|
ЦІНА:
100 грн.
|
||
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
| Тема роботи: | Психологічно-методологічні основи формування геометричних компетентностей учнів старшої школи. (ID роботи: 7759) |
| Напрям: | Методики викладання предметів |
| Предмет: | Методика викладання математики |
| Тип роботи: | Стаття |
| Кількість сторінок: | 8 |
| Рік захисту: | 2017 |
| ВУЗ: | Національний Педагогічний Університет ім. Драгоманова (НПУ ім. Драгоманова) |
| Мова: | Українськa |
Завдання
АНОТАЦІЯ
У нашому дослідженні проаналізовано методологічні вимоги навчання геометрії на профільному рівні. Обгрунтовано психологічно-методолгічні основи формування геометричних компетентностей учнів старшої школи.
На основі обробки результатів дослідження методичних розробок при вивченні перпендикулярності прямих і площин у просторі на профільному рівні зроблено висновок, що знання та уміння майбутніх вчителів із формування в учнів математичних уявлень і понять роблять вагомий внесок у загальну методико-математичну підготовку учнів старших класів.
Ключові слова: профільне навчання, геометрична компетентність, перпендикулярність прямих і площин, система диференційованих вправ, методико-математична підготовка.
У нашому дослідженні проаналізовано методологічні вимоги навчання геометрії на профільному рівні. Обгрунтовано психологічно-методолгічні основи формування геометричних компетентностей учнів старшої школи.
На основі обробки результатів дослідження методичних розробок при вивченні перпендикулярності прямих і площин у просторі на профільному рівні зроблено висновок, що знання та уміння майбутніх вчителів із формування в учнів математичних уявлень і понять роблять вагомий внесок у загальну методико-математичну підготовку учнів старших класів.
Ключові слова: профільне навчання, геометрична компетентність, перпендикулярність прямих і площин, система диференційованих вправ, методико-математична підготовка.
Інші роботи цього напряму




© 2024 Diplom.kiev.ua
Наукові роботи на замовлення
Потрібна наукова робота ?