*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   200 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Застосування елементів мобільного навчання на уроках математики в початковій школі   (ID роботи: 9920)

Напрям: Методики викладання предметів
Предмет: Методика викладання математики
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 44
Рік захисту: 2023
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
1.1. Сутність інформаційно-комунікаційних технологій та їх роль в сучасній освіті
1.2. Аналіз проблеми використання ІКТ на уроках математики в початковій школі в умовах дистанційного навчання
1.3. Можливості ІКТ для вивчення математики дистанційно
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
2.1. Особливості використання ікт в процесі навчання математики в умовах дистанційного навчання
2.2. Методи та засоби інформаційно-комунікаційних технологій, ефективні в процесі викладання математики в початковій школі в умовах дистанційного навчання
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Інші роботи цього напряму
Використання методики LEGO для формування в учнів 3 класу основ поняття дробу
Методика використання нестандартних задач на уроках математики у закладах загальної середньої освіти
Виховання патріотизму на уроках математики у контексті досвіду Олександра Антоновича Захаренка
Використання цікавого матеріалу у навчанні математики і його роль у розвитку логічного мислення молодших школярів
Психологічно-методологічні основи формування геометричних компетентностей учнів старшої школи.
Інтелект-карти як засіб візуалізації навчального матеріалу на уроках математики в початковій школі
Індивідуальний підхід та уроки математики у початковій школі
Ігри на уроках математики в початковій школі як засіб формування креативності школярів (клас за вибором студента)
Методика вивчення перпендикулярності прямих і площин в просторі на профільному рівні
Самостійна робота на уроках математики як чинник розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи