ЦІНА:
30 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Роль менеджменту в кар’єрі та житті (ID роботи: 139) |
Напрям: | Менеджмент |
Предмет: | Менеджмент |
Тип роботи: | Контрольна робота |
Кількість сторінок: | 23 |
Рік захисту: | 2009 |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
1. Поняття професійної кар’єри у психології менеджменту,
її види та динаміка розвитку
2. Поняття і роль мотивації в менеджменті
Висновки
Список літератури
1. Поняття професійної кар’єри у психології менеджменту,
її види та динаміка розвитку
2. Поняття і роль мотивації в менеджменті
Висновки
Список літератури
Вступ
Основна функція менеджменту – організація режиму функціонування суб`єкту, що залежить від управлінського продукту. Чим краще управлінський продукт, тим краще функціонує і дає позитивні результати організація (фірма).
В світі бізнесу існують так звані вічні питання на які люди постійно шукають відповіді. Чому великі та малі компанії заробляють сотні мільйонів, а інші втрачають капітал? Як може невелика фірма, компанія забезпечити високий рівень обслуговування ніж велика, яка застосовує набагато більше ресурсів? На ці та інші питання допомагає відповісти теорія і практика менеджменту.
Менеджмент – як наука виник і розвивається в зв'язку з необхідністю пояснити,
В світі бізнесу існують так звані вічні питання на які люди постійно шукають відповіді. Чому великі та малі компанії заробляють сотні мільйонів, а інші втрачають капітал? Як може невелика фірма, компанія забезпечити високий рівень обслуговування ніж велика, яка застосовує набагато більше ресурсів? На ці та інші питання допомагає відповісти теорія і практика менеджменту.
Менеджмент – як наука виник і розвивається в зв'язку з необхідністю пояснити,
Висновок
Сьогодні в розпорядженні українського менеджера є два джерела теоретичних знань по науці управління: традиційна радянська школа (хоча б тому, що багато хто з діючих сьогодні менеджерів є її вихованцями) і сучасна західна школа, що дає бізнес-освіту в рамках широко відомої спеціальності "Магістр ділового адміністрування". До цієї ж школи можна віднести і численні українські аналоги західної системи бізнес-освіти.
Добре зрозуміло, що стара радянська школа управління в нових ринкових умовах виявляється застарілою і неефективною. Західна бізнес-освіта, орієнтована на умови розвиненого ринку з устояними законами і традиціями, коли менталітет учасників сформований на основі накопиченого сторіччями ринкового досвіду. І вона також в багатьох випадках виявляється неефективною у наших умовах.
Таким чином, сучасний український менеджмент може бути представлений у виді "пирога", що включає в себе три основних види начинки. Однак можна з упевненістю затверджувати, що в результаті процесів взаємного проникнення досвіду і знань, у міру становлення основ ринкової економіки, закріплення і розвитку принципів ліберальної економічної політики, замість "пирога" буде створений "сплав". І матеріал цього сплаву буде органічно містити в собі накопичений досвід декількох поколінь менеджерів, сучасні концепції керування, і носіями цього досвіду і знання стануть менеджери, що адекватно сприймають і адекватно реагують на об'єктивну ринкову реальність.
Динамічні позитивні зрушення, що легко помітити в українській економіці початку нового століття, супроводжуються прискореною реструктуризацією українського менеджменту. Усе рідше можна зустріти менеджерів радянської школи на самих верхніх рівнях великих управлінських ієрархій, і особливо це характерно для приватних комерційних компаній. Усі частіше ті, кого ми позначили терміном “ентузіасти”, демонструють глибоко професійне володіння сучасним представленнями про управління і про бізнес. Все природніше виглядають на ринку праці випускники і українських і західних бізнес-шкіл.
Добре зрозуміло, що стара радянська школа управління в нових ринкових умовах виявляється застарілою і неефективною. Західна бізнес-освіта, орієнтована на умови розвиненого ринку з устояними законами і традиціями, коли менталітет учасників сформований на основі накопиченого сторіччями ринкового досвіду. І вона також в багатьох випадках виявляється неефективною у наших умовах.
