ЦІНА:
50 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Процес управління та його основні стадії (ID роботи: 136) |
Напрям: | Менеджмент |
Предмет: | Менеджмент |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 30 |
Рік захисту: | 2009 |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
РОЗДІЛ 1. Характеристика процесу управління
1.1. Сутність і зміст процесу управління
1.2. Поняття процесного підходу до процесу управління
РОЗДІЛ 2. Характеристика сутності та змісту процесу управління
2.1. Зміст процесу управління
2.2. Технологія процесу управління
2.3. Операції та процедури процесу управління
Висновки
Література
РОЗДІЛ 1. Характеристика процесу управління
1.1. Сутність і зміст процесу управління
1.2. Поняття процесного підходу до процесу управління
РОЗДІЛ 2. Характеристика сутності та змісту процесу управління
2.1. Зміст процесу управління
2.2. Технологія процесу управління
2.3. Операції та процедури процесу управління
Висновки
Література
Вступ
Необхідність в управлінській діяльності виникла фактично на перших етапах становлення людського суспільства. Первісні люди змушені були якось будувати свою діяльність. Так, під час полювання, пошуку рослинної їжі виникала необхідність створити групи мисливців, шукачів плодів тощо. Тому виникала потреба в перших, поки що примітивних, управлінських функціях (розробка плану полювання на мамонта, розміщення мисливців при полюванні на хижаків, розбирання туші і т.д.). Але ця управлінська діяльність здійснювалась непослідовно (кожний раз мала різний характер) та непродумане (не застосовувались єдині принципи та підходи, не враховувались закономірності та попередній досвід). Тому не можна говорити про те, що наука про менеджмент зародилась ще у первісні часи. Навіть з розвитком людського суспільства
Висновок
У процесі розвитку підприємство рано чи пізно зштовхнеться з проблемою зниження контролю за тою чи іншою ділянкою роботи, зниженням активності працівників і, відповідно, усієї фірми в цілому, що безпосередньо впливає на внутрішній дух організації, відбивається на іміджі фірми і на економічних результатах діяльності.
Існують відпрацьовані механізми керування персоналом, але у вітчизняних керівників не вистачає досвіду, часу, а іноді просто бажання для того, щоб проводити кадрову політику, що враховує інтереси всього персоналу фірми, що веде до виникнення проблем і розбіжностям між керівником і підлеглими.
Процеси, що протікають в організації, відбивають динаміку організаційної системи. У той же час ці процеси самі повинні бути керованими. Управління як організаційний процес є ключовим процесом. Побудова управлінських рішень дозволяє організувати роботу найбільш ефективним чином у відповідності зі сформованою ситуацією. Існують різні стилі управління, використання яких також носить ситуаційний характер.
Ухвалення рішення відіграє центральну роль у сукупності всіх процесів управління. Всі інші процеси як би розвертаються довкола
Існують відпрацьовані механізми керування персоналом, але у вітчизняних керівників не вистачає досвіду, часу, а іноді просто бажання для того, щоб проводити кадрову політику, що враховує інтереси всього персоналу фірми, що веде до виникнення проблем і розбіжностям між керівником і підлеглими.
Процеси, що протікають в організації, відбивають динаміку організаційної системи. У той же час ці процеси самі повинні бути керованими. Управління як організаційний процес є ключовим процесом. Побудова управлінських рішень дозволяє організувати роботу найбільш ефективним чином у відповідності зі сформованою ситуацією. Існують різні стилі управління, використання яких також носить ситуаційний характер.
Ухвалення рішення відіграє центральну роль у сукупності всіх процесів управління. Всі інші процеси як би розвертаються довкола
Література
1. Акбердин Р. З., Кибанов А. Я. "Вдосконалення структури, функцій і економічних взаємовідносин управлінських підрозділів підприємств при формах господарювання". Навчальна допомога. - М.: ГАУ, 1993г.
3. "Менеджмент організації". Навчальна допомога/Під редакцією З. П. Румянцевой і Н. А. Саломатина. - М.: Инфа-м, 1995г.
4. Райсс М. "Оптимальна складність управлінських структур"//Проблеми теорії і практики управління. - 1994.
5. Герчикова «Менеджмент». М; «Юнити» 1995 г.
6. О.С. Виханский, А.И. Наумов «Менеджмент». М; «Гардарика» 1996 г.
7. Основополагающие идеи в менеджменте». М; «Дело» 1996 г.
8. Веснин В.Н. «Основы менеджмента».Москва.1992г.
9. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. «Основы менеджмента». «Дело». Москва.1993г.
10. Кабушкин Н.И. «Основы менеджмента». «Эконопресс». Москва. 1997г.
11. Радушин А.А. «Основы менеджмента»М.:Центр.1998г.
12. Шипунов В.Г., Кишкель Е.Н. Основы управленческой
3. "Менеджмент організації". Навчальна допомога/Під редакцією З. П. Румянцевой і Н. А. Саломатина. - М.: Инфа-м, 1995г.
4. Райсс М. "Оптимальна складність управлінських структур"//Проблеми теорії і практики управління. - 1994.
5. Герчикова «Менеджмент». М; «Юнити» 1995 г.
6. О.С. Виханский, А.И. Наумов «Менеджмент». М; «Гардарика» 1996 г.
7. Основополагающие идеи в менеджменте». М; «Дело» 1996 г.
8. Веснин В.Н. «Основы менеджмента».Москва.1992г.
9. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. «Основы менеджмента». «Дело». Москва.1993г.
10. Кабушкин Н.И. «Основы менеджмента». «Эконопресс». Москва. 1997г.
11. Радушин А.А. «Основы менеджмента»М.:Центр.1998г.
12. Шипунов В.Г., Кишкель Е.Н. Основы управленческой
Інші роботи цього напряму