Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   100 грн.
ЦЕНА:   230 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

1 розділ Розвиток творчої особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки   (ID работы: 8570)

Направление: Психология/Педагогика
Предмет: Педагогика
Тип работы: Магистерская работа
Число страниц: 21
Год защиты: 2019
ВУЗ: Национальный Педагогический Университет им. Драгоманова (НПУ им. Драгоманова)
Язык: Украинский
Содержание
РОЗДІЛ І. Теоретико-методологічні основи педагогічної творчості
1.1. Зародження ідей педагогічної творчості в історії світової і вітчизняної педагогічної думки
1.2. Характеристика базових понять педагогічної творчості
1.3. Сучасні наукові підходи до проблеми педагогічної творчості
Висновки до першого розділу
Використана у розділі література
Другие работы этого направления
Шкільний курс основи слова та методика його викладання
Проблема дитячої творчості: її природа, особливості виникнення та розвитку
Методи визначення спритності спортсменів
Контрольна робота
Поняття профілактики, її принципи та види
Образ і нормативний статус дитини у традиційних культурах
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ У ВНЗ З ВИКОРИСТАННЯМ НОВІТНІХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Формування комунікативних здібностей у старших дошкільників засобами народної іграшки
Формування культури мовлення як спосіб саморозвиток особистості у світі педагогічного осмислення
Трудове виховання молодших школярів в сім'ї
Особливості оволодіння морфемним складом слова учнями із ТПМ
Методика вивчення епічних творів у основній школі
Особливості розвитку зв'язного мовлення у дітей із ЗНМ молодшого шкільного віку
Розвиток у старших дошкільників орієнтування на площині
Методика вивчення епічних творів у основній школі
Культура і техніка мовлення вчителя
Жіноча освіта у Франції у 18 столітті
Особливості оволодіння морфемним складом слова учнями із ТПМ
Естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва
Шляхи оптимізації процесу навчання
Проблема ВІЛ-СНІДу та оцінка рівня обізнаності з нею студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Шляхи підвищення ефективності виховного процесу по сучасній школі
Співвідношення недовільної і довільної пам'яті у старших дошкільників
Використання педагогічних ідей Морії Монтесорі в роботі з дітьми 5-6 року життя
Естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва
Методика вивчення програмних пакетів на заняттях з дисципліни комп'ютерного циклу в закладах професійної підготовки
Виховання гуманістичної спрямованості поведінки людини
Методика математикивиховання потреби самостійності та в досягненні
Історія розвитку легкої атлетики в Миколаївській області
Естетичне виховання молодших школярів на засадах украхнських традицій та обрядів
Система роботи над засвоєнням молодшими школярами граматичного поняття «іменник»
Формування пізнавальної активності в учнів на уроах ботаніки в 7-му класі
Актуальні проблеми розвитку рідної мови та ознайомлення з навколишнім дітей раннього віку
формування естетичного уявлення в молодших школярів про навколишнє середовище
Використання народних обрядів в екологічному виховання молодших школярів
Гуманістична спрямованість педагогічної взаємодії
Виховання гуманістичної спрямованості поведінки людини
Формирования и развитие межличностных отношений в коллективе младших школьников
Вивчення рівнів вихованості дитини
Жіноча освіта у Франції у 18 столітті
Культура і техніка мовлення вчителя
Види батьківських зборів та методика їх проведення
Естетичне виховання молодших школярів на засадах українських традицій та обрядів
Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі
Формування у дошкільників уявлень про форму предметів
Еколого-патріотичне виховання молодших школярів
Педагогічні технології на основі особистісної орієнтації педагогічного процесу
Методика розвитку мовлення дітей в різновіковій групи ДНЗ засобами казки
Форми та методи роботи з обдарованими учнями
Інтерактивні методи навчання і їх застосування в початковій школі. (ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА)