Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   192 грн.
ЦЕНА:   442 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Організація роботи служб, що забезпечують замкнутий технологічний цикл обслуговування туристів   (ID работы: 1707)

Направление: Туризм
Предмет: Туризм и туристический бизнес
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 50
Год защиты: 2010
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
Розділ 1. Організація роботи служб, що забезпечують замкнутий
технологічний цикл обслуговування туристів
Розділ 2. Аналіз організації діяльності готелю «Русь»
2.1. Загальна характеристика готелю «Русь»
2.2 Аналіз організації роботи служб, що забезпечують замкнутий цикл обслуговування туристів
Розділ 3. Технологія роботи служби прийому та розміщення
Розділ 4. Шляхи підвищення культури та якості обслуговування
туристів у готелі
Висновки
Список використаної літератури
Введение
В наш час готельна індустрія являє собою галузь із високим рівнем конкуренції. Все частіше ми стаємо свідками того, як відкриваються новий ресторан або готель. Нові концепції створюються з метою максимально повного задоволення потреб певних груп споживачів. Підприємства створюються, а через якийсь час частина з них не витримує конкуренції й виходить із бізнесу.
В готельному господарстві слово «сервіс» означає систему заходів, що забезпечують високий рівень комфорту, що задовольняють найрізноманітніші побутові, господарські та культурні запити гостей. І з кожним роком ці запити та вимоги до послуг підвищуються. Чим вищою є культура та якість послуг обслуговування гостей, тим вищим є імідж готелю, тим привабливіше вона для клієнтів і, що не менш важливо сьогодні, - тим краще матеріальне процвітання готелю.
Важливим відповідальним завданням для готелів є створення репутації підприємства високої якості обслуговування. Висока якість обслуговування гостей забезпечується колективними зусиллями працівників всіх служб готелю, постійним і ефективним контролем з боку адміністрації, проведенням роботи з удосконалювання форм і методів обслуговування, вивченню й впровадженню передового досвіду, нової техніки й технології, розширенню асортиментів і вдосконалюванню якості надаваних послуг.
Однією з найважливіших характеристик якості готельного господарства є рівень комфорту. Останній здебільшого визначається технічним оснащенням, складом номерів та обсягами пропонованих послуг. У багатьох країнах готелі поділяють на категорії, що дозволяє клієнтам наперед орієнтуватися стосовно якості і номенклатури послуг, а також можливих цін. Критеріями для віднесення готелів до окремих категорій є якість приміщень загального користування і номерів, кількість ванних та душових кімнат, стандарти умеблювання, види, кількість і якість технічного обладнання (наприклад, засоби зв'язку, кондиціонери), рівень оформлення приміщень, кількість і кваліфікація персоналу, рівень та асортимент послуг з харчування, інших послуг тощо.
У світовій практиці залежно від основного призначення виділяють різні види готелів. Наприклад, бізнес-готелі відкривають для ділових людей; конференц-готелі для проведення конференцій, з'їздів; курортні готелі для курортників; готелі для туристів, спортсменів, транзитних пасажирів, мотелі, або кемпінги - для автотуристів. Останні, як правило, приваблюють місцем свого розташування (біля трас) і нижчою, порівняно з готелями, ціною. Але й у цій категорії готелів є підприємства найвищого рівня, наприклад.
Предметом дослідження роботи є організація роботи служб, що забезпечують замкнутий технологічний цикл обслуговування туристів в готелі.
Об’єктом дослідження роботи є готель «Русь».
Метою курсовою роботи є дослідити організацію роботи служб, що забезпечують замкнутий технологічний цикл обслуговування туристів, а також провести аналіз організації діяльності готелю «Русь».
Для досягнення поставленої мети було вирішено наступні задачі:
- дослідити організацію роботи служб, що забезпечують замкнутий
технологічний цикл обслуговування туристів;
-навести загальну характеристику готелю «Русь»;
-розглянути технологію роботи служби прийому та розміщення у готелі;
-запропонувати шляхи підвищення культури та якості обслуговування туристів у готелі.
Методи дослідження – описовий, аналітичний, порівняльний.
Інформаційну базу дослідження склали монографії вітчизняних і закордонних фахівців в області готельного бізнесу, статистичні дані, періодичні видання з готельної справи, інформаційно-аналітичні бюлетені.
Заключение
Надання готельних послуг високої якості є складовою частиною постійної уваги адміністрації готелю незалежно від форми власності. Досягнення якості у сфері обслуговування – важливе завдання, вирішення якого забезпечує підприємницький успіх. Діяльність у сфері гостинності припускає високий ступінь контакту і координації між працівниками і гостями. Найбільш дії, що часто зустрічаються, в цьому сенсі направлені на поліпшення і контроль якості готельних підприємств. Проте якість готельних полягає не тільки у вирішенні технічної сторони справи.
Зусилля підприємств готельної індустрії традиційно були направлені на залучення клієнтів, на максимальне виконання побажань гостей, завоювання довіри. Тому стратегія готельного підприємства повинна також мати на увазі і більш того, робити особливий акцент на вдосконаленні відносин і спілкування між клієнтами і готельним підприємством.
