Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   100 грн.
ЦЕНА:   229 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Жіноча освіта у Франції у 18 столітті   (ID работы: 3800)

Направление: Психология/Педагогика
Предмет: Педагогика
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 35
Год защиты: 2011
Язык: Украинский
Содержание
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ЖІНОЧА ОСВІТА ЯК СУСПІЛЬНИЙ ФЕНОМЕН
1.1. Поняття жіноча освіта та його розвиток
1.2. Особливості розвитку жіночої освіти у Франції
1.3. Освітні заклади у яких давали освіту жінкам у Франції
РОЗДІЛ 2. ПОГЛЯДИ ФІЛОСОФІВ ПРОСВІТНИКІВ НА ЖІНОЧУ
ОСВІТУ
2.1. Педагогічні традиції французького Просвітництва
2.2. Педагогічна спадщина Ж.Ж. Руссо стосовно виховання, у тому числі. жінок
2.3. Вклад Франції епохи Просвітництва у жіночу освіту
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Введение
Актуальність роботи пов’язана з тим, що удосконалювання вітчизняної освіти в умовах глобалізації припускає вивчення механізмів передачі позитивного історико-педагогічного досвіду й традицій сімейної педагогіки.
У народної освіти ключова роль належить дружині-матері-виховательці. Цієї ідеї були притаманні таким відомим авторам як: С.К. Бондирева, А.Г.Козлова, Т.Е.Лодкіна, А.С. Макаренко, К.Д. Ушинський і деякі інші.
Саме вона формує основи цивільної позиції дітей, будучи сполучною ланкою між поколіннями, гарантом стабільності родини, соціуму в цілому. Виходячи із цього, з метою вивчення морального й інтелектуального розвитку жінки значимим є аналіз соціокультурних умов постановки проблеми жіночої освіти в цілому.
У цьому великий інтерес представляє історико-педагогічна спадщина Франції епохи Просвітництва, оскільки метою філософів цього періоду було осмислення методів виховання людини нового типу, що зробило незаперечне по значимості вплив на соціальний розвиток європейських країн в XVIII в.
Саме в цей період, насамперед у Франції, було переглянуте відношення до виховання, його виникнення й організації як базового складового соціального статусу жінки, способам реалізації її громадянського обов'язку, здійснення функції виховательки. Франція епохи Просвітництва з'явилася піонером у постановці проблем загальної та жіночої освіти.
За словами Л.Ф. Д'епине, просвітительсько-педагогічна діяльність стала «манією», що охопила суспільство.
Звертання до історико-педагогічного досвіду розвитку жіночої освіти у Франції в XVIII в. дозволяє вивчити комплекс педагогічних проблем, у тому числі генезис ідей педагогів про мету жіночої освіти, про розробку його бази на основі практичної доцільності. Жіноча освіта у Франції епохи Просвітництва як феномен соціальної історії вплинуло на формування системи освіти європейських країн, тому обрана тема є досить актуальною.
Об'єкт дослідження: жіноча освіта у Франції XVIII століття як педагогічний феномен.
Предмет дослідження: розвиток жіночої освіти у Франції в XVIII столітті.
Ціль дослідження: виявити й охарактеризувати особливості жіночої освіти у Франції в XVIII столітті.
Гіпотеза дослідження складається в припущенні про те, що у Франції в XVIII столітті під впливом філософських ідей Просвітництва жіноче освіта виділилося як самостійне педагогічне явище. Метою жіночої освіти була підготовка дружини-матері-виховательки.
Виходячи з мети й на підставі гіпотези дослідження, визначені наступні завдання:
1. Охарактеризувати поняття жіноча освіта у Франції XVIII століття.
2. Розкрити ідеї освіти жінки у філософії французького Просвітництва 3. Розглянути філософсько-педагогічну спадщину Ж.-Ж. Руссо о вихованні жінок.
