ЦІНА:
200 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | ФАКТОРИ САМООЦІНКИ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА (ID роботи: 3930) |
Напрям: | Психологія/Педагогіка |
Предмет: | Загальна психологія |
Тип роботи: | Дипломна робота |
Кількість сторінок: | 96 |
Рік захисту: | 2011 |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
Розділ І. Теоретико-методологічні аспекти дослідження факторів самооцінки особистості у дітей старшого дошкільного віку
1.1.Поняття про самооцінку: її особливості та структура
1.2.Основні підходи до дослідження самооцінки в працях вітчизняних і закордонних дослідників
1.3.Особливості формування та становлення особистості у дітей старшого дошкільного віку
1.4.Характеристика основних факторів впливу на формування самооцінки у дітей старшого дошкільного віку
Розділ ІІ. Характеристика факторів самооцінки особистості у дітей старшого дошкільного віку
2.1. Психологічні особливості «дитина» – «батьки» як чинник розвитку самооцінки дитини
2.2. Особливості взаємодії дитини в системі дошкільного закладу як чинник самооцінки дошкільника
2.3. Специфіка формування фізичного Я-образу як чинник становлення самооцінки
2.4. Індивідуальні передумови формування самооцінки особистості старшого дошкільника
Розділ III. Експериментальне дослідження факторів самооцінки особистості у дітей старшого дошкільного віку
3.1. Діагностика факторів самооцінки особистості у дітей старшого дошкільного віку
3.2. Методики дослідження факторів самооцінки особистості у дітей старшого дошкільного віку
3.3. Оцінка рівня сформованості факторів самооцінки особистості у дітей старшого дошкільного віку
3.4. Психолого-педагогічні рекомендації щодо взаємодії з дітьми старшого дошкільного віку
3.5. Коррекційна программа формування адекватної самооцінки у дітей старшого дошкільного віку
Висновки
Список використаної літератури
Розділ І. Теоретико-методологічні аспекти дослідження факторів самооцінки особистості у дітей старшого дошкільного віку
1.1.Поняття про самооцінку: її особливості та структура
1.2.Основні підходи до дослідження самооцінки в працях вітчизняних і закордонних дослідників
1.3.Особливості формування та становлення особистості у дітей старшого дошкільного віку
1.4.Характеристика основних факторів впливу на формування самооцінки у дітей старшого дошкільного віку
Розділ ІІ. Характеристика факторів самооцінки особистості у дітей старшого дошкільного віку
2.1. Психологічні особливості «дитина» – «батьки» як чинник розвитку самооцінки дитини
2.2. Особливості взаємодії дитини в системі дошкільного закладу як чинник самооцінки дошкільника
2.3. Специфіка формування фізичного Я-образу як чинник становлення самооцінки
2.4. Індивідуальні передумови формування самооцінки особистості старшого дошкільника
Розділ III. Експериментальне дослідження факторів самооцінки особистості у дітей старшого дошкільного віку
3.1. Діагностика факторів самооцінки особистості у дітей старшого дошкільного віку
3.2. Методики дослідження факторів самооцінки особистості у дітей старшого дошкільного віку
3.3. Оцінка рівня сформованості факторів самооцінки особистості у дітей старшого дошкільного віку
3.4. Психолого-педагогічні рекомендації щодо взаємодії з дітьми старшого дошкільного віку
3.5. Коррекційна программа формування адекватної самооцінки у дітей старшого дошкільного віку
Висновки
Список використаної літератури
Додаткова iнформацiя
№0251
Інші роботи цього напряму