*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   152 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Праця менеджера   (ID роботи: 1856)

Напрям: Менеджмент
Предмет: Менеджмент
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 45
Рік захисту: 2009
ВУЗ: Запорізький національний університет
Мова: Українськa
План
Реферат Реферат
Вступ
1.Особливості організації та планування особистої
праці менеджера
1.1.Особливості організації праці менеджера та її
функціональний аналіз
1.2.Роль та значення системи планування особистої праці
менеджер
2.Дослідження системи управління планування робочим
часом менеджерів ЗАТ “Запорізький автомобілебудівний завод”
2.1. Загальна характеристика ЗАТ «ЗАЗ»
2.2. Аналіз кадрової роботи та праці менеджерів ЗАТ “ЗАЗ”
2.3.Вивчення підходів до планування роботи з кадрами
на ЗАТ “ЗАЗ”
2.4. Аналіз моделі використання та планування робочого часу
менеджерів ЗАТ “ЗАЗ”
3. Шляхи вдосконалення системи планування особистої праці
та використання робочого часу менеджерів ЗАТ “ЗАЗ”
3.1.Напрямки вдосконалення системи планування робочого
часу менеджерів
3.2. Пропозиції щодо удосконалення роботи відділу
кадрів ЗАТ “ЗАЗ”
3.3. Система бізнес-планування менеджера
Висновки
Перелік посилань
Додатки
Вступ
Актуальністю роботи є дослідження особистої праці та використання робочого часу менеджерів на підприємстві ЗАТ “ЗАЗ”. За допомогою саме цього підприємства ми можемо в повному обсязі дослідити та проаналізувати особисту працю менеджерів, а також використання їх робочого часу.
Метою роботи є дослідження системи використання робочого часу менеджерів ЗАТ “ЗАЗ”.
Для досягнення поставленої мети вирішувалися такі конкретні завдання, які визначили логіку і внутрішню структуру даної роботи:
- розкрити теоретичні основи особливостей організації та планування особистої праці менеджера;
- провести функціональний аналіз праці менеджера;
- розглянути роль та значення системи планування особистої праці менеджера;
- дослідити системи управління плануванням робочим часом менеджерів ЗАТ “ЗАЗ”;
- навести напрямки вдосконалення системи планування робочого часу менеджерів;
- розглянути систему бізнес планування на ЗАТ “ЗАЗ”.
Об’єктом дослідження є система управління робочим часом менеджерів.
Планування часу сприяє підвищенню ефективності використання робочого дня менеджера.
Менеджер-керівник є центральною фігурою в системі менеджменту будь-якої організації. Він керує власне організацією (підприємством), конкретним видом діяльності, функцією, підрозділом, службою, групою людей тощо.
Менеджер займає ключове положення у системі управління організації. Ця важлива роль менеджера визначається тим, що він наділений повноваженнями приймати рішення, вирішує що, кому, коли і як робити; несе відповідальність перед власником майна організації.
Володіючи реальною владою, менеджер впливає на трудовий колектив, а через нього на характер і результати функціонування самого об’єкту управління. Він підбирає, розставляє і використовує персонал за своїм розумінням. Високопрофесійний менеджер оточує себе кваліфікованими, знаючими справу колегами, а слабкий – ще більш слабкими підлеглими. І як результат – перший менеджер веде організацію до процвітання, а другий зі своїм персоналом – до збитковості, а потім – банкрутства.
Знаючий свою справу менеджер чітко формулює завдання колективу, ясно розуміє свою роль у їх вирішенні, здатний задіяти внутрішні стимули до самостійних дій, передбачити можливі труднощі, попереджати невдачі й знаходити найкраще рішення проблем у кожній конкретній ситуації.
Будучи довіреною особою власника майна, менеджер втілює його завдання (директиви) у конкретні дії, але у той же час в якості лідера колективу він виражає і його інтереси. Тобто менеджер вирішує двоєдину задачу – задовольнити обидві сторони одержанням прибутку від своєї діяльності і за це він несе особисту відповідальність.
Менеджер здійснює безпосередній вплив на підлеглих. Він контролює, бере участь у реалізації всіх функцій управління. Ця участь може бути прямою або непрямою, повною або частковою.