Таким чином, сучасний український менеджмент може бути представлений у виді "пирога", що включає в себе три основних види начинки. Однак можна з упевненістю затверджувати, що в результаті процесів взаємного проникнення досвіду і знань, у міру становлення основ ринкової економіки, закріплення і розвитку принципів ліберальної економічної політики, замість "пирога" буде створений "сплав". І матеріал цього сплаву буде органічно містити в собі накопичений досвід декількох поколінь менеджерів, сучасні концепції керування, і носіями цього досвіду і знання стануть менеджери, що адекватно сприймають і адекватно реагують на об'єктивну ринкову реальність.
Динамічні позитивні зрушення, що легко помітити в українській економіці початку нового століття, супроводжуються прискореною реструктуризацією українського менеджменту. Усе рідше можна зустріти менеджерів радянської школи на самих верхніх рівнях великих управлінських ієрархій, і особливо це характерно для приватних комерційних компаній. Усі частіше ті, кого ми позначили терміном “ентузіасти”, демонструють глибоко професійне володіння сучасним представленнями про управління і про бізнес. Все природніше виглядають на ринку праці випускники і українських і західних бізнес-шкіл.
Література
1. Andersson J. The single mothers book. – Atlanta: Peachtree Publishers, 1990. – 356 p.
2. Белецкий Н.П. Менеджмент.Деловая карьера. – Мн.:Выш. шк., 2001. – 302 с.
3.Ильин Е.П. Дифференциальная психология мужчины и женщины. – СПб.: Питер,2002.-544с.
4. Квин В. Прикладная психология. – СПб.: Питер, 2000. – 560 с.
5. Крайг Г. Психология развития. – СПб.: Питер, 2000. – 992 с.
6. Ожегов С.И. Словарь русского языка. Под ред. Н.Ю.Шведовой. – М.: Сов. энциклопедия, 1973. – 846 с.
7. Renge Y. Organizaciju psihologija. – Riga: Kamene, – 128 p.
8. Романов В.Л. Происхождение государственной службы: карьерная стратегия и тактика. – М.: Гордарики, 1997. – 318 с.
9. Самоукина Н.В. Психология профессиональной деятельности. – СПб.: Питер, 2003. – 224с.
10.Словник іншомовних слів / За ред. член. кор. АН УРСР О.С.Мельничука. – К.: Голов. ред. УРЕ, 1974. – 776 с.
11. Служебная карьера: Учеб.-метод. пос / Под общ. ред. Е.В.Охотского. – М.:
2. Белецкий Н.П. Менеджмент.Деловая карьера. – Мн.:Выш. шк., 2001. – 302 с.
3.Ильин Е.П. Дифференциальная психология мужчины и женщины. – СПб.: Питер,2002.-544с.
4. Квин В. Прикладная психология. – СПб.: Питер, 2000. – 560 с.
5. Крайг Г. Психология развития. – СПб.: Питер, 2000. – 992 с.
6. Ожегов С.И. Словарь русского языка. Под ред. Н.Ю.Шведовой. – М.: Сов. энциклопедия, 1973. – 846 с.
7. Renge Y. Organizaciju psihologija. – Riga: Kamene, – 128 p.
8. Романов В.Л. Происхождение государственной службы: карьерная стратегия и тактика. – М.: Гордарики, 1997. – 318 с.
9. Самоукина Н.В. Психология профессиональной деятельности. – СПб.: Питер, 2003. – 224с.
10.Словник іншомовних слів / За ред. член. кор. АН УРСР О.С.Мельничука. – К.: Голов. ред. УРЕ, 1974. – 776 с.
11. Служебная карьера: Учеб.-метод. пос / Под общ. ред. Е.В.Охотского. – М.:
Інші роботи цього напряму