*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Психологічно-методологічні основи формування геометричних компетентностей учнів старшої школи.   (ID роботи: 7759)

Напрям: Методики викладання предметів
Предмет: Методика викладання математики
Тип роботи: Стаття
Кількість сторінок: 8
Рік захисту: 2017
ВУЗ: Національний Педагогічний Університет ім. Драгоманова (НПУ ім. Драгоманова)
Мова: Українськa
Завдання
АНОТАЦІЯ
У нашому дослідженні проаналізовано методологічні вимоги навчання геометрії на профільному рівні. Обгрунтовано психологічно-методолгічні основи формування геометричних компетентностей учнів старшої школи.
На основі обробки результатів дослідження методичних розробок при вивченні перпендикулярності прямих і площин у просторі на профільному рівні зроблено висновок, що знання та уміння майбутніх вчителів із формування в учнів математичних уявлень і понять роблять вагомий внесок у загальну методико-математичну підготовку учнів старших класів.
Ключові слова: профільне навчання, геометрична компетентність, перпендикулярність прямих і площин, система диференційованих вправ, методико-математична підготовка.
Інші роботи цього напряму
Самостійна робота на уроках математики як чинник розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи
Використання методики LEGO для формування в учнів 3 класу основ поняття дробу
Інтелект-карти як засіб візуалізації навчального матеріалу на уроках математики в початковій школі
Методика використання нестандартних задач на уроках математики у закладах загальної середньої освіти
Методика вивчення перпендикулярності прямих і площин в просторі на профільному рівні
Застосування елементів мобільного навчання на уроках математики в початковій школі
Використання цікавого матеріалу у навчанні математики і його роль у розвитку логічного мислення молодших школярів
Виховання патріотизму на уроках математики у контексті досвіду Олександра Антоновича Захаренка
Ігри на уроках математики в початковій школі як засіб формування креативності школярів (клас за вибором студента)
Індивідуальний підхід та уроки математики у початковій школі