*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   200 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Інтелект-карти як засіб візуалізації навчального матеріалу на уроках математики в початковій школі   (ID роботи: 9839)

Напрям: Методики викладання предметів
Предмет: Методика викладання математики
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 49
Рік захисту: 2022
Курс: 4
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕЛЕКТ-КАРТ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Сутність та характеристика поняття «інтелект-карта»
1.2. Дидактичний потенціал інтелект-карт в освітньому просторі НУШ
1.3. Стан проблеми використання інтелект-карт у практиці сучасної освіти
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ЗМІСТ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ З ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕЛЕКТ-КАРТ Я ЗАСОБУ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
2.1. Педагогічні умови використання інтелект-карт при вивченні математики в початковій школі
2.2. Розробка програми використання інтелект-карт як засобу візуалізації навчального матеріалу на уроках математики в початковій школі
2.3. Експериментальна робота, її результати та рекомендації стосовно
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Інші роботи цього напряму
Використання цікавого матеріалу у навчанні математики і його роль у розвитку логічного мислення молодших школярів
Використання методики LEGO для формування в учнів 3 класу основ поняття дробу
Індивідуальний підхід та уроки математики у початковій школі
Психологічно-методологічні основи формування геометричних компетентностей учнів старшої школи.
Виховання патріотизму на уроках математики у контексті досвіду Олександра Антоновича Захаренка
Застосування елементів мобільного навчання на уроках математики в початковій школі
Методика вивчення перпендикулярності прямих і площин в просторі на профільному рівні
Методика використання нестандартних задач на уроках математики у закладах загальної середньої освіти
Самостійна робота на уроках математики як чинник розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи
Ігри на уроках математики в початковій школі як засіб формування креативності школярів (клас за вибором студента)