Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   20 грн.
ЦЕНА:   46 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Прийняття часу і особисості   (ID работы: 3920)

Направление: Психология/Педагогика
Предмет: Общая психология
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 18
Год защиты: 2011
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
1. Сприйняття як психофізіологічний процес
1.1 Визначення поняття та властивості сприйняття
1.2 Фізіологічні основи сприйняття
2. Сприйняття часу
2.1 Закономірності сприйняття часу
2.2 Переживання теперішнього часу
2.3 Мінімальний і максимальний теперішній час
2.4 Значення ритму для сприйняття часу
2.5 Оцінка тривалості
2.6 Питання нативізму
3. Оцінка особистості
Висновки
Список використаних джерел
Дополнительная информация
№0240
Другие работы этого направления
Причини та наслідки порушення пам'яті на різних вікових етапах
Діагностика перспективних здібностей
Вживання маріхуани як прояв девіантної поведінки
Особенности динамики ценностных ориентаций студентов-психологов
Криза підліткового віку як проблема практичного психолога
Особливості сприйняття кольору у дітей дошкільного віку
Особливості прояву деяких рис характеру в дітей ст. дошк. віку в залежності від темпераменту
Історичний розвиток вчення про темперамент
Прояви та характеристика негативних емоційних станів людини агресія, фрустрація, депресивні стани
Виховання дитини у прийомній сім'ї
Психологічні особливості дружніх стосунків
Параномальні явища та механізм їх проявів
Проблеми і шляхи розвитку творчого мислення на різних вікових етапах
Психологія здоров'я
Рушійні сили психічного розвитку за Л. С. Леонтьєвим
Поняття штучної інтелекції, її проблеми створення і функціонування
Пам'ять і особистість
Види масової поведінки
Психологічні ознаки культури українців на сучасному етапі розвитку суспільства
Потреби особистості
Розуміння дитиною старшого дошкільного віку емоційних реакцій людини
Поняття штучної інтелекції
Особливості сприйняття простору дітей дошкільного віку
Вимоги до організації психологічних досліджень: планування, місце проведення дослідження, технічна забезпеченість, підбір піддослідних, вплив дослідника, інструкція, протокол і обробка даних
План уроку психологія
Агресія: види, рівні аналізу та детермінанти формування
ФАКТОРИ САМООЦІНКИ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА
Проведення індивідуально-психологічного дослідження особистості студентів. Обробка результатів даних
Свідомість і самосвідомість як продукт природної та соціальної еволюції людини
Особистісна зумовленість мислення людини
Функції уваги в навчально-виховному процесі
Особливості сприйняття рухів дітьми старшого дошкільного віку
Настрій як емоційне забарвлення діяльності та поведінки людини
ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ЖІНОК ДО МАТЕРИНСТВА
Особливості розвитку пам'яті у дошкільному віці
Тест Леонгарда Шмішека
Вплив акцентуації характеру на життєдіяльність особистості
Сучасні підходи до психодіагностики дітей грудного та раннього віку
Фактори самооцінки особистості старшого дошкільника
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Діагностика і корекція неврозу у дітей молодшого шкільного віку
Розвиток психології в Україні 18 століття
Теорії старіння
Умови доброго запам'ятовування і збереження