. / За заг. ред. В.К.Федорченка – К.: Юрінком Інтер, 2002. – 800 с.
76. Практика організації туристичних подорожей: Навч. посіб. / Михайліченко Г.І.; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. – К., 2003. – 155 с.
77. Прауде В. Р., Білий О. Б. Маркетинг: Навч. посібник. – К.:Вища шк.., 2005.-256с. - іл.
78. Про стан та перспективи розвитку туризму в Україні: Інформ.-аналіт. матеріали до парлам. слухань. / Авт.-упор.: В.І. Цибух, Г.П. Науменко, В.К. Федорченко та ін. – К.: Вид-во КІТЕП, 2000. – 87 с.
79. Проблемы и программы туристско-рекреационного использования природного и историко-культурного потенциала в регионах России: Сб. науч. тр. / РАН. Рос. НИИ культ. и природ. наследия; Отв. ред. и сост. Ю.С.Путрик. – М., 1995. – 167 с.
80. Рекреалогія: Навч.-темат. план, програми, плани практ. занять/ Ю.Б. Заболотна (упоряд.); Федер. профспілок України, Ін-т туризму. – К., 1998. – 19 с.
81. Рогожин М.Ю. Теория и практика рекламной деятельности. Учебное пособие. М., Изд-во РДЛ, 2002. – 258 с.
82. Розвиток туризму в Україні: Проблеми і перспективи: Зб. наук. ст. / Федерація профспілок України. Укр. ін-т туризму; Редкол.:... Лугова О.І. (наук. ред.) та ін.. – К., 1995. – 240 с.
83. Розвиток туризму в Україні: Проблеми і перспективи: Зб. наук. ст./ К. Слободян. – К.: Слов'ян. діалог, 1995. – 399 с.
84. Розвиток туризму// Аспекти самоврядування. – 2001. – № 3. – С. 31-49.
85. Румянцева К.Р. Менеджмент в организации. - М.: УЦ «Перспектива», 1997. - 321с.
86. Савина Н.В. Экскурсоведение: Учеб.-практ. пособие / Белорус. гос. экон. ун-т, Высш. шк. туризма. – 2-е изд.. – Минск, 2001. – 129 с.
87. Савченко О.М. Туризм і регіональний розвиток. – Чернівці: Вид-во ЧДУ, 1997. – 198 с.
88. Сапрунова В.Б. Туризм: Эволюция. Структура. Маркетинг. – М.: Ось-89, 1997. – 159 с.
89. Фатхутдинов Р.А.”Менеджмент конкурентного товара “, -М:АО Бизнес - школа : ИНТЕЛ-СИНТЕЗ ,1995-55с
90. Э.Е. Старобинский. Самоучитель по рекламе. 5-е изд., пер. и доп. – М.: ЗАО «Бизнес-школа» Интел-Синтез», 1999. – 352с.;
91. Экономика: Учебник/ Под ред. доц. А.С. Булатова. 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательство БЕК, 1997. – 335с
Другие работы этого направления
Вплив рекреаційної діяльності на екологічну ситуацію Рівненської області
Технологія надання туристичних послуг на прикладі туристичної фірми "ГАМАЛІЯ"
Місце авіаційних перевезень у туристсько-рекреаційній діяльності. Теоретичний та практичний аспекти
Організація роботи служб, що забезпечують замкнутий технологічний цикл обслуговування туристів
Реклама в туризмі
The impact of the game of football in Tourism
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнес
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „T.REX”, готелю „Пролісок”, ресторану „Ярославів двір”
Специфіка формування туристичної інфраструктури
Моделі професійної підготовки та можливість менеджерів індустрії туризму
Стан та основні напрямки поліпшення якості надаваємих послуг туристичного комплексу “Хрещатик”
Звіт
Формування збутової мережі міжнародного туристичного оператора в середовищі Інтернет
Виставковий маркетинг в діяльності туристичної фірми (на прикладі туристичної фірми)
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнесі
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „Тур-експрес ЛТД”, готелю „Імпреса”, ресторану „Walter’s”
Технологія надання туристичних послуг на прикладі “Стопхай-Тур”
Технологія надання туристичних послуг на прикладі ТОВ “Карабейніков”
Зелений туризм в Хмельницькій області
Стан і перспективи розвитку готельного господарства України
Туризм в Україні і його складові
Рекреаційне природокористування Вінницької області
Технологія створення туристичного продукту , розробка програми перебування туристів та дотримання туристичних формальностей
Організація роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів ресторану "Женева"
Туристично-рекреаційний потенціал Закарпатської області
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Туристичні ресурси Сінгапуру