*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   128 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Ділове спілкування як інструмент професійної діяльності менеджера   (ID роботи: 2412)

Напрям: Менеджмент
Предмет: Менеджмент
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 32
Рік захисту: 2011
Мова: Українськa
План
Вступ
Розділ 1. Ділове спілкування як інструмент професійної діяльності менеджера
1.1. Поняття "комунікація", "спілкування", "ділове спілкування" 1.2. Поняття "культура", "культура ділового спілкування"
Розділ 2.Вдосконалення, етичні засади спілкування менеджера
2.1. Ділова етика в бізнесі
2.2. Етичні кодекси, їх значення для формування етичної поведінки в організації
2.3. Роль менеджера у формуванні етики поведінки та спілкування
2.4 Метод вдосконалення комунікацій
Висновки
Список використаної літератури
Інші роботи цього напряму
Порівняння японської та американської моделей управління
Нові технології управління персоналом на підприємстві
Стратегічні групи конкурентів
Сучасна організація як керована система
Управління збутовою діяльністю на підприємстві
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Управління змінами на підприємстві
Менеджмент контрольна
Менеджмент контрольна
Класична модель управління рішень
Праця менеджера
Sustainability orientation in marketing mix of cosmetics companies on the example Ziaja, Yves Rocher
Публічне управління в контексті інституціональної теорії
Людський фактор
Менеджмент контрольна
Управління фінансовими ресурсами СГП
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Технологія управління
Лізингові операції в комерційній діяльності
Сучасні теорії менеджменту та їх характеристика
Сутність та природа організаційного розвитку
Основи готельного менеджменту на прикладі готельно - ресторанного комплексу Лангер (м. Мукачево, Закарпатська область.)
Роль менеджменту в кар’єрі та житті
Концепція мотивації через потреби, огляд практичного застосування
Проектування системи менеджменту на підприємстві» (на матеріалах «Модерн-експо»)
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Відповіді на питання з дисципліни "Менеджмент"
практичне завдання
Створення іміджу товару та його позиціювання
Японська система менеджменту
Теоретичні основи і психологія розробки управлінських рішень
Аналіз інформаційних систем управління на підприємстві (ЗАТ “Кераммаш”)
Прийняття рішень в процесі виконання функцій управління організацію
Управління персоналом в організації
Подіуми для працівників
Проблеми процесу підготовки управлінських рішень та шляхи їх вирішення
Повноваження, їх види та процес делегування. Запорука ефективного розвитку підприємства
Процес управління та його основні стадії
Роль і місце стратегічного управління в організації
Контрольна робота з менеджменту
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Контроль як необхідний атрибут менеджменту
Аналіз процесу розвитку організаційних структур підприємств
1. Нетарифне регулювання ЗЕД в Україні 2. Митна вартість товару, методи її визначення
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Бюджетний менеджмент
Конфлікти та стреси
Менеджмент (Варіант 14)
Японська система менеджменту
Контрольна з менеджменту