В сучасних умовах ринкових відносин в роботі менеджерів зростають витрати часу на координування і об’єднання зусиль різних підрозділів і служб у єдину систему управління організації.
Чим вище рівень менеджера, тим більше вагу займає функція загального керівництва. Тільки чітке визначення рівня своєї участі у реалізації основних функцій апарату управління є основою правильного розподілу фонду робочого часу менеджера.
Висновок
Дослідивши систему використання робочого часу менеджерів на підприємстві ЗАТ “ЗАЗ”, а також системи управління плануванням їх робочим часом, ми отримали наступні результати.
Менеджери - категорія працівників, які професійно здійснюють управління людьми, вони відповідальні за отримання результатів від конкретних зусиль інших людей, котрі працюють як індивідуально, так і об'єднані в групи. Змістом діяльності менеджера є процес реалізації функцій планування, організації, координації, мотивації і контролю.
Менеджери ЗАТ “ЗАЗ” повинні створювати такі ситуації, які дозволяли б працівникам відчувати, що вони можуть задовольнити свої потреби.
Керівники регламентують заздалегідь тривалість прийому відвідувачів з особистих питань, нарад та ін. В цілому оцінка потрібних витрат часу буде приблизною, що потребуватиме коригування їх в ході реалізації завдань. Разом з тим встановлення тривалості виконання робіт дисциплінує керівника, примушує його укладатися у встановлений строк.
Для обліку використання робочого часу на ЗАТ “ЗАЗ” ведеться табель обліку робочого часу, який складає табельник на кожен місяць року.
На підприємстві існують такі види використання планів, як довгострокові, середньострокові та короткострокові плани. Згідно з плановим бюджетом робочого часу робітників ЗАТ “ЗАЗ” на 2009 рік номінальний фонд робочого часу підприємства складатиме у 2009 році 251 день або 2002 години. Явочний робочий час буде складатиме 221 день або 1769,77 годин. Ефективний фонд робочого часу робітника підприємства буде складатиме 201 день або 1609,608 годин.
В ході проведеного дослідження системи управління плануванням робочим часом менеджерів ЗАТ “ЗАЗ” та проведення аналізу кадрової роботи на підприємстві, можна зробити висновок про те, що відділ кадрів підприємства систематично планує свою роботу, а також веде самостійне діловодство.
Менеджери ЗАТ “ЗАЗ” розподіляються на менеджерів вищого та середнього рівнів, а також низової ланки. Організація їх праці наведена у таблиці 2.3 роботи.
Вивчивши підходи до планування роботи з кадрами на ЗАТ “ЗАЗ” можна відзначити, що плани роботи з кадрами складаються на підприємстві в комплексі із загальними планами розвитку і удосконалення виробництва і сприяють підвищенню економічної ефективності та якості виробництва.
Поряд з планом чисельності працюючих на розглянутому підприємстві складаються також плани підготовки кадрів і підвищення кваліфікації працюючих. При проведенні аналізу моделі використання та планування робочого часу менеджерів ЗАТ “ЗАЗ” була розглянута праці та використання робочого часу старшого менеджера Петрова А.В., а також менеджера Іванченко Л.В. Тривалість робочого дня цих працівників дорівнює 8 годинам.
Для планування свого робочого дня старший менеджер Петров А.В. складає перелік справ на день, в якому відображає такі питання, як проведення нарад та прийомів, робота з документацією, поїздки, контроль, а також телефонні переговори. У роботі розглянутий план справ старшого менеджера на 15.12.2008 р., який був ним виконаний в повному обсязі.
У курсовій роботі також розглянутий денний план справ менеджера Іванченко Л.В., який прибув із відрядження 24.12.2008 р.
В ході проведеного аналізу використання та планування робочого часу можна зробити висновки, що менеджери підприємства використовують свій робочий час ефективно та продуктивно з виконанням всіх запланованих на робочий день справ.
Досвід діяльності багатьох зарубіжних компаній демонструє, що однією з найважливіших складових ефективної діяльності фірми є високий рівень уваги до працівників. Враховуючи важливе значення організаційної культури на життєдіяльність підприємства, кадрові та управлінські органи повинні першочергову увагу приділяти саме удосконаленню кадрової роботи.
