ЦІНА:
100 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Причини та наслідки порушення пам'яті на різних вікових етапах (ID роботи: 3921) |
Напрям: | Психологія/Педагогіка |
Предмет: | Загальна психологія |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 41 |
Рік захисту: | 2011 |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ПОНЯТТЯ ПАМ’ЯТІ ТА ЇЇ ВИДИ
1.1. Види та механізми пам’яті
1.2. Причини та наслідки погіршення пам’яті на різник вікових етапах
РОЗДІЛ ІІ. ПРИЧИНИ ТА НАСЛІДКИ ПОРУШЕННЯ ПАМ’ЯТІ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ
2.1. Природа та роль забування
2.2. Методи покращення пам’яті на різних вікових етапах
2.2.1. Особливості психодіагностики пам’яті періоду: раннього дитинства (від 2 до 6 років)
2.2.2. Особливості психодіагностики пам’яті періоду: середнього дитинства (від 6 до 11 років)
2.2.3. Особливості психодіагностики пам’яті періоду: підліткового та юнацького віку (від 11 до 19 років)
2.2.4. Особливості психодіагностики пам’яті періоду: ранньої дорослості (від 20 до 40 років)
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
РОЗДІЛ І. ПОНЯТТЯ ПАМ’ЯТІ ТА ЇЇ ВИДИ
1.1. Види та механізми пам’яті
1.2. Причини та наслідки погіршення пам’яті на різник вікових етапах
РОЗДІЛ ІІ. ПРИЧИНИ ТА НАСЛІДКИ ПОРУШЕННЯ ПАМ’ЯТІ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ
2.1. Природа та роль забування
2.2. Методи покращення пам’яті на різних вікових етапах
2.2.1. Особливості психодіагностики пам’яті періоду: раннього дитинства (від 2 до 6 років)
2.2.2. Особливості психодіагностики пам’яті періоду: середнього дитинства (від 6 до 11 років)
2.2.3. Особливості психодіагностики пам’яті періоду: підліткового та юнацького віку (від 11 до 19 років)
2.2.4. Особливості психодіагностики пам’яті періоду: ранньої дорослості (від 20 до 40 років)
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Додаткова iнформацiя
№0241
Інші роботи цього напряму