Обслуговування в готелі – це система заходів, які забезпечують високий рівень комфорту і задовольняють різні побутові, господарські і культурні потреби гостей. З кожним роком ці запити і вимоги до послуг зростають. При чому високий рівень культури і якості обслуговування гостей - тим вище імідж готелю, тим привабливіше він для клієнтів, тим успішніше її діяльність. Висока якість обслуговування клієнтів забезпечується колективними зусиллями працівників всіх служб готелю, постійним і ефективним контролем з боку адміністрації, проведенням робіт по удосконаленню форм і методів обслуговування, вивчення і передача передового досвіду, нової техніки і технологій, розширення асортименту і удосконалення якості послуг.
Забезпечення високої якості обслуговування гостей, якнайповніше задоволення їх потреб – запорука успіху готелю. Тому підвищення культури і якості обслуговування гостей є дуже важливим моментом в індустрії гостинності.
Політика керівництва готелів полягає в тому, щоб забезпечувати ефективну роботу персоналу, який повинен обслужити відвідувачів з винятковим професіоналізмом, стриманістю, з проявом добродушності. Обслуговування повинне бути першокласним до останньої деталі. Велику увагу потрібно приділити питанням управління персоналом, навчанню, підвищенню кваліфікації службовців, залученню їх в загальний процес обслуговування. Важливе значення для забезпечення прийому іноземних туристів має підготовка кадрів на рівні, відповідному міжнародним стандартам.
Кажучи про готель «Інтурист», можна стверджувати, що культура і якість обслуговування відповідає всім вимогам високих стандартів.
Також потрібно приділити велику увагу організації реклами, що належить до компетенції відділу, що займається маркетингом, більш цілеспрямованому проведенню досліджень кон'юнктури ринку, потреб та побажань клієнтів.
Важливим відповідальним завданням для готелів є створення репутації підприємства високої культури та якості обслуговування. Ніяка реклама, якою б витонченою вона не була, не може змінити того іміджу, який насправді складається у споживача в результаті його спілкування з персоналом готелю в процесі обслуговування. Зростанню популярності підприємства сприяє його якісна робота.
Литература
1.ДСТУ 4268 Послуги туристичні. Засоби розміщення. Загальні вимоги
2.ДСТУ 4269 Послуги туристичні. Класифікація готелів
3.ДСТУ 4527 Послуги туристичні. Засоби розміщення. Терміни та визначення
4.Правила користування готелями та надання готельних послуг в Україні.
5.Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання. – К.: Знання України, 2002. – 351 с.
6.Байлик С.И. Гостиничное хазяйство: организация, управление, обслуживание. – К.: Альтерпрес. 2001
7.Балашова Е.А Гостиничный Бизнес. Как достичь безупречного сервиса. – М.: Вершина, 2005
8.Єфімова О., Єфімова Н. Економіка готелів і ресторанів. – М.: Нове знання, 2004. – 279 с.
9.Кабушкін Н.І., Бондаренко Г.А. Менеджмент готелів і ресторанів. – М.: Нове знання, 2002. – 163 с.
10.Менеджмент гостиниц и ресторанов: Учебник / Н.И. Кабушкин, Г.А. Бондаренко. - 2-е изд., перераб. И доп. - Мн.: Новое издание, 2002. – 368 с.
11.Мунін Г.Б., Змійов А.О., Зінов’єв Г.О., Самарцев Є.В., Гаца О.О., Максимець К.П., Роглєв Х.Й. Управління сучасним готельним комплексом: Навч. пос. / за ред. С.І. Дорогунцова. – К.: Ліра-К, 2005. – 311 с.
12.Пуцентейло П.Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва. Центр учбової літератури. – К., 2007
13.Роглєв Х.Й. Основи готельного менеджменту. Кондор. – К., 2005. – 355 с.
14.Школа І.М. Менеджмент туристичної індустрії. Навчальний посібник / За ред. проф. І.М. Школи. - Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2003. - 662 с.
Другие работы этого направления
Туристичні ресурси Сінгапуру
Специфіка формування туристичної інфраструктури
Виставковий маркетинг в діяльності туристичної фірми (на прикладі туристичної фірми)
Технологія надання туристичних послуг на прикладі туристичної фірми "ГАМАЛІЯ"
Реклама в туризмі
Технологія створення туристичного продукту , розробка програми перебування туристів та дотримання туристичних формальностей
The impact of the game of football in Tourism
Особливості організації турів вихідного на прикладі туристичного агентства “Медіаінфортур”
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „Тур-експрес ЛТД”, готелю „Імпреса”, ресторану „Walter’s”
Стан та основні напрямки поліпшення якості надаваємих послуг туристичного комплексу “Хрещатик”
Туристично-рекреаційний потенціал Закарпатської області
Зелений туризм в Хмельницькій області
Рекреаційне природокористування Вінницької області
Місце авіаційних перевезень у туристсько-рекреаційній діяльності. Теоретичний та практичний аспекти
Туризм в Україні і його складові
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнесі
Технологія надання туристичних послуг на прикладі ТОВ “Карабейніков”
Моделі професійної підготовки та можливість менеджерів індустрії туризму
Технологія надання туристичних послуг на прикладі “Стопхай-Тур”
Вплив рекреаційної діяльності на екологічну ситуацію Рівненської області
Формування збутової мережі міжнародного туристичного оператора в середовищі Інтернет
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „T.REX”, готелю „Пролісок”, ресторану „Ярославів двір”
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Звіт
Стан і перспективи розвитку готельного господарства України
Організація роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів ресторану "Женева"
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнес