Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   35 грн.
ЦЕНА:   81 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Рушійні сили психічного розвитку за Л. С. Леонтьєвим   (ID работы: 168)

Направление: Психология/Педагогика
Предмет: Общая психология
Тип работы: Реферат
Число страниц: 16
Год защиты: 2008
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
Рушійні сили психічного розвитку за Л.С.Леонтьєвим
Висновки
Література
Введение
Процес становлення людської особистості здійснюється як “саморух” якому, на думку Г.С. Костюка, властива єдність зовнішніх і внутрішніх умов. Зовнішні умови визначаються природним і суспільним середовищем, необхідним для існування індивіда, його життєдіяльності, навчання, праці, розвитку. За формулою детермінації, які висунув С.Л. Рубін штейн, зовнішні умови вживають на процес розвитку через внутрішні умови, що містяться в самому індивіді.
Зовнішні і внутрішні умови розвитку є протилежностями, пов’язаними між собою. Зовнішнє, об’єктивне, соціальне засвоюється індивідом і стає внутрішнім, суб’єктивним, психічним, яке визначає його нові відношення до зовнішнього світу. Механізмом такого засвоєння визначається, згідно з поглядами Ж.П’яже, Л.С.Виготського,
Литература
1. Абрамова Г.С. Возрастная психология. - М., 1999.
2. Абрамова Г.С. Практикум по возрастной психологии. - М., 1999.
3. Бадмаев Б.У. Психология: как ее изучить и усвоить. М., 1997.
4. Вікова психологія /За ред. Г.С. Костюка. - Київ, 1976.
5. Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. — К.: Просвіта, 2003. — 416 с..
6. Волков Б.С., Волкова Н.В. Задачи и упражнения по детской психологии.. - М., 1991. - С.8-28).
7. Воспитание детей в школе. Новые подходы и новые технологии / Под ред. Е. Щурковой. — М., 1998.
8. Выготский Л. С. Психология. — М.: ЭКСМО-ПРЕСС, 2000.
9. Глейтман Г. и др. Основы психологии: Пер. с анг. / Под ред. В. Ю. Большакова, В. Н. Дружинина. — СПб.: Речь, 2001.
10. Заброцький М.М. Основи вікової психології. - Тернопіль, 2001.
11. Ивашенко Ф.И. Задачи по общей, возрастной и педагогической психологии. - Минск, 1985. - С. 12-13).
12. Кун Д. Основы психологии: Все тайны поведения человека. — СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2002.
13. Лазурский А. О естественном эксперименте. Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии. П/р И.И.Ильясова, А.Я.Ляудис. - Изд. МГУ, 1980.-С. 6-8.
14. Мухина В.С. Возрастная психология. - М., 1998.
15. Немов Р.С. Психология: В 3 кн. - М., 1995, 2000.
16. Обухова Л.Ф. Возрастная и детская психология. - М., 1996.
17. Практикум по возрастной и педагогической психологи /Под ред. Л.И. Щербакова. -М., 1987.
Другие работы этого направления
Проблеми і шляхи розвитку творчого мислення на різних вікових етапах
Особливості сприйняття рухів дітьми старшого дошкільного віку
Настрій як емоційне забарвлення діяльності та поведінки людини
Особливості розвитку пам'яті у дошкільному віці
Види масової поведінки
Вимоги до організації психологічних досліджень: планування, місце проведення дослідження, технічна забезпеченість, підбір піддослідних, вплив дослідника, інструкція, протокол і обробка даних
Вживання маріхуани як прояв девіантної поведінки
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Пам'ять і особистість
Психологічні особливості дружніх стосунків
Проведення індивідуально-психологічного дослідження особистості студентів. Обробка результатів даних
Поняття штучної інтелекції
Особистісна зумовленість мислення людини
Особливості прояву деяких рис характеру в дітей ст. дошк. віку в залежності від темпераменту
Сучасні підходи до психодіагностики дітей грудного та раннього віку
Свідомість і самосвідомість як продукт природної та соціальної еволюції людини
Виховання дитини у прийомній сім'ї
Психологічні ознаки культури українців на сучасному етапі розвитку суспільства
Особенности динамики ценностных ориентаций студентов-психологов
Потреби особистості
Прояви та характеристика негативних емоційних станів людини агресія, фрустрація, депресивні стани
Криза підліткового віку як проблема практичного психолога
Параномальні явища та механізм їх проявів
ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ЖІНОК ДО МАТЕРИНСТВА
Особливості сприйняття простору дітей дошкільного віку
Фактори самооцінки особистості старшого дошкільника
Діагностика і корекція неврозу у дітей молодшого шкільного віку
Прийняття часу і особисості
Поняття штучної інтелекції, її проблеми створення і функціонування
Розвиток психології в Україні 18 століття
Особливості сприйняття кольору у дітей дошкільного віку
Теорії старіння
Умови доброго запам'ятовування і збереження
Історичний розвиток вчення про темперамент
Причини та наслідки порушення пам'яті на різних вікових етапах
ФАКТОРИ САМООЦІНКИ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА
Вплив акцентуації характеру на життєдіяльність особистості
Агресія: види, рівні аналізу та детермінанти формування
Психологія здоров'я
Тест Леонгарда Шмішека
Розуміння дитиною старшого дошкільного віку емоційних реакцій людини
Функції уваги в навчально-виховному процесі
План уроку психологія
Діагностика перспективних здібностей