ЦІНА:
32 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Концепція мотивації через потреби, огляд практичного застосування (ID роботи: 123) |
Напрям: | Менеджмент |
Предмет: | Менеджмент |
Тип роботи: | Контрольна робота |
Кількість сторінок: | 27 |
Рік захисту: | 2009 |
Мова: | Українськa |
План
ЗМІСТ
Вступ
1. Характеристика мотивації
1.1. Поняття і сутність мотивації
1.2. Основні концепції мотивації
2. Мотивація потреб
2.1. Класифікація мотивів
2.2. Значення удосконалення мотивації праці для підвищення її результативності
2.3. Основні напрямки підвищення ефективності мотивації
2.4. Мистецтво мотивації
Висновки
Список літератури
Вступ
1. Характеристика мотивації
1.1. Поняття і сутність мотивації
1.2. Основні концепції мотивації
2. Мотивація потреб
2.1. Класифікація мотивів
2.2. Значення удосконалення мотивації праці для підвищення її результативності
2.3. Основні напрямки підвищення ефективності мотивації
2.4. Мистецтво мотивації
Висновки
Список літератури
Вступ
Опрацьовуючи теоретичні і прикладні аспекти мотивації, необхідно зосередитися на чинниках, які змушують людину діяти та активізувати свої дії. До тих, що мають засадничий характер, слід віднести потреби, інтереси, мотиви і стимули.
Вивчення складних теоретичних і прикладних проблем мотивації розпочинається з розгляду категорії «потреби». Людина є біосоціальною системою, відносно автономною, високоорганізованою, яка саморозвивається, активно взаємодіє із зовнішнім середовищем і потребує постійного задоволення певних потреб. Спектр останніх, їх поєднання, пріоритетність у різних людей зовсім не такі самі. Усвідомлення цього може стати розгадкою як того, чому хтось виконує легку роботу і залишається незадоволеним, а хтось зайнятий на важких роботах і отримує задоволення, так і того, чому одні віддають перевагу матеріальній винагороді, а інші — цінностям нематеріального характеру.
Потреби — це те, що неминуче виникає і супроводжує людину в процесі її життя, те, що є спільним для різних людей, а водночас виявляється індивідуально в кожної людини. Потреби — це відчуття фізіологічного, соціального або психологічного дискомфорту через брак чогось, це необхідність у чомусь, що потрібне для створення і підтримування
Вивчення складних теоретичних і прикладних проблем мотивації розпочинається з розгляду категорії «потреби». Людина є біосоціальною системою, відносно автономною, високоорганізованою, яка саморозвивається, активно взаємодіє із зовнішнім середовищем і потребує постійного задоволення певних потреб. Спектр останніх, їх поєднання, пріоритетність у різних людей зовсім не такі самі. Усвідомлення цього може стати розгадкою як того, чому хтось виконує легку роботу і залишається незадоволеним, а хтось зайнятий на важких роботах і отримує задоволення, так і того, чому одні віддають перевагу матеріальній винагороді, а інші — цінностям нематеріального характеру.
Потреби — це те, що неминуче виникає і супроводжує людину в процесі її життя, те, що є спільним для різних людей, а водночас виявляється індивідуально в кожної людини. Потреби — це відчуття фізіологічного, соціального або психологічного дискомфорту через брак чогось, це необхідність у чомусь, що потрібне для створення і підтримування
Висновок
Потреби — це сприйманий недолік чого-небудь, спонукаючий індивідуума до дії. Первинні потреби закладаються генетично, вторинні виробляються з досвідом.
Потребі можна задовольнити шляхом надання винагороди, яку працівник сприймає як цінне для себе. Менеджери використовують зовнішні (зарплата, підвищення по службі) і внутрішні винагороди, закладені в самій роботі.
По теорії Маслоу п'ять базових потреб людини — фізіологічні, в захищеності, соціальні, в успіху і в самореалізації — утворюють чітку ієрархію. Потреби вищих рівнів не мотивують людини до тих пір, поки, як мінімум частково, не задоволені потреби нижнього рівня. Але ця ієрархія не є абсолютно строгою.
Менеджери, що працюють на міжнародному рівні, повинні враховувати, що відносна важливість потреб працівників часто варіюється залежно від країни, особливо якщо країни розвинені різною мірою.
Зробивши вивід про неповноту класифікації потреб по теорії Маслоу, Мак-клелланд доповнив її, описавши потреби у владі, в успіху і в причетності.
Герцберг зробив вивід, що на задоволення потреб впливають чинники робочого середовища. Гігієнічні чинники (зарплата, умови праці, міжособові взаємини і характер контролю) лише запобігають виникненню відчуття незадоволеності людини роботою. Щоб мотивувати працівника до праці, необхідні мотиваторы: відчуття успіху, підвищення
Потребі можна задовольнити шляхом надання винагороди, яку працівник сприймає як цінне для себе. Менеджери використовують зовнішні (зарплата, підвищення по службі) і внутрішні винагороди, закладені в самій роботі.
