*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   25 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Проблеми процесу підготовки управлінських рішень та шляхи їх вирішення   (ID роботи: 135)

Напрям: Менеджмент
Предмет: Менеджмент
Тип роботи: Реферат
Кількість сторінок: 20
Рік захисту: 2009
Мова: Українськa
План
Вступ
1. Природа процесу прийняття рішень
2 Раціональне розв'язання проблем. Етапи раціонального розв'язання проблем
3. Інші чинники, що впливають на процес прийняття рішень
4 Методи прийняття рішень
Висновки
Список літератури
Вступ
Менеджером можна назвати людину тільки тоді, коли він ухвалює організаційні рішення або реалізовує їх через інших людей. Прийняття рішень - складова частина будь-якої управлінської функції. Необхідність прийняття рішення пронизує все, що робить керівник, формулюючи цілі і домагаючись їх досягнення. Тому розуміння природи прийняття рішень надзвичайно важливе для всякого, хто хоче досягнути успіху в мистецтві управління.
Прийняття рішень є важливою частиною будь-якої управлінської діяльності. Завдяки процесу прийняття рішень здійснюється координація діяльності компанії - головна функція менеджера.
Розглянемо цей процес.
Прийняття рішення являє собою свідомий вибір серед варіантів, що є або альтернатив напряму дій, що скорочують розрив між теперішнім часом і майбутнім бажаним станом організації. Таким чином, даний процес включає в себе багато різних елементів, але неодмінно в ньому присутні такі елементи, як проблеми, цілі, альтернативи і рішення - як вибір альтернативи. Даний процес лежить в основі планування діяльності організації. План - це набір рішень по розміщенню ресурсів і напряму їх використання для досягнення організаційних цілей.
У управлінні організацією прийняття рішень здійснюється менеджерами різних рівнів
Висновок
Рішення - це вибір альтернативи. Прийняття рішень зв'язуючий процес, необхідний для виконання будь-якої управлінської функції.
Запрограмовані рішення, типові частіше за все для ситуацій, що повторюються, приймаються з дотриманням конкретної послідовності етапів. Нові або складні ситуації вимагають незапрограмованих рішень, в цьому випадку керівник сам вибирає процедуру прийняття рішень.
Рішення можуть прийматися за допомогою інтуїції, думки або методом раціонального вирішення проблем. Останній сприяє підвищенню імовірності прийняття ефективного рішення в новій складній ситуації.
Етапи раціонального розв'язання проблем діагноз, формулювання обмежень і критеріїв прийняття рішень, виявлення альтернатив, їх оцінка, остаточний вибір. Процес не є завершеним, поки через систему зворотного зв'язку не буде засвідчений факт реального розв'язання проблеми завдяки зробленому вибору.
На прийняття рішень, крім всього, впливає маса зовнішніх і внутрішніх обставин, таких як ціннісні орієнтації менеджера, середа прийняття рішень і ін.
Рішення можна розглядати як продукт управлінського труда, а його прийняття - як процес, ведучий до появи цього продукту. Правильно ухвалювати рішення - це область
Література
1. Андрушків Б.М., Кузьмін О.Е. Основи менеджменту. - Львів: ”Світ“, 1995 –294 с.
2. Ансофф И. Стратегическое управление. – М.: Экономика, 1989.
3. Бланк І.О. Управління торговельним підприємством. Підручник. – М.: Тандем, 2006
4. Брэддик У. Менеджмент в организации. – М.: ИНФРА-М.,1997. – 344 с.
5. Веснин В.Р.. Практический менеджмент персонала; пособие по кадровой работе; Москва 1998.
6. Дятлов В.А., Кибанов А.Я., Пихало В.Т.. Управление персоналом. Москва: ПРИОР, 1998.
7. Жан Марк ле Галль. Управление людскими ресурсами; Москва 1995.
8. Липатов В.С.. Методы исследования трудовых процессов. Москва: МКУ, 1993
9. Макконнелл К., Брю С.. Экономикс. Москва: Республика, 1993.
10. Мескон М., Альберт М. Основі менеджмента»;Москва 1995.
11. Стюарт Г. Успешный менеджмент торговли. Как сделать Вашу команду самой лучшей/ Пер с англ. Мороз Л.А. – Мн.: Амалфея, 1997. – 192 с.
Інші роботи цього напряму
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Створення іміджу товару та його позиціювання
Основи готельного менеджменту на прикладі готельно - ресторанного комплексу Лангер (м. Мукачево, Закарпатська область.)
Публічне управління в контексті інституціональної теорії
Роль менеджменту в кар’єрі та житті
Стратегічні групи конкурентів
Роль і місце стратегічного управління в організації
Sustainability orientation in marketing mix of cosmetics companies on the example Ziaja, Yves Rocher
Концепція мотивації через потреби, огляд практичного застосування
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Технологія управління
практичне завдання
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Проектування системи менеджменту на підприємстві» (на матеріалах «Модерн-експо»)
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Контроль як необхідний атрибут менеджменту
Сутність та природа організаційного розвитку
Порівняння японської та американської моделей управління
Сучасні теорії менеджменту та їх характеристика
Менеджмент (Варіант 14)
1. Нетарифне регулювання ЗЕД в Україні 2. Митна вартість товару, методи її визначення
Управління персоналом в організації
Управління збутовою діяльністю на підприємстві
Процес управління та його основні стадії
Сучасна організація як керована система
Аналіз процесу розвитку організаційних структур підприємств
Подіуми для працівників
Відповіді на питання з дисципліни "Менеджмент"
Японська система менеджменту
Контрольна з менеджменту
Управління фінансовими ресурсами СГП
Менеджмент контрольна
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Конфлікти та стреси
Прийняття рішень в процесі виконання функцій управління організацію
Аналіз інформаційних систем управління на підприємстві (ЗАТ “Кераммаш”)
Бюджетний менеджмент
Контрольна робота з менеджменту
Менеджмент контрольна
Управління змінами на підприємстві
Менеджмент контрольна
Ділове спілкування як інструмент професійної діяльності менеджера
Лізингові операції в комерційній діяльності
Праця менеджера
Нові технології управління персоналом на підприємстві
Японська система менеджменту
Теоретичні основи і психологія розробки управлінських рішень
Класична модель управління рішень
Людський фактор
Повноваження, їх види та процес делегування. Запорука ефективного розвитку підприємства