ЦЕНА:
1500 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
3450 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Використання відеоматеріалів у процесі формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні дітей дошкільного віку (ID работы: 8621) |
Направление: | Психология/Педагогика |
Предмет: | Педагогика |
Тип работы: | Магистерская работа |
Число страниц: | 80 |
Год защиты: | 2020 |
Язык: | Украинский |
Содержание
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1 Психолого-лінгвістичні особливості діалогічного мовлення в дітей молодшого шкільного віку
1.2 Особливості формування англомовної компетентності діалогічного мовлення дітей молодшого шкільного віку
1.3 Вікові психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ НА НАВЧАННІ
2.1 Доцільність використання відеоматеріалів англійською мовою для дітей молодшого шкільного віку
2.2. Система вправ для формування компетентності діалогічного мовлення на основі використання відеоматеріалів
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЗАПРОПОНОВАНОЇ МЕТОДИКИ
3.1 Експеримент
3.2. Методичні рекомендації для вчителів
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1 Психолого-лінгвістичні особливості діалогічного мовлення в дітей молодшого шкільного віку
1.2 Особливості формування англомовної компетентності діалогічного мовлення дітей молодшого шкільного віку
1.3 Вікові психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ НА НАВЧАННІ
2.1 Доцільність використання відеоматеріалів англійською мовою для дітей молодшого шкільного віку
2.2. Система вправ для формування компетентності діалогічного мовлення на основі використання відеоматеріалів
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЗАПРОПОНОВАНОЇ МЕТОДИКИ
3.1 Експеримент
3.2. Методичні рекомендації для вчителів
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Другие работы этого направления