Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   50 грн.
ЦЕНА:   114 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

План уроку психологія   (ID работы: 1077)

Направление: Психология/Педагогика
Предмет: Общая психология
Тип работы: Доклад
Число страниц: 32
Год защиты: 2009
Язык: Украинский
Содержание
ЗМІСТ
Лекційне заняття
Семінарське заняття
Лабораторне заняття
Звіт з проходження практики
Введение
Лекційне заняття
Тема: „Агресія".
Мета лекції:
Дослідити основні причини виникнення агресії, механізми становлення агресивної поведінки людини та особливості прояву агресії в різні вікові період
Тип уроку: лекція.
Методи навчання: словесні наочні, практичні
Матеріально-технічне забезпечення: короткий конспект лекції.
Рекомендована література:
1. Берковиц Л. Агрессия: причины, последствия и контроль. СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК,
2. 2002.
3. Бєрон Р., Ричардсон Д. Агрессия. СПб.: Питер, 1999.
4. Крейхи Б. Социальная психология агрессии. СПб.: Питер, 2003.
5. Крайг Г. Психология развития. - СПб.: Питер, 2000.
6. Кэдьюсон Х., Шефер Ч. Практикум по игровой психотерапии. - СПб.: Питер, 2000.
7. Майерс Д. Социальная психология. – СПб.: Питер,1998.
8. Психология челевеческой агрессивности: Хрестоматия / Сост. К.В.Сельчонок. – Мн:Харвест, 2003.
9. Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога: Учебн. пособие: В 2 кн. – М.,2000.
Ю План лекції
1. Організаційний момент (привітання, ознайомлення) - 5хв,
2. Тема, мета заняття - 4 хв,
3. Мотивація - 4 хв,
4. Попереднє ознайомлення з темою лекції -12 хв,
5. Лекція з записуванням конспекту лекцій - 55 хв,
6. Відповіді на запитання -4 хв,
7. Домашнє завдання - 5 хв.
Викладення нового матеріалу передбачається у формі лекції.
Перелік основних термінів: агресія, агресивна поведінка, агресивність.
Короткий конспект лекції з теми «Агресія ».
План лекції
Вступ
1. Трактовка природи агресії різними психологічними школами
2. Причини та особливості прояву агресивної поведінки
3. Розвиток агресивності та соціальні умови, сприяючі закріпленню агресії
Висновки
Заключение
Протокол лабораторного заняття
Мета лабораторного заняття:
Засвоїти та практично провести методики діагностики агресії..
Тип уроку: лабораторне заняття.
Методи навчання: словесні наочні, практичні
Матеріально-технічне забезпечення:Опитувальник Басса-Дарки та проективна методика „Тест руки”.
На лабораторному занятті було проведено практичне ознайомлення з проективною методикою Басса-Дарка, а також з порядком проведення тестування за методикою Басса-Дарки.



Звіт з проходження практики

Я________________________________, проходила асистентську практику. Мною було проведено лекційне, семінарську та лабораторне зання на тему „Теоретичні основи агресії.” Під час проведення лекції було викладено матеріал з теми „Агресія”, було розглянути наступні питання: причини виникнення агресії, механізми становлення агресивної поведінки людини та особливості прояву агресії в різні вікові період.
На семінарськоу занятті було закріплено наступнні питання: Агресія як поведінка, методи систематичного дослідження агресії, Становлення агресивної поведінки та соціальні детермінанти агресії.
На лабораторному занятті було проведено практичне ознайомлення з проективною методикою Басса-Дарка, а також з порядком проведення тестування за методикою Басса-Дарки.
Під час проходження практики труднощів невиникало.
Другие работы этого направления
Прояви та характеристика негативних емоційних станів людини агресія, фрустрація, депресивні стани
Діагностика перспективних здібностей
Особливості розвитку пам'яті у дошкільному віці
Проведення індивідуально-психологічного дослідження особистості студентів. Обробка результатів даних
Параномальні явища та механізм їх проявів
Сучасні підходи до психодіагностики дітей грудного та раннього віку
Криза підліткового віку як проблема практичного психолога
Вплив акцентуації характеру на життєдіяльність особистості
Особистісна зумовленість мислення людини
Поняття штучної інтелекції
Настрій як емоційне забарвлення діяльності та поведінки людини
Види масової поведінки
Тест Леонгарда Шмішека
Особливості прояву деяких рис характеру в дітей ст. дошк. віку в залежності від темпераменту
Особенности динамики ценностных ориентаций студентов-психологов
Функції уваги в навчально-виховному процесі
Свідомість і самосвідомість як продукт природної та соціальної еволюції людини
ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ЖІНОК ДО МАТЕРИНСТВА
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
ФАКТОРИ САМООЦІНКИ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА
Агресія: види, рівні аналізу та детермінанти формування
Пам'ять і особистість
Теорії старіння
Прийняття часу і особисості
Виховання дитини у прийомній сім'ї
Розвиток психології в Україні 18 століття
Психологічні особливості дружніх стосунків
Діагностика і корекція неврозу у дітей молодшого шкільного віку
Вживання маріхуани як прояв девіантної поведінки
Вимоги до організації психологічних досліджень: планування, місце проведення дослідження, технічна забезпеченість, підбір піддослідних, вплив дослідника, інструкція, протокол і обробка даних
Причини та наслідки порушення пам'яті на різних вікових етапах
Психологічні ознаки культури українців на сучасному етапі розвитку суспільства
Історичний розвиток вчення про темперамент
Фактори самооцінки особистості старшого дошкільника
Особливості сприйняття кольору у дітей дошкільного віку
Особливості сприйняття рухів дітьми старшого дошкільного віку
Умови доброго запам'ятовування і збереження
Розуміння дитиною старшого дошкільного віку емоційних реакцій людини
Особливості сприйняття простору дітей дошкільного віку
Проблеми і шляхи розвитку творчого мислення на різних вікових етапах
Потреби особистості
Поняття штучної інтелекції, її проблеми створення і функціонування
Психологія здоров'я
Рушійні сили психічного розвитку за Л. С. Леонтьєвим