Бажаним є застосування на ЗАТ “ЗАЗ” політики з максимальним врахуванням інтересів та потреб кожного працівника для максимально продуктивного виконання задач, що покладені на нього. Підприємству необхідно всіляко розвивати систему мотивації для кожного працівника, яка б включала в себе матеріальне та нематеріальне стимулювання. Система мотивації повинна бути комплексною, диференційованою, гнучкою та оперативною. Підприємству також потрібно якнайбільше уваги приділяти підвищенню кваліфікації працівників, що призведе до підвищення якості продукції, що виробляється на цьому підприємстві.
Досвід іноземних підприємств показує, що вкладання грошей у підготовку молодих кадрів є однією з найвигідніших інвестицій. ЗАТ “ЗАЗ” потрібно розвивати систему підготовки молоді в навчальних закладах.
При наведенні напрямків вдосконалення системи планування робочого часу менеджерів було виявлено, що при плануванні часу доцільно користуватися методом виявлення ключових сфер. Менеджер повинен вирішити, які ключові сфери варто вважати найважливішими для себе в роботі, особистому житті: родина; емоційний і фізичний стан; друзі, клуб, партія; співробітники, підлеглі; поліпшення технології на підприємстві; фінансові результати; положення підприємства на ринку; стан організованості в роботі і дисципліна праці; підвищення кваліфікації тощо. Необхідно визначити, чого менеджер хоче домогтися у кожній з виділених ключових сфер протягом тижня, місяця, року. У зв’язку з цим плануються конкретні заходи.
ЗАТ “ЗАЗ” доцільним є введення в практику систему періодичного переміщення керівників “по горизонталі”. Навчання керівників та фахівців повинне здійснюватися як безупинний процес протягом усього періоду їхньої роботи. Кожен працівник визначену частину часу протягом дня, тижня, місяця та року повинен присвячувати підвищенню кваліфікації, оволодінню сучасними досягненнями науки, техніки, культури і передового досвіду.
Важливо також підняти особисту відповідальність і зацікавленість кадрів у підвищенні кваліфікації робітників ЗАТ “ЗАЗ”, поставити в пряму залежність від її результатів атестацію, діловий ріст фахівців і встановлення їм рівня заробітної плати. У трудовому колективі ЗАТ “ЗАЗ” повинна діяти ефективна система обліку, узагальнення та реалізації пропозицій.
У роботі запропоновані правила планування робочого дня, а саме правила початку та ходу робочого дня, а також правила його завершення.
Як один із шляхів вдосконалення системи планування особистої праці та використання робочого часу менеджерів ЗАТ “ЗАЗ” у роботі запропонована система бізнес планування, суть якої полягає у планування робочого дня та тижня з розбивкою на конкретні години.
У роботі розглядається планування робочого дня 02 лютого 2009 р. менеджера Сидорчук В.А., а також план-графік його робочого тижня з 02.02.09р. по 08.02.09р. з наведенням кожного дня тижня та розподілом роботи на протязі дня.
Складання таких планів надасть можливість менеджерам підприємства використовувати свій робочий час більш вигідно та раціонально.
З метою підвищення ефективності використання праці працівників можна порекомендувати проведення таких матеріальних та моральних заходів, як преміювання, нагородження грамотами у відповідності до виробничо-господарської діяльності, за виконання найбільш важливих та відповідальних робіт.
Ще однією формою матеріального стимулювання праці є комісійні, розмір яких визначається на основі нормативу у відсотках до показника, покращенню якого сприяє трудова діяльність працівника.
Література
1. Наказ Міністерства статистики України «Про затвердження типових форм первинного обліку» від 9 жовтня 1995 р. № 253 // Школа бухгалтера, № 44, грудень 2003.
2. Балабанова Л.В., Сардак О.В. Організація праці менеджера. Підручник. – 2-ге вид., перероб. і доп. - К.: ВД “Професіонал”, 2007. - 416 с.
3. Виноградський М.Д., Виноградська А.М., Шканова О.М. Організація праці менеджера. Навчальний посібник для студ. економ. вузів – К.: “Кондор”, 2002. – 518 с.
4. Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент. М.: Гардарики, 2001. – 528 с.
5. Гірняк О.М., Лазановський П.П. Менеджмент: Підручник для студ. вищих закладів освіти. – Львів: «Магнолія плюс», 2004. – 352 с.