Методологічною основою дослідження виступили системні, комплексні, цілісні, міждисциплінарний підходи, що припускають вивчення сукупності факторів і явищ, що зробили вплив на розвиток жіночого утворення у Франції XVIII століття.
Розробкою цієї теми у свій час займалися: В. Філіппова Л.В. Хотемова, З Р. Чеджемов, С. Щекіна й інші дослідники яки розглядали становлення жінки як активного суб'єкта соціального життя, світової історії й культури в процесі освіти.
Дослідженням історії становлення й розвитку жіночої освіти у Франції займалися О.В.Греар, П.Каспар, Т.В.Корольова, Р.Кристоф, Т. Лавалле, О.Г.Овчарова, М.Пелиссон, А.Рукье, Т.Б.Рябова, Т.Л.Черноситова й інші.
Також великий вклад у діло розвитку освіти і зокрема жіночої освіти внесли французькі філософи-просвітники, такі як: Клод Адріан Гельвеций, Дені Дідро, Жан Жак Руссо та інші.
Структура роботи: План, вступ, основна частина, яка складається з двох розділів, висновки, список використаних джерел.
Дополнительная информация
№0125
Другие работы этого направления
Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості молодших школярів
Розвиток інтелектуальних здібностей молодших школярів на уроках математики в процесі розв’язання задач
Гуманістична спрямованість педагогічної взаємодії
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Природа як засіб естетичного виховання дітей старшого дош. віку
Образ і нормативний статус дитини у традиційних культурах
Методика вивчення програмних пакетів на заняттях з дисципліни комп'ютерного циклу в закладах професійної підготовки
Виховання культури праці на заняттях в дитячому садку
ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Дидактична гра як засіб закріплення знань, умінь і навичок
Формування культури мовлення як спосіб саморозвиток особистості у світі педагогічного осмислення
Організація творчої гри у старших дошкільників
Формування у дошкільників уявлень про форму предметів
Використання народних обрядів в екологічному виховання молодших школярів
Співвідношення недовільної і довільної пам'яті у старших дошкільників
Організація дозвіллєвої діяльності в умовах НУШ в 2 класі
Гуманістична спрямованість педагогічної взаємодії
Педагогічні технології на основі особистісної орієнтації педагогічного процесу
Проблеми розвитку мовленневих умінь
Розвиток системи вищої освіти в Україні
Особливості оволодіння морфемним складом слова учнями із ТПМ
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Поняття профілактики, її принципи та види
Проблема ВІЛ-СНІДу та оцінка рівня обізнаності з нею студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Використання емпіричних методів для дослідження групи дошкільнят. Або використання теоретичних методів методів для дослідження групи дошкільнят
Народознавство в організації виховної роботи вчителя початкових класів
Система роботи над засвоєнням молодшими школярами граматичного поняття «іменник»
Типи, жанри і структура уроків художньої культури ЗОШ
Народознавство в організації виховної роботи вчителя початкових класів
Використання педагогічних ідей Морії Монтесорі в роботі з дітьми 5-6 року життя
Еколого-патріотичне виховання молодших школярів
Ігрова діяльність в умовах літнього відпочинку
Техніка і культура мовлення вчителя
Види батьківських зборів та методика їх проведення
Шкільний курс основи слова та методика його викладання
Естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва
Культура і техніка мовлення вчителя
Дидактичні способи стимулювання пізнавальної активності учнів початкових класів
Конфлікти в вихованні
Моральне виховання молодших школярів в процесі опрацювання казок
Контрольна робота
Еколого-патріотичне виховання молодших школярів
Становлення екологічної педагогіки
Трудове виховання молодших школярів в сім'ї
ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Розвиток творчих здібностей у молодшому шкільному віці
РОЗВИТОК ЕКОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Планування навчального процесу як фактор продуктивності кредитно-модульної системи
Історія розвитку легкої атлетики в Миколаївській області
Виховання гуманістичної спрямованості поведінки людини