*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Особистісна зумовленість мислення людини   (ID роботи: 3909)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Загальна психологія
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 37
Рік захисту: 2011
Мова: Українськa
План
Вступ
Розділ 1. Постанова проблеми дослідження теоретичного матеріалу по проблемі мислення та теоретично-методологічні основи дослідження мислення
1.1. Мислення та мисленневі здібності
1.1.1. Визначення мислення
1.1.2. Види мислення
1.1.3. Форми мислення
1.2. Процес мислення
1.2.1. Мислення та мисленневі здібності
1.2.2. Психологія процесу мислення
1.2.3. Фізіологія процесу мислення
1.3. Класифікація теорій мислення
1.4. Розвиток мисленневих здібностей (образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення)
Розділ 2. Емпіричне дослідження мисленневих здібностей підлітків
2.1. Методи і організація дослідження
2.2. Аналіз і інтерпретація результатів
2.2.1. Обробка і аналіз результатів тестування за методикою
«Бракуючі букви в словах»
2.2.2. Обробка і аналіз результатів тестування за методикою «Вербальний лабіринт»
2.3. Висновки за результатами дослідження
Висновки
Список використаної літератури
Додаткова iнформацiя
№0228
Інші роботи цього напряму
Умови доброго запам'ятовування і збереження
Фактори самооцінки особистості старшого дошкільника
Параномальні явища та механізм їх проявів
Особливості сприйняття простору дітей дошкільного віку
Психологічні особливості дружніх стосунків
Психологічні ознаки культури українців на сучасному етапі розвитку суспільства
Пам'ять і особистість
ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ЖІНОК ДО МАТЕРИНСТВА
Розвиток психології в Україні 18 століття
Настрій як емоційне забарвлення діяльності та поведінки людини
Особливості прояву деяких рис характеру в дітей ст. дошк. віку в залежності від темпераменту
Потреби особистості
Причини та наслідки порушення пам'яті на різних вікових етапах
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Діагностика і корекція неврозу у дітей молодшого шкільного віку
Історичний розвиток вчення про темперамент
Теорії старіння
Свідомість і самосвідомість як продукт природної та соціальної еволюції людини
Особливості сприйняття рухів дітьми старшого дошкільного віку
Особливості сприйняття кольору у дітей дошкільного віку
Види масової поведінки
Проведення індивідуально-психологічного дослідження особистості студентів. Обробка результатів даних
ФАКТОРИ САМООЦІНКИ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА
Рушійні сили психічного розвитку за Л. С. Леонтьєвим
Прояви та характеристика негативних емоційних станів людини агресія, фрустрація, депресивні стани
Поняття про аналізатор
Розуміння дитиною старшого дошкільного віку емоційних реакцій людини
Сучасні підходи до психодіагностики дітей грудного та раннього віку
Вимоги до організації психологічних досліджень: планування, місце проведення дослідження, технічна забезпеченість, підбір піддослідних, вплив дослідника, інструкція, протокол і обробка даних
Агресія: види, рівні аналізу та детермінанти формування
Проблеми і шляхи розвитку творчого мислення на різних вікових етапах
Вплив акцентуації характеру на життєдіяльність особистості
Поняття штучної інтелекції, її проблеми створення і функціонування
Виховання дитини у прийомній сім'ї
Вживання маріхуани як прояв девіантної поведінки
Тест Леонгарда Шмішека
Прийняття часу і особисості
Психологія здоров'я
Поняття штучної інтелекції
План уроку психологія
Криза підліткового віку як проблема практичного психолога
Функції уваги в навчально-виховному процесі
Особливості розвитку пам'яті у дошкільному віці
Особенности динамики ценностных ориентаций студентов-психологов
Діагностика перспективних здібностей