6. Завадський Й.С. Менеджмент: Т. 1. – К.: Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997. – 543 с.
7. Кіндрацька Г.І. Основи стратегічного менеджменту: Посібник. - Львів: Кінпатрі ЛТД, 2000. - 263 с.
8. Менеджмент организаций. Учебное пособие под ред. З.П. Румянцевой, Н.А. Соломатина. – М.: Инфра. 1995. – 320 с.
9. Менеджмент: конспект лекцій: пособие для подготовки к экзаменам / Сост. В.И. Руденко. – Изд. 6-е. – Ростов Н/Д: Феникс, 2007. – 155 с.
10. Менеджмент: Учебник для вузов / Под ред. проф. М.М. Максимцова, проф. М.М. Комарова. - 2-е изд., перераб. и доп. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, Единство, 2002. – 359 с.
11. Мескон М., Альберт М., Хероури Ф. Основы менеджмента. – М.: Дело, 1997. – 702 с.
12. Подоровская М.М. Организация труда: Конспект лекций. – 2-е изд., стереотип. – К.: МАУП, 2004. – 112 с.
13. Румянцева З.П. Общее управление организацией: теория и практика: Учебник. – М.: ИНФРА-М, 2006. - 304 с.
14. Сладкевич В.П., Чернявский А.Д. Современный менеджмент (в схемах): Опорный конспект лекцій. – 3-е изд., стереотип. – К.: МАУП, 2003. – 152с.
15. Стеценко І.Т. Основи менеджменту. Хто такий менеджер: Навчальний посібник. - К.: Видавництво А.С.К, 2004. - 224 с.
16. Сухарський В.С. Менеджмент: Навчальний посібник. – Тернопіль: Астон, 2001. – 340 с.
17. Тимошенко И.И., Соснин А.С. Менеджер организации: Учебное пособие для менеджера. – К.: Издательство Европейского университета, 2002. – 350с.
18. Щекин Г. Организация и психология управления персоналом: Учеб.- метод. пособие. – К.: МАУП, 2002. – 832 с.
Інші роботи цього напряму
Проблеми процесу підготовки управлінських рішень та шляхи їх вирішення
Проектування системи менеджменту на підприємстві» (на матеріалах «Модерн-експо»)
Повноваження, їх види та процес делегування. Запорука ефективного розвитку підприємства
Менеджмент (Варіант 14)
Роль менеджменту в кар’єрі та житті
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Роль і місце стратегічного управління в організації
Сутність та природа організаційного розвитку
Відповіді на питання з дисципліни "Менеджмент"
Прийняття рішень в процесі виконання функцій управління організацію
Управління фінансовими ресурсами СГП
Технологія управління
Управління збутовою діяльністю на підприємстві
Подіуми для працівників
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Стратегічні групи конкурентів
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Бюджетний менеджмент
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Аналіз інформаційних систем управління на підприємстві (ЗАТ “Кераммаш”)
Управління персоналом в організації
практичне завдання
1. Нетарифне регулювання ЗЕД в Україні 2. Митна вартість товару, методи її визначення
Ділове спілкування як інструмент професійної діяльності менеджера
Контрольна робота з менеджменту
Публічне управління в контексті інституціональної теорії
Конфлікти та стреси
Процес управління та його основні стадії
Класична модель управління рішень
Менеджмент контрольна
Створення іміджу товару та його позиціювання
Лізингові операції в комерційній діяльності
Людський фактор
Нові технології управління персоналом на підприємстві
Менеджмент контрольна
Сучасні теорії менеджменту та їх характеристика
Концепція мотивації через потреби, огляд практичного застосування
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Теоретичні основи і психологія розробки управлінських рішень
Менеджмент контрольна
Сучасна організація як керована система
Управління змінами на підприємстві
Японська система менеджменту
Контроль як необхідний атрибут менеджменту
Sustainability orientation in marketing mix of cosmetics companies on the example Ziaja, Yves Rocher
Основи готельного менеджменту на прикладі готельно - ресторанного комплексу Лангер (м. Мукачево, Закарпатська область.)
Контрольна з менеджменту
Порівняння японської та американської моделей управління
Японська система менеджменту
Аналіз процесу розвитку організаційних структур підприємств