Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   100 грн.
ЦЕНА:   229 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Особистісна зумовленість мислення людини   (ID работы: 3909)

Направление: Психология/Педагогика
Предмет: Общая психология
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 37
Год защиты: 2011
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
Розділ 1. Постанова проблеми дослідження теоретичного матеріалу по проблемі мислення та теоретично-методологічні основи дослідження мислення
1.1. Мислення та мисленневі здібності
1.1.1. Визначення мислення
1.1.2. Види мислення
1.1.3. Форми мислення
1.2. Процес мислення
1.2.1. Мислення та мисленневі здібності
1.2.2. Психологія процесу мислення
1.2.3. Фізіологія процесу мислення
1.3. Класифікація теорій мислення
1.4. Розвиток мисленневих здібностей (образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення)
Розділ 2. Емпіричне дослідження мисленневих здібностей підлітків
2.1. Методи і організація дослідження
2.2. Аналіз і інтерпретація результатів
2.2.1. Обробка і аналіз результатів тестування за методикою
«Бракуючі букви в словах»
2.2.2. Обробка і аналіз результатів тестування за методикою «Вербальний лабіринт»
2.3. Висновки за результатами дослідження
Висновки
Список використаної літератури
Дополнительная информация
№0228
Другие работы этого направления
Вплив акцентуації характеру на життєдіяльність особистості
Розуміння дитиною старшого дошкільного віку емоційних реакцій людини
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Особливості прояву деяких рис характеру в дітей ст. дошк. віку в залежності від темпераменту
Пам'ять і особистість
Умови доброго запам'ятовування і збереження
Криза підліткового віку як проблема практичного психолога
Вживання маріхуани як прояв девіантної поведінки
Психологічні ознаки культури українців на сучасному етапі розвитку суспільства
Виховання дитини у прийомній сім'ї
План уроку психологія
Теорії старіння
Розвиток психології в Україні 18 століття
Сучасні підходи до психодіагностики дітей грудного та раннього віку
Фактори самооцінки особистості старшого дошкільника
Особенности динамики ценностных ориентаций студентов-психологов
Діагностика перспективних здібностей
Причини та наслідки порушення пам'яті на різних вікових етапах
Історичний розвиток вчення про темперамент
Психологія здоров'я
Параномальні явища та механізм їх проявів
Потреби особистості
Особливості сприйняття рухів дітьми старшого дошкільного віку
Рушійні сили психічного розвитку за Л. С. Леонтьєвим
Особливості розвитку пам'яті у дошкільному віці
Функції уваги в навчально-виховному процесі
Види масової поведінки
ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ЖІНОК ДО МАТЕРИНСТВА
Прийняття часу і особисості
Поняття штучної інтелекції
Особливості сприйняття простору дітей дошкільного віку
Діагностика і корекція неврозу у дітей молодшого шкільного віку
Свідомість і самосвідомість як продукт природної та соціальної еволюції людини
Психологічні особливості дружніх стосунків
Настрій як емоційне забарвлення діяльності та поведінки людини
Тест Леонгарда Шмішека
Прояви та характеристика негативних емоційних станів людини агресія, фрустрація, депресивні стани
Поняття штучної інтелекції, її проблеми створення і функціонування
Вимоги до організації психологічних досліджень: планування, місце проведення дослідження, технічна забезпеченість, підбір піддослідних, вплив дослідника, інструкція, протокол і обробка даних
ФАКТОРИ САМООЦІНКИ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА
Проблеми і шляхи розвитку творчого мислення на різних вікових етапах
Агресія: види, рівні аналізу та детермінанти формування
Проведення індивідуально-психологічного дослідження особистості студентів. Обробка результатів даних
Особливості сприйняття кольору у дітей дошкільного віку