По теорії Маслоу п'ять базових потреб людини — фізіологічні, в захищеності, соціальні, в успіху і в самореалізації — утворюють чітку ієрархію. Потреби вищих рівнів не мотивують людини до тих пір, поки, як мінімум частково, не задоволені потреби нижнього рівня. Але ця ієрархія не є абсолютно строгою.
Менеджери, що працюють на міжнародному рівні, повинні враховувати, що відносна важливість потреб працівників часто варіюється залежно від країни, особливо якщо країни розвинені різною мірою.
Зробивши вивід про неповноту класифікації потреб по теорії Маслоу, Мак-клелланд доповнив її, описавши потреби у владі, в успіху і в причетності.
Герцберг зробив вивід, що на задоволення потреб впливають чинники робочого середовища. Гігієнічні чинники (зарплата, умови праці, міжособові взаємини і характер контролю) лише запобігають виникненню відчуття незадоволеності людини роботою. Щоб мотивувати працівника до праці, необхідні мотиваторы: відчуття успіху, підвищення
Література
1. Бойчик І.М. Економіка підприємства. Навчальний посібник — К.: Атіка, 2004. — 480 с.
2. Веснин В.Р. Основы менеджменту. - М.: "Тріада,ЛТД", 1997
3. Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент: Учебник для экономических спец. вузов. — М.: Высшая школа., 1994. — 224 с.
4. Вігуржинська С.Ю. Економіка підприємства: конспект лекцій. — Одеса: Одеська державна академiя холоду, 2004. — 486 с.
5. Герчикова И.Н. Менеджмент. - М.: Банки і біржі. ЮНИТИ, 1995
6. Глухів В.В. Основы менеджменту. - С._Петербург.: "Спец. література", 1995
7. Гончаров В.Н., Радомский С.И., Радомская М.С., Додонов О.В. Механизмы реализации основных принципов гуманизации труда и трудовой мотивации: Монография. – Донецк: СПД Куприянов В.С., 2006. – 200 с.
8. Дікань Л.В., Синюгіна Н.В. Сучасні підходи до визначення сутності мотивації Науковий журнал «Економіка розвитку», №3 (43), Харків, Вид-во ХНЕУ, 2007, С. 55-57.
9. Комаров М.А."Менеджмент", ЮНИТИ,1998 Р.,
10. Максимцов М. М, Игнатьева А.В., Менеджмент, М.: Банки і біржі, ЮНИТИ, 1998
11. Мерманн Элизабет. Мотивация персонала. Инструменты мотивации для успеха организации / Пер. с нем. — X.: Изд-во Гуманитарный Центр, Е. И. Высочинова, 2007. — 184 с.
12. Мескон М.Х., Альберт Н., Хедоури Ф. Основы менеджменту. - М.:Справа, 1992. - с. 373
13. Уткин Э.А., Бутова Т.В. Мотивационный менеджмент. – М.: ТЕИС, 2004.
2. Веснин В.Р. Основы менеджменту. - М.: "Тріада,ЛТД", 1997
3. Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент: Учебник для экономических спец. вузов. — М.: Высшая школа., 1994. — 224 с.
4. Вігуржинська С.Ю. Економіка підприємства: конспект лекцій. — Одеса: Одеська державна академiя холоду, 2004. — 486 с.
5. Герчикова И.Н. Менеджмент. - М.: Банки і біржі. ЮНИТИ, 1995
6. Глухів В.В. Основы менеджменту. - С._Петербург.: "Спец. література", 1995
7. Гончаров В.Н., Радомский С.И., Радомская М.С., Додонов О.В. Механизмы реализации основных принципов гуманизации труда и трудовой мотивации: Монография. – Донецк: СПД Куприянов В.С., 2006. – 200 с.
8. Дікань Л.В., Синюгіна Н.В. Сучасні підходи до визначення сутності мотивації Науковий журнал «Економіка розвитку», №3 (43), Харків, Вид-во ХНЕУ, 2007, С. 55-57.
9. Комаров М.А."Менеджмент", ЮНИТИ,1998 Р.,
10. Максимцов М. М, Игнатьева А.В., Менеджмент, М.: Банки і біржі, ЮНИТИ, 1998
11. Мерманн Элизабет. Мотивация персонала. Инструменты мотивации для успеха организации / Пер. с нем. — X.: Изд-во Гуманитарный Центр, Е. И. Высочинова, 2007. — 184 с.
12. Мескон М.Х., Альберт Н., Хедоури Ф. Основы менеджменту. - М.:Справа, 1992. - с. 373
13. Уткин Э.А., Бутова Т.В. Мотивационный менеджмент. – М.: ТЕИС, 2004.
Інші роботи цього напряму