*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   30 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Види масової поведінки   (ID роботи: 155)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Загальна психологія
Тип роботи: Реферат
Кількість сторінок: 27
Рік захисту: 2008
Мова: Українськa
План
Вступ
1. Історичний ракурс
2. Масова культура
3. Стихійна поведінка маси
Висновок
Література
Вступ
Масова свідомість – один з видів суспільної свідомості, найбільш реальна форма її практичного існування та втілення. Це особливий, специфічний вид свідомості суспільства, властивий величезній кількості людей. В “ідеалі” масова свідомість мала б дорівнювати сумі свідомостей окремих індивідів, соціальних груп. Однак об`єктивно це неможливо, а тому йдеться про масову свідомість як збіг основних, найбільш значущих компонентів певної кількості різноманітних (великих і малих) груп суспільства.
Феномен маси надто важливий, коли йдеться про втрату в ній індивідом власної індивідуальності. У масі людина забуває про власну відповідальність, необхідність зважати на погляди інших. Вона сліпо підкоряється загальним інстинктам.
Людина, яка є частиною натовпу, практично втрачає індивідуальність, думає та діє під впливом своєрідної колективної психології, інстинктів, втрачаючи індивідуальну відповідальність. Це відбувається, очевидно, тому, що маса має певне,
Висновок
Масова культура надає великий спектр і вибір різних взірців поведінки: від альтруїстичних, високоморальних (таких, на жаль, не дуже багато), чуттєво-естетичних, пасивно-споглядальних аж до брутальних, непристойних і відверто негативних, антисоціальних (пияцтво, вживання наркотиків, насилля, жорстокість, злочинні дії тощо). А це, у свою чергу, спричиняє переоцінку цінностей у великої маси людей (формуються нові погляди на соціальну реальність); формування терпимого ставлення до сучасного кінематографа, рок-музики, нових розважальних жанрів, до різних напрямків образотворчого мистецтва (фотореалізм, поп-арт тощо); нехтування нормами етики і моралі, зростання випадків агресії і насилля в реальному житті.
Наш час характеризується широким культивуванням масової культури на
Література
1. Аронсон Э., Уислсон Т., Эйкерт Р. Социальная психология. Психологические законы поведения человека в социуме. – СПб.: Прайм-Еврознак, 2002. – 560 с.
2. Бэрон Р., Ричардсон Д. Агрессия. — СПб.: Питер, 1998.
3. Зимбардо Ф., Ляйпе М. Социальное влияние. — СПб.: Питер, 2001.
4. Изард К. Психология эмоций. — СПб.: Питер, 1999.
5. Карпухин О., Макаревич Э. Формирование масс. Природа общественных связей и технологии “паблик рилейшнз”: Опыт историко-социологических исследований. — Калининград: ФГУИПП, 2001.
6. Лебон Г. Психология народов и масс. — СПб., 1896.
7. Леонтьев О. Н. Деятельность. Сознание. Личность. — М.: Политиздат, 1975.
8. Майерс Д. Социальная психология / Перевод с англ. – СПб.: Питер, 1996. – 684 с.
9. Ольшанский Д. В. Массовые настроения в политике. — М.: Прин-Ди, 1995.
10. Ольшанский Д. В. Массовые настроения переходного времени //Вопросы философии. — 1992. — № 4.
11. Ольшанский Д. В. Психология масс. — СПб.: Питер, 2001.
12. Орбан-Лембрик Л. Масова культура і моделі поведінки // Соціальна психологія. - 2005. - № 2 (10). - C.38-44
13. Ортега-и-Гассет Х. Восстание масс // Вопросы философии. — 1989. — № 3; 4.
14. Парыгин Б. Д. Общественное настроение, его природа и динамика // Проблемы общественной психологии. — М.: Мысль, 1965.
15. Парыгин Б. Д. Общественное настроение. — М.: Мысль, 1966.
16. Перспективы социальной психологии / Перевод с англ. – М.: ЭКСМО-Пресс, 2001. – 688 с.
17. Поршнев Б. Ф. Социальная психология и история. — М.: Наука, 1966.
18. Психология масс: Хрестоматия / Ред.-сост. Д. Я. Райгородский. — Самара: БАХРАХ-М, 2001.
19. Психология человеческой агрессивности: Хрестоматия / Сост. К. В. Сельченок. — Минск: Харвест; М.: АСТ, 2001.
20. Социальная психология / Под ред. А. Н. Сухова, А. А. Деркача. – М.: Академия, 2001. – 600 с.
21. Тейлор Ш., Пипло Л., Сирс Д. Социальная психология. — 10-е изд. — СПб.: Питер, 2004.
22. Тернер Дж. Социальное влияние. — СПб.: Питер, 2003.
23. Фрейд З. “Я” и “Оно”. — Тбилиси, 1991.
24. Чалдини Р. Психология влияния. — СПб.: Питер, 2003.
Інші роботи цього напряму
Параномальні явища та механізм їх проявів
Функції уваги в навчально-виховному процесі
Вживання маріхуани як прояв девіантної поведінки
Вплив акцентуації характеру на життєдіяльність особистості
Теорії старіння
Причини та наслідки порушення пам'яті на різних вікових етапах
ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ЖІНОК ДО МАТЕРИНСТВА
Потреби особистості
Психологічні ознаки культури українців на сучасному етапі розвитку суспільства
Поняття штучної інтелекції, її проблеми створення і функціонування
Особливості прояву деяких рис характеру в дітей ст. дошк. віку в залежності від темпераменту
Рушійні сили психічного розвитку за Л. С. Леонтьєвим
Особливості розвитку пам'яті у дошкільному віці
Прояви та характеристика негативних емоційних станів людини агресія, фрустрація, депресивні стани
Проблеми і шляхи розвитку творчого мислення на різних вікових етапах
Свідомість і самосвідомість як продукт природної та соціальної еволюції людини
Фактори самооцінки особистості старшого дошкільника
Вимоги до організації психологічних досліджень: планування, місце проведення дослідження, технічна забезпеченість, підбір піддослідних, вплив дослідника, інструкція, протокол і обробка даних
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Поняття про аналізатор
План уроку психологія
Настрій як емоційне забарвлення діяльності та поведінки людини
Пам'ять і особистість
Виховання дитини у прийомній сім'ї
Тест Леонгарда Шмішека
Психологія здоров'я
Сучасні підходи до психодіагностики дітей грудного та раннього віку
ФАКТОРИ САМООЦІНКИ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА
Особенности динамики ценностных ориентаций студентов-психологов
Розвиток психології в Україні 18 століття
Діагностика перспективних здібностей
Розуміння дитиною старшого дошкільного віку емоційних реакцій людини
Прийняття часу і особисості
Поняття штучної інтелекції
Особливості сприйняття простору дітей дошкільного віку
Проведення індивідуально-психологічного дослідження особистості студентів. Обробка результатів даних
Особистісна зумовленість мислення людини
Діагностика і корекція неврозу у дітей молодшого шкільного віку
Криза підліткового віку як проблема практичного психолога
Агресія: види, рівні аналізу та детермінанти формування
Умови доброго запам'ятовування і збереження
Психологічні особливості дружніх стосунків
Особливості сприйняття кольору у дітей дошкільного віку
Історичний розвиток вчення про темперамент
Особливості сприйняття рухів дітьми старшого дошкільного віку