ЦЕНА:
30 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
69 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Становлення екологічної педагогіки (ID работы: 153) |
Направление: | Психология/Педагогика |
Предмет: | Педагогика |
Тип работы: | Реферат |
Число страниц: | 16 |
Год защиты: | 2006 |
Язык: | Украинский |
Содержание
1. Вступ
2. Цілі екологічної освіти з позицій екологічної психопедагогіки.
3. Задачі екологічної освіти з позиції екологічної психопедагогіки
4. Методологічні особливості екологічної психопедагогіки
5. Правові аспекти екологічного виховання
6. Висновок
7. Література
2. Цілі екологічної освіти з позицій екологічної психопедагогіки.
3. Задачі екологічної освіти з позиції екологічної психопедагогіки
4. Методологічні особливості екологічної психопедагогіки
5. Правові аспекти екологічного виховання
6. Висновок
7. Література
Введение
Важливу роль в розвитку екологічної освіти зіграла поява у вітчизняній психології у середині 90-х рр. досліджень по екологічній психології. Її дані дозволили з'ясувати особливості розвитку екологічної свідомості особи, механізми його формування, що відкривало можливість встановити чітку відповідність педагогічного процесу екологічної освіти психологічному процесу формування екологічної свідомості.
Все це привело до виникнення нового методологічного напряму в педагогічній науці - екологічної психопедагогіки.
Екологічна психопедагогіка - це методологічний напрям в педагогіці, в рамках якого розробляються критерії відбору змісту, а також підходи до створення принципів, методів і форм екологічної освіти.
Екологічна психопедагогіка виникла на стику трьох наукових
Все це привело до виникнення нового методологічного напряму в педагогічній науці - екологічної психопедагогіки.
Екологічна психопедагогіка - це методологічний напрям в педагогіці, в рамках якого розробляються критерії відбору змісту, а також підходи до створення принципів, методів і форм екологічної освіти.
Екологічна психопедагогіка виникла на стику трьох наукових
Заключение
Альтернативою, що дозволяє знайти шляхи дозволу екологічних проблем, є екоцентричний тип екологічної свідомості, який якраз і характеризується психологічною включеністю людини в світ природи, суб'єктним характером сприйняття природних об'єктів і прагненням до непрагматичної взаємодії з ними.
Екологічна психологія дає уявлення про закономірності і механізми розвитку екологічної свідомості особи, на основі чого екологічна психопедагогіка розробляє відповідні специфічні принципи і методи педагогічного управління цим процесом.
Педагогіка визначає загальнопедагогічні принципи і методи, а також організаційні форми, які екологічної психопедагогіки відповідним чином використовуються конкретно для вирішення задач екологічної освіти.
Саме в єдності трьох своїх основ: екології, екологічної психології і
Екологічна психологія дає уявлення про закономірності і механізми розвитку екологічної свідомості особи, на основі чого екологічна психопедагогіка розробляє відповідні специфічні принципи і методи педагогічного управління цим процесом.
Педагогіка визначає загальнопедагогічні принципи і методи, а також організаційні форми, які екологічної психопедагогіки відповідним чином використовуються конкретно для вирішення задач екологічної освіти.
Саме в єдності трьох своїх основ: екології, екологічної психології і
Литература
1. С.Д. Деребо, В.А. Ясвін. Екологічна педагогіка і психологія. Ростов-на-Дону, 1996
2. Зверев І.Д. Екологія в шкільному навчанні. М., 1980
3. Екологічне утворення школярів (Під ред. И.Д. Зверева, Т.И. Суравегиной). М., 1983
4. Мойсею Н.Є. Педагогіка. Навчальний посібник. 4-є видання, доповнене, 2003 р. – 615 с.
2. Зверев І.Д. Екологія в шкільному навчанні. М., 1980
3. Екологічне утворення школярів (Під ред. И.Д. Зверева, Т.И. Суравегиной). М., 1983
4. Мойсею Н.Є. Педагогіка. Навчальний посібник. 4-є видання, доповнене, 2003 р. – 615 с.
Другие работы этого направления