Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   30 грн.
ЦЕНА:   69 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Види масової поведінки   (ID работы: 155)

Направление: Психология/Педагогика
Предмет: Общая психология
Тип работы: Реферат
Число страниц: 27
Год защиты: 2008
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
1. Історичний ракурс
2. Масова культура
3. Стихійна поведінка маси
Висновок
Література
Введение
Масова свідомість – один з видів суспільної свідомості, найбільш реальна форма її практичного існування та втілення. Це особливий, специфічний вид свідомості суспільства, властивий величезній кількості людей. В “ідеалі” масова свідомість мала б дорівнювати сумі свідомостей окремих індивідів, соціальних груп. Однак об`єктивно це неможливо, а тому йдеться про масову свідомість як збіг основних, найбільш значущих компонентів певної кількості різноманітних (великих і малих) груп суспільства.
Феномен маси надто важливий, коли йдеться про втрату в ній індивідом власної індивідуальності. У масі людина забуває про власну відповідальність, необхідність зважати на погляди інших. Вона сліпо підкоряється загальним інстинктам.
Людина, яка є частиною натовпу, практично втрачає індивідуальність, думає та діє під впливом своєрідної колективної психології, інстинктів, втрачаючи індивідуальну відповідальність. Це відбувається, очевидно, тому, що маса має певне,
Заключение
Масова культура надає великий спектр і вибір різних взірців поведінки: від альтруїстичних, високоморальних (таких, на жаль, не дуже багато), чуттєво-естетичних, пасивно-споглядальних аж до брутальних, непристойних і відверто негативних, антисоціальних (пияцтво, вживання наркотиків, насилля, жорстокість, злочинні дії тощо). А це, у свою чергу, спричиняє переоцінку цінностей у великої маси людей (формуються нові погляди на соціальну реальність); формування терпимого ставлення до сучасного кінематографа, рок-музики, нових розважальних жанрів, до різних напрямків образотворчого мистецтва (фотореалізм, поп-арт тощо); нехтування нормами етики і моралі, зростання випадків агресії і насилля в реальному житті.
Наш час характеризується широким культивуванням масової культури на
Литература
1. Аронсон Э., Уислсон Т., Эйкерт Р. Социальная психология. Психологические законы поведения человека в социуме. – СПб.: Прайм-Еврознак, 2002. – 560 с.
2. Бэрон Р., Ричардсон Д. Агрессия. — СПб.: Питер, 1998.
3. Зимбардо Ф., Ляйпе М. Социальное влияние. — СПб.: Питер, 2001.
4. Изард К. Психология эмоций. — СПб.: Питер, 1999.
5. Карпухин О., Макаревич Э. Формирование масс. Природа общественных связей и технологии “паблик рилейшнз”: Опыт историко-социологических исследований. — Калининград: ФГУИПП, 2001.
6. Лебон Г. Психология народов и масс. — СПб., 1896.
7. Леонтьев О. Н. Деятельность. Сознание. Личность. — М.: Политиздат, 1975.
8. Майерс Д. Социальная психология / Перевод с англ. – СПб.: Питер, 1996. – 684 с.
9. Ольшанский Д. В. Массовые настроения в политике. — М.: Прин-Ди, 1995.
10. Ольшанский Д. В. Массовые настроения переходного времени //Вопросы философии. — 1992. — № 4.
11. Ольшанский Д. В. Психология масс. — СПб.: Питер, 2001.
12. Орбан-Лембрик Л. Масова культура і моделі поведінки // Соціальна психологія. - 2005. - № 2 (10). - C.38-44
13. Ортега-и-Гассет Х. Восстание масс // Вопросы философии. — 1989. — № 3; 4.
14. Парыгин Б. Д. Общественное настроение, его природа и динамика // Проблемы общественной психологии. — М.: Мысль, 1965.
15. Парыгин Б. Д. Общественное настроение. — М.: Мысль, 1966.
16. Перспективы социальной психологии / Перевод с англ. – М.: ЭКСМО-Пресс, 2001. – 688 с.
17. Поршнев Б. Ф. Социальная психология и история. — М.: Наука, 1966.
18. Психология масс: Хрестоматия / Ред.-сост. Д. Я. Райгородский. — Самара: БАХРАХ-М, 2001.
19. Психология человеческой агрессивности: Хрестоматия / Сост. К. В. Сельченок. — Минск: Харвест; М.: АСТ, 2001.
20. Социальная психология / Под ред. А. Н. Сухова, А. А. Деркача. – М.: Академия, 2001. – 600 с.
21. Тейлор Ш., Пипло Л., Сирс Д. Социальная психология. — 10-е изд. — СПб.: Питер, 2004.
22. Тернер Дж. Социальное влияние. — СПб.: Питер, 2003.
23. Фрейд З. “Я” и “Оно”. — Тбилиси, 1991.
24. Чалдини Р. Психология влияния. — СПб.: Питер, 2003.
Другие работы этого направления
Пам'ять і особистість
Проблеми і шляхи розвитку творчого мислення на різних вікових етапах
Особенности динамики ценностных ориентаций студентов-психологов
Психологічні особливості дружніх стосунків
Тест Леонгарда Шмішека
Потреби особистості
Агресія: види, рівні аналізу та детермінанти формування
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Виховання дитини у прийомній сім'ї
Особливості сприйняття рухів дітьми старшого дошкільного віку
Особливості прояву деяких рис характеру в дітей ст. дошк. віку в залежності від темпераменту
Криза підліткового віку як проблема практичного психолога
Фактори самооцінки особистості старшого дошкільника
Психологія здоров'я
Проведення індивідуально-психологічного дослідження особистості студентів. Обробка результатів даних
Історичний розвиток вчення про темперамент
Прояви та характеристика негативних емоційних станів людини агресія, фрустрація, депресивні стани
Сучасні підходи до психодіагностики дітей грудного та раннього віку
ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ЖІНОК ДО МАТЕРИНСТВА
Прийняття часу і особисості
Поняття штучної інтелекції, її проблеми створення і функціонування
Вплив акцентуації характеру на життєдіяльність особистості
Функції уваги в навчально-виховному процесі
Розвиток психології в Україні 18 століття
План уроку психологія
Діагностика і корекція неврозу у дітей молодшого шкільного віку
Розуміння дитиною старшого дошкільного віку емоційних реакцій людини
ФАКТОРИ САМООЦІНКИ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА
Вимоги до організації психологічних досліджень: планування, місце проведення дослідження, технічна забезпеченість, підбір піддослідних, вплив дослідника, інструкція, протокол і обробка даних
Особливості сприйняття простору дітей дошкільного віку
Теорії старіння
Психологічні ознаки культури українців на сучасному етапі розвитку суспільства
Свідомість і самосвідомість як продукт природної та соціальної еволюції людини
Особливості сприйняття кольору у дітей дошкільного віку
Причини та наслідки порушення пам'яті на різних вікових етапах
Рушійні сили психічного розвитку за Л. С. Леонтьєвим
Особливості розвитку пам'яті у дошкільному віці
Особистісна зумовленість мислення людини
Параномальні явища та механізм їх проявів
Діагностика перспективних здібностей
Настрій як емоційне забарвлення діяльності та поведінки людини
Умови доброго запам'ятовування і збереження
Вживання маріхуани як прояв девіантної поведінки
Поняття штучної інтелекції